Rijdt dat ding uit zichzelf?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:45 schreef Miendientje het volgende:
Wat zou je hier trouwens mee moeten?
[ afbeelding ]
Ass.model
tafelstofzuiger 0398
2522880 ¤2,49
Is het een soort kruimeldief ofzo? Het ziet er wel uit als een leuk onzin cadeautje.
een reden om dat huis te weigeren dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:43 schreef Muck het volgende:
Oh! As het goed is krijgen we morgen de sleutel van ons nieuwe huisje en ik ontdek net dat er twee Actions in de buurt zitten![]()
![]()
Is niet nodig, want het is een huurhuisquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:28 schreef heaven7 het volgende:
Of om wat meer te biedenDenk aan al dat geld wat je gaat besparen door bij de Action te kopen i.p.v. andere toko's
De site is er niet sneller op geworden.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:12 schreef yavanna het volgende:
De Action heeft hun site vernieuwd met o.a. de 100 nieuwste artikelen welke nu aanklikbaar zijn.
Ze hebben er ook wat handigs opstaan ivm de gladheid.Ik ga van de week eens kijken voor die aardappelmand, is wellicht iets leuks voor mijn katten of zo voor de sier.
Zeg datquote:Op woensdag 22 december 2010 12:30 schreef Miendientje het volgende:
[..]
De site is er niet sneller op geworden.
Dierenwinkel?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:38 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik ben er gisteren even langsgeweest. ging voor vogelvoer en een simpele fleece sjaal, beiden waren er niet. stond ik zowaar met lege handen weer buiten. en dus alsnog vergeten een nieuw dienblad voor mn kaarsentroep te kopen. ach ja, volgende keer beter... maar nu moet ik dus nog ergens vogelvoer vandaan halen. het is voor zo'n birdfeeder ding, dus moet los strooivoer zijn. iemand een idee? Ik dacht aan een tuincentrum maar daar kom ik niet meer voor de kerst, beide tuincentra zijn een 25 minuten fietsen, en dat met die sneeuw.. no thanks..
Ik las pas geleden op een ander forum dat de Wibra zakken vogelvoer heeft voor een euro oid.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:38 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik ben er gisteren even langsgeweest. ging voor vogelvoer en een simpele fleece sjaal, beiden waren er niet. stond ik zowaar met lege handen weer buiten. en dus alsnog vergeten een nieuw dienblad voor mn kaarsentroep te kopen. ach ja, volgende keer beter... maar nu moet ik dus nog ergens vogelvoer vandaan halen. het is voor zo'n birdfeeder ding, dus moet los strooivoer zijn. iemand een idee? Ik dacht aan een tuincentrum maar daar kom ik niet meer voor de kerst, beide tuincentra zijn een 25 minuten fietsen, en dat met die sneeuw.. no thanks..
ja daar was ik ook nog langs gefietst maar die hadden alleen nog maar van die mezenbollen helaas.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:56 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik las pas geleden op een ander forum dat de Wibra zakken vogelvoer heeft voor een euro oid.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:23 schreef Muck het volgende:
We hebben het huis inderdaad gekregen
Binnenkort eens de verfvoorraad plunderen in de buurt
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:23 schreef Muck het volgende:
We hebben het huis inderdaad gekregen
Binnenkort eens de verfvoorraad plunderen in de buurt
Ze hebben elektrische pompen bij de Action! Werkt goedquote:Op donderdag 23 december 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hebben ze daar ook latex dan?
Da's wel het meest fijn voor binnen vind ik tenminste
Ik was vandaag in elk geval nog even geweest, ze hebben nu Sourcy Vitamin Water, 6 flesjes voor een euro (dat kosten ze normaal per flesje) En die vind ik super lekker, dus voor eind januari moet ik 12 flesjes opdrinken
En heb vandaag het 12 euro 2 persoonsluchtbed gekocht. Nog even een pomp regelen (iemand enig idee waar die goedkoop te krijgen zijn? Dacht zelf aan de Kijkshop), en dan kijken of het wat is
Oh echt?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze hebben elektrische pompen bij de Action! Werkt goed
vandaag gehaald, niet voor mezelf overigensquote:Op woensdag 22 december 2010 12:12 schreef yavanna het volgende:
De Action heeft hun site vernieuwd met o.a. de 100 nieuwste artikelen welke nu aanklikbaar zijn.
Ze hebben er ook wat handigs opstaan ivm de gladheid.![]()
Ik hoor hier naast me: 2x de helft.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echt?Die had ik niet gezien. Enig idee wat ze kosten?
Volgens mij welquote:Op donderdag 23 december 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hebben ze daar ook latex dan?
Da's wel het meest fijn voor binnen vind ik tenminste
quote:
Ik zal wel eens kijken bij de Action volgende weekquote:Op donderdag 23 december 2010 17:30 schreef GotC het volgende:
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=493452
En ze hadden ook double-action pomp. Die werkte nog beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |