Ik leer je om te gaan met de moderators en admins. Ik zorg ervoor dat je geen ban krijgt. Ik leer je hoe leuk mogelijk topics te openen en te onderhouden. Ik leer je om te gaan met mede usersquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:13 schreef DeLuna het volgende:
Wat houdt het lessenpakket in? Welke vakken krijg ik?
Ah, in het vak 'Leuke topics openen' ben ik wel geïntereseerd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik leer je om te gaan met de moderators en admins. Ik zorg ervoor dat je geen ban krijgt. Ik leer je hoe leuk mogelijk topics te openen en te onderhouden. Ik leer je om te gaan met mede users
Vandaar dat appelsjap gestopt is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:13 schreef Paul het volgende:
Beverton, ook een leerling trouwens, en Tabloid en Appelsjap
Wtfquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ah, hier: Ik zoek nieuwe leerlingen
1) Hoe maak ik kuttopicsquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:13 schreef DeLuna het volgende:
Wat houdt het lessenpakket in? Welke vakken krijg ik?
Ok ik kies jou, PM je msn maarquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:14 schreef computer.nerd het volgende:
Ik austublieft Paul kies mij...
Peterquote:
Kijk zijn topic geschiedenis, kies daarna een andere Fok!ker.quote:
Oh baby, maak me gekquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:20 schreef Chowi het volgende:
Ik denk dat ik jou beter in kan werken, Paultje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |