quote:
Misselijk en ik wil niet kotsenquote:
Hmm, minder.. beschuitje ms?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misselijk en ik wil niet kotsen
Woooh, wat!?quote:
quote:
Het is hier inderdaad wel een dikke roddelkliek.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:08 schreef Godtje het volgende:
Dat OUD topic kan je net zo goed mergen met dit. Dat hebben jullie aardig dood gemaakt met een overvloed van hier.![]()
Geen discussie meer mogelijk. Knap gedaan hoor.
Nee jongen ik weet dat jij zo bentquote:Op woensdag 24 november 2010 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
oh dus het is wel al doorgestuurd maar ik heb nog geen reply....
ga ik wat aan doen
Ik moet dan gelijk denken aan die figuren van een freakshow die zich ophangen aan vleeshakenquote:
Had je wel je piemel gepm't?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:12 schreef Kreator het volgende:
Had ik eindelijk een PM relatie, stopt ze ineens met reageren.. *verdriet*
Vandaar de stilte opeensquote:Op woensdag 24 november 2010 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Had je wel je piemel gepm't?
Wat dan breekt als ik het vastgrijp om hem naar m'n ballen te sturenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, dat het zo'n knetterhard glimmend geheel op zijn hoofd is?
dan zal het je verbazen dat ik pas 10 minuten bezig benquote:Op woensdag 24 november 2010 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee jongen ik weet dat jij zo bent
Tbh. Jaquote:Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
dan zal het je verbazen dat ik pas 10 minuten bezig ben
Je hebt hem zelf nooit gezien omdat ie onder een afdakje hangt?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meer want dan kom ik er niet meer vanaf als het me toch tegenvalt..
Post 'm gewoon op KPD als je toch bezig bent.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef Kreator het volgende:
Dat durf ik niet meer want dan kom ik er niet meer vanaf als het me toch tegenvalt..
Je moet m toch ook gewoon bij zijn oren grijpen.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat dan breekt als ik het vastgrijp om hem naar m'n ballen te sturen
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |