perfecte uitlegquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:30 schreef longinus het volgende:
de eerste man op de mout Everest is ook de historie ingegaan, net zoals de eerste mens op de maan.
Weet jij wie de tweede waren ?
aletta jacobs toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:33 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ondanks dat ik haar naam even ben vergeten, weet ik ook wie de eerste vrouwelijke dokter was. De tweede is me niet bekend.
Waarom zou dit dan voor vrouwen niet net zo zijn?
Buzz Aldrin!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:30 schreef longinus het volgende:
de eerste man op de mout Everest is ook de historie ingegaan, net zoals de eerste mens op de maan.
Weet jij wie de tweede waren ?
Ja, ik trek automatisch eenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:46 schreef quroi het volgende:
Als het je vriendin wordt is het fijn dat ze nog maagd is. Als jij haar ontmaagd, dan zal ze altijd iets speciaals bij jou voelen.
quote:Op woensdag 24 november 2010 01:36 schreef Johan_Boskamp het volgende:
Ik heb liever een vrouw met wat ervaring dat ik niet de hele tijd aan het bijsturen hoef![]()
Het idee van iemand ontmaagden is leuker dan de werkelijkheid
2 - 3 minuten? en allebei van genoten of alleen jij?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:09 schreef htctouch2 het volgende:
Mijn ontmaagding was gelukkig met een meisje die al wat ervaring had, ze heeft me goed begeleid ook al kwam ik de eerste keer binnen 10 seconden klaar, maar 10 minuten later toch lekkere sex gehad van 2-3 minuten
Mooie uitspraak dit.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:34 schreef speknek het volgende:
Aan hoe minder mannen je je aanbiedt, hoe hoger je vraagprijs wordt.
Dan kun je welquote:Op woensdag 24 november 2010 13:54 schreef RNOPE het volgende:
[..]
2 - 3 minuten? en allebei van genoten of alleen jij?
On topic: Ik heb nou een vriendin waar ik de tweede voor haar ben en ik heb liever iemand die al ontmaagd is, maar niet meer dan 3 of 4.. Waarom I don't know but it is
lolquote:Op woensdag 24 november 2010 11:49 schreef F_PT het volgende:
ja dat willen ze alleen maar zodat de vrouw na afloop niet weet of het nou goede of slechte sex was
Chill out dude, het laatste wat je schrijf hedde niet gezegd, maar maakt me nog curieus of je alle keren bij elkaar opgeteld hebt of hoe moet ik dat zien?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:59 schreef htctouch2 het volgende:
[..]
Dan kun je welkijken, maar wil jij mij vertellen dat jij het gelijk een half uur vol kon houden bij de eerste keer?
Ik heb het over daadwerkelijke penetratie he!!
Al met al duurde de hele sex enkele uren en heeft zij ook gewoon een orgasme gehad..
Dat... al vind ik wel dat je op z'n minst 1x in je leven een cherry moet plukken...quote:Op woensdag 24 november 2010 01:36 schreef Johan_Boskamp het volgende:
Ik heb liever een vrouw met wat ervaring dat ik niet de hele tijd aan het bijsturen hoef![]()
Het idee van iemand ontmaagden is leuker dan de werkelijkheid
Dan moet je ze zoeken in de categorie <13quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:25 schreef loesjehetpoesje het volgende:
ik hoor wel is dat jongens het leuk vinden om een meisje te ontmaagden is dit ook zo? of maakt dat geen verschil
jah in de randstad welquote:Op woensdag 24 november 2010 18:46 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dan moet je ze zoeken in de categorie <13
wie zegt plattelandquote:Op woensdag 24 november 2010 18:56 schreef Piebe het volgende:
[..]
Het "traditionele" platteland, loopt niet veel meer achter.
Ik denk even als een randstedeling.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:22 schreef T42 het volgende:
[..]
wie zegt plattelandnieuws berichtje: er zijn hier ook steden...
waarom snap ik deze niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:34 schreef speknek het volgende:.
Bij mannen draait alles om bezit, en bezit draait om vraag en aanbod. Aan hoe minder mannen je je aanbiedt, hoe hoger je vraagprijs wordt.
Vergelijking met hoe lager de aanbod van een product in de economie, hoe hoger de prijs van het product is.quote:
zo kammer dat dat niet meer in deze maatschappij geldig is...quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:05 schreef Balal123 het volgende:
[..]
Vergelijking met hoe lager de aanbod van een product in de economie, hoe hoger de prijs van het product is.
Inderdaad, maar of dat nou positief is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 03:51 schreef theKiD het volgende:
Het meisje wat jij ontmaagd, zal jou nooit vergeten
Nu snap ik jou niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:13 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
zo kammer dat dat niet meer in deze maatschappij geldig is...zo bedoeldeik het
Ik zeg; positiefquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, maar of dat nou positief is.
De meerderheid van de vrouwen heeft een slechte ervaring met ontmaagden.
Indeed.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, ik trek automatisch eengezicht. Zeer speciaal.
Alleen als ze een fok!er heeft gehad, aangezien die minimaal een lul van 22cm lang en een omtrek van 15cm hebben.quote:Op zondag 28 november 2010 13:55 schreef Arolsen het volgende:
En is het niet zo dat maagden net wat strakker zijn en nog niet opgerekt zijn.
Lijkt me best vreemd als je een ferrari wil zijn eigenlijk...quote:Op maandag 29 november 2010 13:28 schreef speknek het volgende:
Want als je graag een Ferrari wil moet je zelf ook een Ferrari zijn?
2-3 minuten...wtfquote:Op woensdag 24 november 2010 12:09 schreef htctouch2 het volgende:
Geef mij maar een ervaren vrouw.
In mijn tiener jaren 2x de eer mogen hebben om de eerste te zijn voor haar..
Beide keren was de eerste keer een ramp, pijn en stress.. duurde 3-4 neukbeurten voordat ze ervan konden genieten.
Bij de eerste keer ook moeten stoppen na 2-3 minuten omdat het gewoon te pijnlijk werd voor haar.
Mijn ontmaagding was gelukkig met een meisje die al wat ervaring had, ze heeft me goed begeleid ook al kwam ik de eerste keer binnen 10 seconden klaar, maar 10 minuten later toch lekkere sex gehad van 2-3 minuten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |