3!? Wie nog meer dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, nog meer mensenEn hebben we hier nu 3 (!!) moderators? Dat is niet goed
Vast... Jij kan al mijn notes zienquote:Op woensdag 24 november 2010 08:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
3!? Wie nog meer dan?
Je zal niet eens merken dat ik mod ben![]()
Ohw, die zijn toch ook leuk en gezelligquote:Op woensdag 24 november 2010 08:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vast... Jij kan al mijn notes zien![]()
Jojoortje is er soms, en Symphonic hoorde ik net
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die zijn toch ook leuk en gezellig
Ik ben niet zo moeilijk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieverdquote:Op woensdag 24 november 2010 08:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die zijn toch ook leuk en gezellig
Ik ben niet zo moeilijk hoor
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb alleen één vraag: "Heb ik een positieve note?"
En nu wil ik het echt weten, ik heb echt geen zin om daar 4.50¤ voor te gaan betalen
Ik heb 2 positieve notes. 1 van Myraela en 1 van iBennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Niet echt overzichtelijkquote:
Ja hallo, ben nog niet klaar hequote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 2 positieve notes. 1 van Myraela en 1 van iBenny
Ik heb 17 negatieve notesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Ohw okee, beter je best doen danquote:Op woensdag 24 november 2010 08:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja hallo, ben nog niet klaar he
Het is "hoe meer zielEN, hoe meer vreugd"quote:
Fixedquote:Op woensdag 24 november 2010 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is "hoe meer zielEN, hoe meer vreugd"
Alleen de positieve interesseren mijquote:Op woensdag 24 november 2010 08:32 schreef NBT het volgende:
Ik weet niet of ik notes heb, interesseert me ook niet eigenlijk!
Ja maar om die te zien moet je zeker ook betalen?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Alleen de positieve interesseren mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |