Ja ze is echt liefquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
Als dit een Lutte adoratietopic is, dan blijf ik ff... Lutte is echt schat
Dan moet ze wel iets lievvs over mij schrijvenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lutte zou in iedereen z'n sig moeten
Lutte schrijft altijd over iedereen iets liefsquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan moet ze wel iets lievvs over mij schrijven
Wanneer zal ze iets over mij schrijven denkje?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lutte schrijft altijd over iedereen iets liefs
Wanneer jij leert door te trekken nadat je gepoept hebtquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wanneer zal ze iets over mij schrijven denkje?
Ik kan dat al ja! ik ben geen 12 meerquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wanneer jij leert door te trekken nadat je gepoept hebt
Hey Bennyquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
Als dit een Lutte adoratietopic is, dan blijf ik ff... Lutte is echt schat
ow ik dacht dat je nog 12 wasquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan dat al ja! ik ben geen 12 meer
Nou als ze dit leest zal ze er vast iets positiefs over zeggenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan dat al ja! ik ben geen 12 meer
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou als ze dit leest zal ze er vast iets positiefs over zeggen![]()
Daar in TAL alles nog onder controle? Nog steeds zo druk in die SC?quote:
Jawel... en het is al wat rustigerquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar in TAL alles nog onder controle? Nog steeds zo druk in die SC?
Benny ken ik van de Nachtbaggerquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe je wordt positief benaderd!
WAT BEN JIJ EEN STOERE JONGEN ZEG, DAT JE MEEDOET AAN DE NACHTBAGGERquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Benny ken ik van de Nachtbagger
Ohw, daar ken ik je vanquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Benny ken ik van de Nachtbagger
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
WAT BEN JIJ EEN STOERE JONGEN ZEG, DAT JE MEEDOET AAN DE NACHTBAGGER
Prima hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel... en het is al wat rustiger
En hoe is het met jou?
geef ik je eens een compliment... is het weer niet goed..quote:
Hihiquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, daar ken ik je van
Ik dacht al dat je me bekend voor kwam
Sarcasme jonguh!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geef ik je eens een compliment... is het weer niet goed..
tss jongens
True lovequote:
Nee. Ik heb je nu een note gegeven. Erg?quote:
Vanwaar die hoofdletters danquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ich liebe dich auch
[..]
Ik was niet sarcastisch !
nee hoor.. ik ken haar ook buiten FOK!quote:
Om de vreugde extra te benadrukkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vanwaar die hoofdletters dan [ afbeelding ]
Ja maar ontstaan door Fok! ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
nee hoor.. ik ken haar ook buiten FOK!
Jaaaaaaaa dat is voor jou een vraag, voor mij een weetquote:
Dat doe je zo: Hoi. Neuken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:41 schreef Oceanview het volgende:
Benny hoe begin je een gesprek met een meisje op msn?
hoiquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:41 schreef Oceanview het volgende:
Ik weet niet wie er allemaal posten hier, maar er komen toch wel bekende namen langsquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee. Ik heb je nu een note gegeven. Erg?nee hoor.. gezellig toch?
Is dat niet het antwoord?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa dat is voor jou een vraag, voor mij een weet
Ja dat is het antwoordquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is dat niet het antwoord?en waarom zo geheimzinnig doen over een relatie
Door op dr naam te klikken. Iets in het venster te tikken en op enter te drukkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:41 schreef Oceanview het volgende:
Kende je mij al dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er allemaal posten hier, maar er komen toch wel bekende namen langs![]()
Alweer?quote:
Het werkt nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat doe je zo: Hoi. Neuken?
Maar wat is dat iets?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Door op dr naam te klikken. Iets in het venster te tikken en op enter te drukken
Oceanviewquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
OMG er vraagt net een jongen op msn
Hoi,Neuken
ja eind vorige week in KLB zeker toen ik zat te rellenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb je wel vaker langs zien komen
Jij ook natuurlijkquote:
Het was een punt ipv een kommaquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoi,Neuken
relnichtquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja eind vorige week in KLB zeker toen ik zat te rellen
Blijf van mijn vriendin af!quote:
Ik zei al Hoi. Neuken?quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoi,Neuken
het spijt me ontzettend!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Blijf van mijn vriendin af!
hmmm, daar weet ik niks vanquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja eind vorige week in KLB zeker toen ik zat te rellen
LUTTEEEEEEEEquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:45 schreef Lutte het volgende:
Die TT.Ik ga maar eens gauw het topic lezen.
Ah oke, gezellig (denk ik)quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:44 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik hier vanmiddag ook al een uurtje
Luttequote:Op dinsdag 23 november 2010 22:45 schreef Lutte het volgende:
Die TT.Ik ga maar eens gauw het topic lezen.
Dat zalquote:
Ik werd bijna gebandquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm, daar weet ik niks van
Ondanks dat ik veel post, lurk ik ook veel
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
OV heeft mazzel dat het meisje een fokster is
waar werd je niet gewaardeerd?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:47 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik werd niet gewaardeerd
Maar ik geef niet op
Hierquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar werd je niet gewaardeerd?
Ik werd ook nooit gewaardeerd, maar nu merk ik wel dat mensen mij meer gaan waarderen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:47 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik werd niet gewaardeerd
Maar ik geef niet op
Vandaar die opmerking Mooie schoenenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:47 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik val alleen op vrouwen met schoenmaat 39
verder ben ik lief hoorquote:
Als je je gewoon normaal gedraagtquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik werd ook nooit gewaardeerd, maar nu merk ik wel dat mensen mij meer gaan waarderen!
Random ONZ-postsquote:
Mijn erkenning komt na mijn doodquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik werd ook nooit gewaardeerd, maar nu merk ik wel dat mensen mij meer gaan waarderen!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:48 schreef Lutte het volgende:
Ja, hoi allemaal, ik ben vereerd door dit toffe (naam!)topic, jullie lieve woorden en de aanwezigheid van Benny natuurlijk.
En: Oceanview is de tofste user van FOK!. Daar is geen verkiezing voor nodig, dat zou een gelopen race zijn.
tot danquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:49 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Mijn erkenning komt na mijn dood
En dat is pas is 2070
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je je gewoon normaal gedraagt
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vandaar die opmerking Mooie schoenen
Hoi. Neuken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
altijd als ik er ben![]()
en lutte
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:48 schreef Lutte het volgende:
Ja, hoi allemaal, ik ben vereerd door dit toffe (naam!)topic, jullie lieve woorden en de aanwezigheid van Benny natuurlijk.
En: Oceanview is de tofste user van FOK!. Daar is geen verkiezing voor nodig, dat zou een gelopen race zijn.
Te snel. Tot morgenquote:
Ik hossel ook niet hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny is geen hosselaar. Benny is lief!
Zondagquote:
Tot morgenquote:
Ik ben haar vriend?quote:
Heul nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zondag moet je je gedragen in de bios ja met mn vriendin erbij
Ow oke ik neem het mee naar achterquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sommigen hebben het, en sommigen niet
Yvonne niks voor je?quote:
Ja echt serieusquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jullie zijn echt vriendje en vriendinnetje?
Jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
Jaaaaa! Een van de liefste stelletje van FOK!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
HT een bruidsmeisje? Je castreert hem?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaaa! Een van de liefste stelletje van FOK!!En HT en ik worden bruidsmeisjes!
quote:
HT in een roze jurkjequote:Op dinsdag 23 november 2010 22:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan je lekker Yvonne pijpenquote:
En ik dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Teveel details... must stop CRASH!!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kan je lekker Yvonne pijpen
Mwehehhequote:Op dinsdag 23 november 2010 22:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Teveel details... must stop CRASH!!!!
Jaquote:
Ik vind hem wel leukquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooooohw zo
Engine ken ik nog van WK
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:56 schreef Lutte het volgende:
Ik heb honkeytonk gecastreerd ja, oefenprojectje voor later.
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:56 schreef Lutte het volgende:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:56 schreef Lutte het volgende:
daarom zag hij er zo uit op die foto van Beachquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:56 schreef Lutte het volgende:
PD, doe dit nu niet, anders moet ik dalijk weer dat gedoe van de jongens rechtzetten en eisen om TR's te doen om TT's te veranderen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:56 schreef Ploertendoder het volgende:
Zondag lekker stout in de bios met CC
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
PD, doe dit nu niet, anders moet ik dalijk weer dat gedoe van de jongens rechtzetten en eisen om TR's te doen om TT's te veranderen!
Doe datquote:
ooohquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
PD, doe dit nu niet, anders moet ik dalijk weer dat gedoe van de jongens rechtzetten en eisen om TR's te doen om TT's te veranderen!
Mwehehehquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik stonk naar schijt van die koeien
waaron nam je mij niet mee?quote:
dan moest ik naakt op de scooter om je op te pikken en dan douchenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
waaron nam je mij niet mee?
GEILquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan moest ik naakt op de scooter om je op te pikken en dan douchen
Stijve tepelweerquote:
Nee, sorry Luttequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:02 schreef Lutte het volgende:
Ik dacht dat ik in de e-seks met PD en CC-SC was beland...
Dan hebben we nu FOK!-SC-trionueckqseckqsquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:02 schreef Lutte het volgende:
Ik dacht dat ik in de e-seks met PD en CC-SC was beland...
ff pissen... sorry, moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:01 schreef Ploertendoder het volgende:
Waar blijven de anderen ineens?
Ohw, nu dus een kwartetje?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan hebben we nu FOK!-SC-trionueckqseckqs
Zeikstraalquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff pissen... sorry, moet ook gebeuren
doe je dat niet gewoon in je broek?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff pissen... sorry, moet ook gebeuren
Ja en jij pakt Lutte :pquote:
Een SC.quote:
Maakt niet uit CC!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan hebben we nu FOK!-SC-trionueckqseckqs
Dan hebben we een vijfetjequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maakt niet uit CC!
En ik doe niks zonder Herr Thomas, dat weet je hè.
die mag erbijquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maakt niet uit CC!
En ik doe niks zonder Herr Thomas, dat weet je hè.
Aaaahw wat liefquote:
Even naar waarheid in je quote gerommeld.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:05 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb geen leven
1 284 Samzz
2 268 Zeroku
3 267 missbehavin
3 267 Ploertendoder
JEZUSquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:05 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb geen leven vandaag
1 284 Samzz
2 268 Zeroku
3 267 missbehavin
3 267 Ploertendoder
Zeg jij nou maar niksquote:
Die boerderij staat vlakbij mijquote:
Staat het er nog steeds op?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Die boerderij staat vlakbij mij
Volgens mij wel, maar weet het niet zekerquote:
anders gaat deze grtdopjw groep aan de gang met verf en kwasten en maakt ervan GODIN LUTTEquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar weet het niet zeker
Dan krijgen we ruzie met de gemeentequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
anders gaat deze grtdopjw groep aan de gang met verf en kwasten en maakt ervan GODIN LUTTE
Als ze zo doorgaat, vast ooit wel een keer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:08 schreef Ploertendoder het volgende:
Zeg benny... wordt Lutte ooit modje?
hehe ik woon er nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan krijgen we ruzie met de gemeente
Jeeeejquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaat, vast ooit wel een keer.
Ze valt eigenlijk alleen maar positief op, toch?
Dat wel jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaat, vast ooit wel een keer.
Ze valt eigenlijk alleen maar positief op, toch?
Stiekem wil je slotjeszetter wordenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:09 schreef Lutte het volgende:
Dankje Benny.
En PD, je weet dat ik me hier ongemakkelijk bij voel!![]()
Dat hoort... als het normaal gaat voelen, dan is er pas wat misquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:09 schreef Lutte het volgende:
Dankje Benny.
En PD, je weet dat ik me hier ongemakkelijk bij voel!![]()
Maak daar maar GODIN CC van!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
anders gaat deze grtdopjw groep aan de gang met verf en kwasten en maakt ervan GODIN LUTTE
ik zet een slotje op je vingers als je Lutte in een ongemakkelijk stemming brengtquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Stiekem wil je slotjeszetter worden
Zolang ik je maar kan palen is het goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zet een slotje op je vingers als je Lutte in een ongemakkelijk stemming brengt
dat kan er nog wel bij, in het lijstje met hobby'squote:Op dinsdag 23 november 2010 23:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
hehehe pas maar opquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat kan er nog wel bij, in het lijstje met hobby's
Volgens mij ken ik het ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Die boerderij staat vlakbij mij
jij altijdquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zolang ik je maar kan palen is het goed![]()
Omgeving Sliedrecht?quote:
oh noesquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
hehehe pas maar opZe zwabbert jou zo weg
Haha, hoezo?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat kan er nog wel bij, in het lijstje met hobby's
Jaaaaa! Ik zal als ik morgen toch bezig ben wel een foto van de lapjes posten!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:12 schreef iBenny het volgende:
Lutte, we krijgen het eindresultaat van je lapjes toch wel te zien he?
Ge zijt gewaarschuwdquote:
Nee met mn vader weleens langs een kerk gereden waar dat stond, jullie hebben welk het Nationaal Baggermuseum zou ik daar instaan denk je?quote:
Is goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaaa! Ik zal als ik morgen toch bezig ben wel een foto van de lapjes posten!
als je toch een a4tje vol onorthodoxe tienerhobby's er op na houdt kan fokmodden er nog wel bijquote:
Die boerderij staat in Giessenburgquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee met mn vader weleens langs een kerk gereden waar dat stond, jullie hebben welk het Nationaal Baggermuseum zou ik daar instaan denk je?
Ik wil ook een voldoende voor natuurkunde halen, arts worden... Maar wat daar allemaal van terecht komt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zelfs dat lukt jou wel :pquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil ook een voldoende voor natuurkunde halen, arts worden... Maar wat daar allemaal van terecht komt.
het lijkt me dat dat voor het slotjeszetten gaatquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil ook een voldoende voor natuurkunde halen, arts worden... Maar wat daar allemaal van terecht komt.
Haha, ik ben raar he, voor een pubert.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je toch een a4tje vol onorthodoxe tienerhobby's er op na houdt kan fokmodden er nog wel bij
Nee, juist liefquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik ben raar he, voor een pubert.
Nee, helemaal niet... ik vind het juist leuk dat mensen (en dan vooral) pubers van die aparte hobbies hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik ben raar he, voor een pubert.
Dat sowieso. Ik zie het voorlopig ook niet gebeuren, PD'tje wel, die noemde me vandaag ook al bijna-mod.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
het lijkt me dat dat voor het slotjeszetten gaat
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:16 schreef Ploertendoder het volgende:
Zeg iBenny... je moet hier vaker langs komen![]()
Jij zal het wordenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik zie het voorlopig ook niet gebeuren, PD'tje wel, die noemde me vandaag ook al bijna-mod.![]()
Gezelligheid kerel.. gezelligheidquote:
Preciesquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het een sluit het ander niet uit natuurlijk
QFTquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:16 schreef Ploertendoder het volgende:
Zeg iBenny... je moet hier vaker langs komen![]()
Okequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gezelligheid kerel.. gezelligheid
Graag gedaanquote:
Je kunt er toch niks meer aan veranderen, dat vergeet iedereen zo weer als je gewoon gezellig verder post over koetjes, kalfjes en camera's (no stalker).quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Lutte... ik voel me nog steeds stom door dat relletje in KLB
Ik luister Armin Only 2010quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:18 schreef Oceanview het volgende:
Ik verveel mij nu een beetje heeft iemand misschien goede muziek?
TV Oranje... altijd de grootste Nederlandse hitsquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:18 schreef Oceanview het volgende:
Dat is waar jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kunt er toch niks meer aan veranderen, dat vergeet iedereen zo weer als je gewoon gezellig verder post over koetjes, kalfjes en camera's (no stalker).
Your musical compatibility with Beachview is Very Lowquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:18 schreef Oceanview het volgende:
Trance?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik luister Armin Only 2010(Daar ben ik heen geweest)
True true.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Beachview is Very Low
well that's not gonna help...
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
TV Oranje... altijd de grootste Nederlandse hits
Een mod sprak ooit: er hebben grotere baggeraars dan jij in de crew gezeten, vosss.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is waar jaDat rellen leverde mij 5 notes op
![]()
Bij mij ook...quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Beachview is Very Low
well that's not gonna help...
Jaquote:
Jij word gewoon moderatorquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een mod sprak ooit: er hebben grotere baggeraars dan jij in de crew gezeten, vosss.
Dan maak jij zeker kans!
Ik eerlijk gezegd ook nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij mij ook...
Ik ken sowieso die namen die daar staan niet echt
jij wordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jij wordja die fout maak ik niet vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met tijdstip
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
WordT PD'tje, stam+t!quote:
Jawel maar wat overeenkomt met jou luister ik of niet of ken ik nietquote:
Jaaahaaaa ik kan goed Nederlands, alleen een lullig foutjequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
WordT PD'tje, stam+t!
En en en... Wie weet. Ooit. Misschien. Misschien ook niet. Maar misschien ook wel. Misschien wordt ElmoFan mod. Of Michhas. Maar misschien ook niet.
Dat lijstje is Voice of Hollandquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel maar wat overeenkomt met jou luister ik of niet of ken ik niet
Waar haalt ie het gore lef vandaan!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:24 schreef Ploertendoder het volgende:
iBenny is een vuige fobo-lurker
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:24 schreef Ploertendoder het volgende:
Niet haten op iBennyquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waar haalt ie het gore lef vandaan!
Klopt... sorryquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:24 schreef Ploertendoder het volgende:
Doe ik ook nietquote:
Zekerquote:
Foeifoeiquote:
Doet eens stemmen dan:quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doe ik ook niet![]()
[..]
Zeker
[..]
Foeifoei
Ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doet eens stemmen dan:
De FOK! mod van het jaar 2010: De tweede en LAATSTE ronde!
Zag ergens een linkje staanquote:
Welkom danquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zag ergens een linkje staan
Was al een tijdje van plan deze SC eens te bezoeken
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Tof!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zag ergens een linkje staan
Was al een tijdje van plan deze SC eens te bezoeken
Waar je iemand al neit blij mee kan makenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |