quote:Ook Casillas sprak opzet tegen. ''Dudek kwam vragen of ik nog last had van mijn maag'', meende hij. ''En ik vertelde Ramos dat hij hun spitsen goed in de gaten moest houden. Die waren constant gevaarlijk in ons strafschopgebied.''
Inderdaad, snoeksquote:Op woensdag 24 november 2010 15:29 schreef Bonobo11 het volgende:
Snoeks ziet ook niks in 1 keer goed. Bij die 0-1 heeft hij het over een afvallende bal terwijl dat gewoon een briljante bal van Ozil is.
Fifa gaat het onderzoeken.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:45 schreef betyar het volgende:
Ik hoop dat de UEFA ze afstraft met 5 wedstrijden schorsing voor onsportief gedrag.
Briljantquote:Op woensdag 24 november 2010 15:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Inderdaad, snoeks
Özil![]()
Voor de genen die het nog steeds niet goed hebben gezien
we worden vast gematstquote:
Clubs uit hetzelfde land kunnen niet tegen elkaar loten in de achtste finale...quote:Op woensdag 24 november 2010 17:47 schreef Chewbalhaar het volgende:
Mogelijk ook de 1/8e finale geschorst
Zou wel lachen zijn als ze er dan afgaan tegen Barca
Daar is niks aan de hand toch??!!!1quote:Op woensdag 24 november 2010 15:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Inderdaad, snoeks
Özil![]()
Dit filmpje (wat ik zelf had gemaakt, schaamteloze promotiequote:Op woensdag 24 november 2010 15:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Inderdaad, snoeks
Özil![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:51 schreef Thas het volgende:
[..]
Dit filmpje (wat ik zelf had gemaakt, schaamteloze promotie) staat nu zelfs op de website van een Vietnamese krant, ik word beroemd
![]()
http://dantri.com.vn/c26/(...)tinh-nhan-the-do.htm
Laat jouw filmpje in een buitenlandse krant maar eens zien danquote:
Held. Verwijs even onder het filmpje naar je makkers op Fok! dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:51 schreef Thas het volgende:
Dit filmpje (wat ik zelf had gemaakt, schaamteloze promotie) staat nu zelfs op de website van een Vietnamese krant, ik word beroemd
![]()
http://dantri.com.vn/c26/(...)tinh-nhan-the-do.htm
Done, check the description :pquote:Op donderdag 25 november 2010 20:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Held. Verwijs even onder het filmpje naar je makkers op Fok! dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |