3!? Wie nog meer dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, nog meer mensenEn hebben we hier nu 3 (!!) moderators? Dat is niet goed
Vast... Jij kan al mijn notes zienquote:Op woensdag 24 november 2010 08:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
3!? Wie nog meer dan?
Je zal niet eens merken dat ik mod ben![]()
Ohw, die zijn toch ook leuk en gezelligquote:Op woensdag 24 november 2010 08:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vast... Jij kan al mijn notes zien![]()
Jojoortje is er soms, en Symphonic hoorde ik net
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die zijn toch ook leuk en gezellig
Ik ben niet zo moeilijk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieverdquote:Op woensdag 24 november 2010 08:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die zijn toch ook leuk en gezellig
Ik ben niet zo moeilijk hoor
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb alleen één vraag: "Heb ik een positieve note?"
En nu wil ik het echt weten, ik heb echt geen zin om daar 4.50¤ voor te gaan betalen
Ik heb 2 positieve notes. 1 van Myraela en 1 van iBennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Niet echt overzichtelijkquote:
Ja hallo, ben nog niet klaar hequote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 2 positieve notes. 1 van Myraela en 1 van iBenny
Ik heb 17 negatieve notesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Ohw okee, beter je best doen danquote:Op woensdag 24 november 2010 08:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja hallo, ben nog niet klaar he
Het is "hoe meer zielEN, hoe meer vreugd"quote:
Fixedquote:Op woensdag 24 november 2010 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is "hoe meer zielEN, hoe meer vreugd"
Alleen de positieve interesseren mijquote:Op woensdag 24 november 2010 08:32 schreef NBT het volgende:
Ik weet niet of ik notes heb, interesseert me ook niet eigenlijk!
Ja maar om die te zien moet je zeker ook betalen?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Alleen de positieve interesseren mij
Meer tekst komt er dan ook niet bijquote:Op woensdag 24 november 2010 08:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Veel tekst
In een SC-OP wordt de tekst van de OP niet zo gelezen
Als ze je een ban willen geven, dan hebben ze een paar goede redenenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja maar om die te zien moet je zeker ook betalen?Ik weet niet eens waar ik dat vinden kan, maar wat word er met notes gedaan, hoe meer notes hoe meer kans op een ban ofzo?
Nah, zo is wel goedquote:Op woensdag 24 november 2010 08:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Meer tekst komt er dan ook niet bijJij kan ook editten hoor, dus ga je gang
Notes geven voor mods en (F)A's een beeld van wat voor kattekwaad je uithaalt.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja maar om die te zien moet je zeker ook betalen?Ik weet niet eens waar ik dat vinden kan, maar wat word er met notes gedaan, hoe meer notes hoe meer kans op een ban ofzo?
Wil jij t op de wiki knallen?quote:
Goedemorgen blauwe man.quote:
Ohw dat doe ik nooit!quote:Op woensdag 24 november 2010 08:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Notes geven voor mods en (F)A's een beeld van wat voor kattekwaad je uithaalt.
Jawel. MET UW TIETENquote:
Zijn de verkiezingen al begonnen?quote:
Geile!quote:
Die zijn alweer bijna afgelopenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn de verkiezingen al begonnen?
Yup...quote:Op woensdag 24 november 2010 08:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wil jij t op de wiki knallen?
Link?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Die zijn alweer bijna afgelopen
Neeeee daar krijg je geen notes voorquote:
quote:
Dat bedoelde ik dus nietquote:Op woensdag 24 november 2010 08:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
De FOK! mod van het jaar 2010: De tweede en LAATSTE ronde!
Ooh neem me niet kwalijkquote:Op woensdag 24 november 2010 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus niet![]()
Daar heb ik al op iBenny gestemd.
Jij bedoelde de FOK!verkiezingen? Die zijn vanaf 1 decemberquote:Op woensdag 24 november 2010 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus niet![]()
Daar heb ik al op iBenny gestemd.
MICHHAS IS OKÉ OLE OLEquote:Op woensdag 24 november 2010 08:42 schreef Michhas het volgende:
Oh we zijn hier gebleven...
Hallo allemaalMichhas heeft zin in hete sex
Okay mooi.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bedoelde de FOK!verkiezingen? Die zijn vanaf 1 december
HELD!!!!!quote:Op woensdag 24 november 2010 08:43 schreef iBenny het volgende:
PD, hij staat op de wiki
http://wiki.fok.nl/index.php/GRTDOJW
Link staat nu ook in de OP...
Ik ga ze allemaal winnenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bedoelde de FOK!verkiezingen? Die zijn vanaf 1 december
Heb jij geluk dat ik terug ben!quote:Op woensdag 24 november 2010 08:42 schreef Michhas het volgende:
Oh we zijn hier gebleven...
Hallo allemaalMichhas heeft zin in hete sex
Wie?quote:
Penersbaard moet winnenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga ze allemaal winnen![]()
![]()
![]()
Vorig jaar was ik 4e op een onderdeel, ik weet niet meer welk onderdeel
Toen ik nog op mijn eerste account zat en in de FP-Crew zat werd ik beste FP-modquote:Op woensdag 24 november 2010 08:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar maar maar, daar is toch dat knopje voor, begin nieuw deel?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:43 schreef iBenny het volgende:
PD, hij staat op de wiki
http://wiki.fok.nl/index.php/GRTDOJW
Link staat nu ook in de OP...
Ja maar mocht iemand de OP om zeep helpen...quote:Op woensdag 24 november 2010 08:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar maar maar, daar is toch dat knopje voor, begin nieuw deel?
dat is zodat je het later aan je kleinkinderen kan laten zienquote:Op woensdag 24 november 2010 08:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is ook zo... de luie-mensen-functie... maar dit is dan weer handig als er veranderingen in de OP zouden komen. Zoals nu met dat meet gedeeltequote:Op woensdag 24 november 2010 08:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Zekerquote:
Allemaal?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Arme jongenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
MichhasZijn geloofswereld is ingestort
Niet fucken met Peners man.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt niet, ik heb een ongelooflijke hekel aan hem
Je heb gelijk!quote:Op woensdag 24 november 2010 08:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is ook zo... de luie-mensen-functie... maar dit is dan weer handig als er veranderingen in de OP zouden komen. Zoals nu met dat meet gedeelte
HT eet paddo's. Snap dat danquote:Op woensdag 24 november 2010 08:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
HT wat zwam je noumijn geloofswereld is niet ingestort
Wrm niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:47 schreef NBT het volgende:
En vandaag is helemaal geen geweldige dag
Nee idd. Ik ben ziekjesquote:Op woensdag 24 november 2010 08:47 schreef NBT het volgende:
En vandaag is helemaal geen geweldige dag
Aaaaahwquote:Op woensdag 24 november 2010 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee idd. Ik ben ziekjes![]()
Ik heb verzorging nodig
Ah, ik ben nog steeds APquote:Op woensdag 24 november 2010 08:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
HT wat zwam je noumijn geloofswereld is niet ingestort
Dat dusquote:
Paddo'squote:Op woensdag 24 november 2010 08:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HT eet paddo's. Snap dat dan
1. Mijn weekend is voorbij.quote:
Beterschapquote:Op woensdag 24 november 2010 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee idd. Ik ben ziekjes![]()
Ik heb verzorging nodig
Maar was het leuk in de UK?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:49 schreef NBT het volgende:
[..]
1. Mijn weekend is voorbij.
2. Mijn benen willen niet wennen aan de vaste grond
3. Ik ben bagger verkouden geworden.
4. Gezeik op werk!
1. We zijn alweer bijna op de helft van de week.. komt weer een nieuwe aanquote:Op woensdag 24 november 2010 08:49 schreef NBT het volgende:
[..]
1. Mijn weekend is voorbij.
2. Mijn benen willen niet wennen aan de vaste grond
3. Ik ben bagger verkouden geworden.
4. Gezeik op werk!
Aaahw, dankje HTquote:Op woensdag 24 november 2010 08:51 schreef honkeytonk het volgende:
1. Michhas is tof
2. Michhas is tof
3. Michhas is tof
4. Michhas is tof
Je bent ook zó tof! Het is onvoorstelbaar fantastisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Dat gelukkig wel!quote:Op woensdag 24 november 2010 08:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
1. We zijn alweer bijna op de helft van de week.. komt weer een nieuwe aan
2. Beter dan de grond onder je voeten zien wegzakken
3. Goede reden om nog ff in bed te blijven liggen
4. Terug zeiken
Jaaa, op zich wel......quote:Op woensdag 24 november 2010 08:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Maar was het leuk in de UK?
Wat is met jij?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:55 schreef Michhas het volgende:
1. Poep is vies
2. Snot is vies
3. Michhas heeft zin in sex
4. Plas is vies
5. Vis is vies
6. Gecijferde lijstjes zijn kut
A) Oké, we houden op met gecijferde lijstjesquote:Op woensdag 24 november 2010 08:55 schreef Michhas het volgende:
1. Poep is vies
2. Snot is vies
3. Michhas heeft zin in sex
4. Plas is vies
5. Vis is vies
6. Gecijferde lijstjes zijn kut
Wat is deze man?quote:
Ik ben reeds gearriveerd op werk inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 08:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
A) Oké, we houden op met gecijferde lijstjes
B) Ben je al op werk?:D
C) Ik heb straks school, en daarna hockey.
Oké, ik hoef pas om 11 uur op school te zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 08:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is deze man?
[..]
Ik ben reeds gearriveerd op werk inderdaad
Watskebeurt in de skuur.quote:
NEE!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Bram v/d Vlugt stopt ermee na 2010
Ik hoorde het net op de radio.quote:
Daar ging mijn wereld. Met 1 post, hup, de afgrond in.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op de radio.
Wat is dezequote:
Zit je onder een rots?quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:07 schreef Ezechielk het volgende:
BRAM VAN DER FUCKING VLUGT!
[ afbeelding ]
Waar stopt hij mee dan? Met dan pakkie aantrekken? Lekker interessant.... Hij geeft toch niemand echt cadeaus wie zal hem missen?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:07 schreef Ezechielk het volgende:
BRAM VAN DER FUCKING VLUGT!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Waar stopt hij mee dan? Met dan pakkie aantrekken? Lekker interessant.... Hij geeft toch niemand echt cadeaus wie zal hem missen?
Ga met de fietsquote:Op woensdag 24 november 2010 09:10 schreef lipjes het volgende:
goedemorgen.
klote landbouwverkeer op de weg tijdens de spits
Hij is de enige echte Nederlandse sinterklaas man. Sinds dag en jaar!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Waar stopt hij mee dan? Met dan pakkie aantrekken? Lekker interessant.... Hij geeft toch niemand echt cadeaus wie zal hem missen?
Ik ben er niet mee groot gebracht!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]Ik ben ermee grootgebracht en jij ook. Hij deed het gewoon erg goed als sint. Leuke humor en zulks
Jij keek nooit naar de intocht van Sinterklaas op TV?quote:
Lijkt me sterk, want hij deed het vanaf 1986.quote:
En was te zien in het Sinterklaasjournaal, en de Club van Sinterklaas.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want hij deed het vanaf 1986.
Mijn ouders zijn gewoon eerlijk tegen me geweest, dus die vent interesseert me niks...quote:Op woensdag 24 november 2010 09:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want hij deed het vanaf 1986.
Dus dit.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En was te zien in het Sinterklaasjournaal, en de Club van Sinterklaas.
keek ik noooooooooitquote:Op woensdag 24 november 2010 09:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En was te zien in het Sinterklaasjournaal, en de Club van Sinterklaas.
Jij hebt nooit in Sinterklaas geloofd?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn gewoon eerlijk tegen me geweest, dus die vent interesseert me niks...
Ben ik niet goed genoeg voor jequote:Op woensdag 24 november 2010 09:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dus dit.Alleen zoek ik nog een goede bron van dit nieuws
Wat doe je?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:14 schreef Michhas het volgende:
allesss alles allesss allesallesss alles allesss alles
Aww kan ik je troostenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar ging mijn wereld. Met 1 post, hup, de afgrond in.
Klopt!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij hebt nooit in Sinterklaas geloofd?
Nee. Ik ben ontroostbaar.quote:
Er is 5 jaar cadeautjes door je neus geboord!quote:
helemaal niks!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:14 schreef Michhas het volgende:
allesss alles allesss allesallesss alles allesss alles
Chillenquote:
Ik wel. Ik geloofde er heilig inquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
ben je heul niet!
*belt 10 vrouwen op om vanavond bij jou langs te komen
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
ben je heul niet!
Ik ben vanavond al in gezelschap van 5 vrouwen, gaat nog gezellig worden.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
ben je heul niet!
Komen er video's van?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben vanavond al in gezelschap van 5 vrouwen, gaat nog gezellig worden.
Die zijn er al man. Foto's ook trouwens.quote:
DUDEquote:Op woensdag 24 november 2010 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
whutquote:
jahaquote:
dikke orgie!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fuck yeahquote:Op woensdag 24 november 2010 09:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
DUDE
Je hebt gewoon fucking Weebl and Bob in je UIIk zie het nu pas
PICS OR IT DIN'T HAPPENquote:Op woensdag 24 november 2010 09:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die zijn er al man. Foto's ook trouwens.
Weebl & Bobquote:Op woensdag 24 november 2010 09:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
DUDE
Je hebt gewoon fucking Weebl and Bob in je UIIk zie het nu pas
Watquote:Op woensdag 24 november 2010 09:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
dikke orgie!
allemaal op 1 rij, face down ass up en zo stuk voor stuk afgaan
Ik heb wel altijd cadeaus gehad! Daar bedankte ik mijn ouders dan ook netjes voor!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er is 5 jaar cadeautjes door je neus geboord!
Arme jij
slim idee, die van mij smste ook nog.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:19 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ga mijn vriendin ff een sms sturen
15 op een rij, en gewoon bij de 1e beginnen.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat
Ik heb een hoop gedaan, maar dat
Jij bent mijn cadeau hihihihhiquote:Op woensdag 24 november 2010 09:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd cadeaus gehad! Daar bedankte ik mijn ouders dan ook netjes voor!
dan gewoon stoppen en neukseksenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
slim idee, die van mij smste ook nog.
kan ik dr gelijk doorgeven dat een vriend van me vanavond wel meegaat naar belgie dus dat ze me niet moet gaan opgeilen in de auto
Lolquote:Op woensdag 24 november 2010 09:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd cadeaus gehad! Daar bedankte ik mijn ouders dan ook netjes voor!
Met die vriend?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij bent mijn cadeau hihihihhi
[..]
dan gewoon stoppen en neukseksen
PIE!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:20 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ken je ook gelijk voor mij meenemen?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
slim idee, die van mij smste ook nog.
kan ik dr gelijk doorgeven dat een vriend van me vanavond wel meegaat naar belgie dus dat ze me niet moet gaan opgeilen in de auto
ja joh. Gewoon MMVquote:
ja lekker, kan die vriend van me filmen zekerquote:Op woensdag 24 november 2010 09:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dan gewoon stoppen en neukseksen
Kerst heb ik nooit gevierd, dan leer ik nu pas kennen, door middel van mijn vriend die wel van huis uit kerst heeft meegemaakt.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lol
En ook met kerst neem ik aan?
[ afbeelding ]
als je het in brabant komt halenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ken je ook gelijk voor mij meenemen?
Dat dus en op FOK! zettenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja lekker, kan die vriend van me filmen zeker
Deze man hèquote:Op woensdag 24 november 2010 09:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
15 op een rij, en gewoon bij de 1e beginnen.
dan wel zorgen dat je zelf het gaatje mag kiezen he
Wij vierden altijd beidequote:Op woensdag 24 november 2010 09:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Kerst heb ik nooit gevierd, dan leer ik nu pas kennen, door middel van mijn vriend die wel van huis uit kerst heeft meegemaakt.
Hm, eindje fietsenquote:
Dat is beter jaquote:
Onderhandelingen over een trioquote:
Kloptquote:
Erg ben ik hequote:Op woensdag 24 november 2010 09:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Deze man hè![]()
[..]
Hm, eindje fietsen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
Erg ben ik he![]()
je zou ze ook kunnen opstapelen, trapje erbij en zo van boven naar onder neuken![]()
we hebben een station
kwam eens ter sprakequote:Op woensdag 24 november 2010 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onderhandelingen over een trio
Wij zijn jaren op de fucking brommer!!! van Dordrecht naar België gegaan voor vuurwerkquote:
Allemaal achter elkaar zetten, da's een treintjequote:Op woensdag 24 november 2010 09:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
Erg ben ik he![]()
je zou ze ook kunnen opstapelen, trapje erbij en zo van boven naar onder neuken![]()
we hebben een station
neem dan wel genoeg tuinslang mee, anders krijgen de onderste geen adem denk ik.....quote:
Met de vlag in de hand... trioneukseksen voor het vaderland.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
kwam eens ter sprake
kwam uit dat zij het ook wel eens met 2 mannen zou willen doen.
ik ben niet snel jaloers, maar denk dat ik dat niet echt zou volhouden dan nog
Nee 2 mannen lijkt me niksquote:Op woensdag 24 november 2010 09:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
kwam eens ter sprake
kwam uit dat zij het ook wel eens met 2 mannen zou willen doen.
ik ben niet snel jaloers, maar denk dat ik dat niet echt zou volhouden dan nog
Necrofiliequote:Op woensdag 24 november 2010 09:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
neem dan wel genoeg tuinslang mee, anders krijgen de onderste geen adem denk ik.....
naja, kleinigheidje
weet je wat je dan moet doen?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Allemaal achter elkaar zetten, da's een treintje
2 vrouwenquote:
ik pak gewoon de autoquote:Op woensdag 24 november 2010 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn jaren op de fucking brommer!!! van Dordrecht naar België gegaan voor vuurwerk_!
Weet je hoe koud
Jij moet echt van die Japanse porno gaan maken manquote:Op woensdag 24 november 2010 09:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
weet je wat je dan moet doen?
1 grote lange staaf pakken, daar allemaal dildo's opzetten.
dan alle vrouwen eronder en dan met 2 man die staaf op en neer bewegen.
15 vrouwen tegelijk bevredigen, jeweetsch!
Ik woon ernaastquote:Op woensdag 24 november 2010 09:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik pak gewoon de auto
btw, dordrecht daar heb ik naast gewoont
alleen mvv eigenlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 09:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Met de vlag in de hand... trioneukseksen voor het vaderland.![]()
![]()
quote:
Pagina 2 nog maarquote:
Ik ga hard, maar niet met alles hoorquote:
Dat is beter jaquote:
hahaquote:Op woensdag 24 november 2010 09:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij moet echt van die Japanse porno gaan maken man
We waren jong, we wilden vuurwerk, we hadden scooters. Opgevoerde scooters wel gelukkigquote:Op woensdag 24 november 2010 09:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik pak gewoon de auto
btw, dordrecht daar heb ik naast gewoont
papendrecht, sliedrecht?quote:
papendrechtquote:Op woensdag 24 november 2010 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We waren jong, we wilden vuurwerk, we hadden scooters. Opgevoerde scooters wel gelukkig![]()
Waar dan?
Zwijndrechtquote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
papendrecht, sliedrecht?
[..]
papendrecht
Die hebben ook altijd van die aparte dingen. En dan heb ik het nog niet eens over inktvissen enzoquote:Op woensdag 24 november 2010 09:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
hahahoezo dan ?
wees blij dat ik niet met levende reuze-inktvisseks kom.
zo`n afgetrainde inktvis 8 vrouwen laten bevredigen
Toen ik nog klein wasquote:Op woensdag 24 november 2010 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We waren jong, we wilden vuurwerk, we hadden scooters. Opgevoerde scooters wel gelukkig![]()
Waar dan?
Konijnen?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die hebben ook altijd van die aparte dingen. En dan heb ik het nog niet eens over inktvissen enzo
Papendrechtquote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
papendrecht, sliedrecht?
[..]
papendrecht
Ploerten!quote:
die was ik vergeten jaquote:
Yup, vaak meer lachwekkend dan opwindendquote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die hebben ook altijd van die aparte dingen. En dan heb ik het nog niet eens over inktvissen enzo
wij woonden in de acaziahof ofzoquote:Op woensdag 24 november 2010 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Papendrecht![]()
Jarenlang gewoond. In de bloemenbuurt, naast de grote speeltuin en op kruipafstand van het zwembad
Mijn zus woont in de schildersbuurt van Paapcityquote:Op woensdag 24 november 2010 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Papendrecht![]()
Jarenlang gewoond. In de bloemenbuurt, naast de grote speeltuin en op kruipafstand van het zwembad
Bah dat lijkt me nou echt ranzige seksquote:
Ik krijg geen klachtenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bah dat lijkt me nou echt ranzige seks
awww, pest dat ventje niet zoquote:Op woensdag 24 november 2010 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he ik zou zo teruggaan naar Papendrechtquote:Op woensdag 24 november 2010 09:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mijn zus woont in de schildersbuurt van Paapcity
Dat denk jij.quote:
Vooral van die dode ploertenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is om de hoekquote:Op woensdag 24 november 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he ik zou zo teruggaan naar Papendrecht![]()
Willem de Zwijger college![]()
![]()
daar zat een ex van mij opquote:Op woensdag 24 november 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he ik zou zo teruggaan naar Papendrecht![]()
Willem de Zwijger college![]()
![]()
Van die halfslappe dingenquote:
Uhuhquote:
dat weten wij niet hequote:Op woensdag 24 november 2010 09:31 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik dood ploerten. Ik ben zelf geen ploert
wat is een ploert eigenlijkquote:Op woensdag 24 november 2010 09:31 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik dood ploerten. Ik ben zelf geen ploert
Zn nick is ploertendoder dus uhmquote:
Klootzak e.d.quote:
Ja echt?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:33 schreef Ploertendoder het volgende:
En een ploertendoder is een wapenDamn ik krijg deze vraag zo vaak
naja, als hij emo is en dus ook aan zelfmoord doet, dan slaat zijn nickname op zichzelf.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zn nick is ploertendoder dus uhm
Jaquote:Op woensdag 24 november 2010 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt?
Zo weinig mensen die weten wat het is? Lol
Dit wordt verworpen. Ik ben geen emoquote:Op woensdag 24 november 2010 09:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
naja, als hij emo is en dus ook aan zelfmoord doet, dan slaat zijn nickname op zichzelf.
Emo.gifquote:Op woensdag 24 november 2010 09:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
naja, als hij emo is en dus ook aan zelfmoord doet, dan slaat zijn nickname op zichzelf.
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dit wordt verworpen. Ik ben geen emo
Heb jij nog leuke roddels?quote:
ja hoorquote:
Mits je bij ons komt liggen.quote:
Goed he?quote:
euhm..quote:Op woensdag 24 november 2010 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke roddels?![]()
Misschien dat ik me daar iets beter van ga voelen
Oke, beschermen jullie mij dan?quote:
Uiteraard, want ik dood de eventuele ploerten die op jou af komenquote:
Neehoor! Hun zijn lief!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
je moet eerder denken, wie beschermt jou tegen hun
Dankjewel!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Uiteraard, want ik dood de eventuele ploerten die op jou af komen
Laturrrrrquote:
We hebben het over Eze en PD toch? Dan ja!quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:42 schreef NBT het volgende:
[..]
We hebben het over Eze en PD toch? Dan ja!
Lekker wijfquote:
Sletjequote:
Tuurlijk. Daar doen we niet moeilijk over.quote:
Ik wist het wel!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daar doen we niet moeilijk over.
oke, dan houd ik mijn hond die likt als lassie thuisquote:Op woensdag 24 november 2010 09:42 schreef NBT het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
oke, dan houd ik mijn hond die likt als lassie thuis
UHmmmmmmmm...........quote:Op woensdag 24 november 2010 09:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
oke, dan houd ik mijn hond die likt als lassie thuis
Hoiquote:
Erg veilig voel ik me niet als ik in de buurt van Ez slaap anders.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik wist het wel!![]()
Dan voel ik mij tenminste veilig als ik slaap!
Wist je trouwens dat als je pindakaas op je ballen smeert dat een hond dat dan aflikt.quote:
Gastquote:Op woensdag 24 november 2010 09:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat als je pindakaas op je ballen smeert dat een hond dat dan aflikt.
sindsdien mag ik niet meer alleen zijn met de honden van die vriend van me.
Van welke film is datquote:Op woensdag 24 november 2010 09:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat als je pindakaas op je ballen smeert dat een hond dat dan aflikt.
Ik wel! Ik vertrouw Eze!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Erg veilig voel ik me niet als ik in de buurt van Ez slaap anders.
Dus nu heb je zelf een hond?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat verklaart niet waarom ik ongelooflijke nachtmerries krijg als ik bij hem in de buurt slaap, àls ik slaap.quote:
Anders ben je druk met hem bezig?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat verklaart niet waarom ik ongelooflijke nachtmerries krijg als ik bij hem in de buurt slaap, àls ik slaap.
Nee. Zondag ook, hij lag lekker te koesen, maar ik was nog om een uur of 3 wakker.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Anders ben je druk met hem bezig?
Aaaaahwquote:Op woensdag 24 november 2010 09:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. ondag ook, hij lag lekker te koesen, maar ik was nog om een uur of 3 wakker.
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee ik heb een vriendin, die doet het perfect.quote:
Moggequote:Op woensdag 24 november 2010 09:56 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Eindelijk even een momentje GRTDOMW
Het is altijd zo geweest, ook als hij bij mij sliep,quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:56 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
lijn je haar ook aan?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee ik heb een vriendin, die doet het perfect.
man man man, nooit geweten dat het zo heerlijk kon zijn
Sympiequote:Op woensdag 24 november 2010 09:56 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Goeie shitquote:Op woensdag 24 november 2010 09:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Als Eze een vrouw was.. dan zou ik hem doen
My thoughts exactly.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee, ik hou haar wel geboeid zodat ze niet weggaat
Nicequote:Op woensdag 24 november 2010 09:58 schreef Symphonic het volgende:
Ze zijn bezig met een bestandsmigratie en conversie, dus ik kan even lekker een urrtje achterover leunen
je mag mij wel komen helpen.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:58 schreef Symphonic het volgende:
Ze zijn bezig met een bestandsmigratie en conversie, dus ik kan even lekker een urrtje achterover leunen
Haha, nou dat zal mij momenteel niet gebeuren! Ik val zo in slaap!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat verklaart niet waarom ik ongelooflijke nachtmerries krijg als ik bij hem in de buurt slaap, àls ik slaap.
ik werk zo'n 50 uur in de week om alles rond te krijgen, dus ik geniet even van dit uurtjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |