quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:59 schreef tdrone het volgende:
leuk dat je de titel ook veranderd
als straf een linkje naar het topic
Baby I can see your halo.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik niet begrijp maar toch bedankt
Lutjequote:
Ik vind trouwens dat je je ondertitel moet veranderen in kuiken poes kalf, maar goed.quote:
Kuiken kalf pinguïn dan?quote:
Ja perfectquote:
Denk het ook!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja perfect![]()
Past ook beter bij je innerlijke dier gok ik.
Lees heel pagina 1 even.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:16 schreef honkeytonk het volgende:
Hooi! Maar Lutte, wanneer krijg ik jouw puisterige foto's?
Snap het niet...quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:03 schreef Lutte het volgende:
HT, faalhaasje, slowchatfanaat, je Lutte-nickpic is verwijderd!
Jouw nickpic voor mij is verwijderd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:19 schreef honkeytonk het volgende:
Maar ik ga eten, maar ik snap die post niet! Wat uitleg graag?
oeh spannendquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
User+blaadje met naam andere user.
Ik wilde er eentje voor jou maken.
Gaaaaaaf!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:21 schreef tdrone het volgende:
heb trouwens 2 AH toy story octopusjes op mijn beeldscherm
Ook niet van mij.quote:
dus als ik er een maak zet ik die op mijn fobo of op het van degene die ik nickpicquote:
25 posts per pagina?quote:
Ik maak een nickpic voor engine (BB), even PM'en of in het nickpictopic, en hij zet het in zijn FoBo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
dus als ik er een maak zet ik die op mijn fobo of op het van degene die ik nickpic
quote:
Ik doe niet aan autorefresh, alleen in MyAT.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:27 schreef tdrone het volgende:
ik heb ook 25 posts per pagina omdat ik dan niet onodig aan het scrollen ben, ik autistisch ben en niet tegen verandering kan en er toch autorefresh is
Elektronische zooi en lawaai.quote:
Klinkt verleidelijk zegquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Elektronische zooi en lawaai.
Nu heb ik zin om lam te eten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:31 schreef Ploertendoder het volgende:
Haaai lieve lamskoteletjes van me![]()
Is het ook. Ga mij eens meenemen naar feestjes hier.quote:
Spruitenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:32 schreef tdrone het volgende:
Hoi PD had jij lamskotelet ??
ik spruitjes
Slacht er éénquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om lam te eten.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het ook. Ga mij eens meenemen naar feestjes hier.
Lutjequote:
Nee dat is zielig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Spruiten
[..]
Slacht er één
Waarom niet? Maar er zijn in Doornroosje toch regelmatig d'n'b feestjes?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden. Maar zo heel vaak ga ik ook weer niet naar Nijmegen toe.
Housequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Elektronische zooi en lawaai.
Ja dat klopt maar ik zat net even in de agenda te kijken en kon zo snel niks vinden. Misschien dat ik eroverheen gekeken heb.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet? Maar er zijn in Doornroosje toch regelmatig d'n'b feestjes?
Ik geloof niet dat ze dat bedoeldquote:
Nee geen house.quote:
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ik zat net even in de agenda te kijken en kon zo snel niks vinden. Misschien dat ik eroverheen gekeken heb.
Doe maar een voorstel als je iets gevonden hebtquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Maar even party hardy samen
Hoe moet ik dat vinden?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Doe maar een voorstel als je iets gevonden hebt
euh weet ik nietquote:
Ik ben lekker jaquote:
van de Aldiquote:
Neuken?quote:
Nee gewoon zelf maken luie donderquote:
?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
Is die nickpick weg
`Morgen krijg je hem
Ik in chiliquote:
quote:
quote:
Die zijn al wegquote:
Chili con carne, slimmerd.quote:
Ik zaterdag pasquote:
Vet! Ik ga vanavond lekker leuk naar Ajax-Real kijken!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:04 schreef tdrone het volgende:
rond half 8 komt een vriend me ophalen
Dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:06 schreef tdrone het volgende:
hoop voor je dat ze wat beter spelen als de vorige keer
MIJ MIJ MIJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
MIJ MIJ MIJ![]()
wie het eerst komt wie het eerst maalt dus (gaat inspiratie opdoen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Vierde maal: vanavond of morgen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar wanneer kan ik die van jou verwachten?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
wie het eerst komt wie het eerst maalt dus (gaat inspiratie opdoen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OkéMorgen ben ik er niet, dan heb ik weer training, training geven, zwarte pietje spelen.
Dan heb je pech.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ah! Brommerboy!
kip paar koe vond ik leuker, dat klinkt simpeler en minder geforceerd.
Bron?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:32 schreef tdrone het volgende:
HT ik heb het even voor je nagezocht en het is dus:
UH EH UH AHAH TING TANG WALLA WALLA BING BANG
Bronquote:Ooo eee oo ah ah
Ting tang walla walla bing bang
Ooo eee oo ah ah
Ting tang walla walla bang bang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:34 schreef tdrone het volgende:
mensen fijne avond nog ik ben naar HPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:34 schreef tdrone het volgende:
mensen fijne avond nog ik ben naar HPHave funSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
JOJOORTJEEEEquote:
Wtf is dat?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
JojoortjeMaak jij een nickpick voor mij?
quote:
Een foto met een plaatje met een naam van een user met je gezicht erbijquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wtf is dat?
[..]
[ afbeelding ]
Wat is een nickpic?
Voorbeeld?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een foto met een plaatje met een naam van een user met je gezicht erbij
Doe eens lief?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wtf is dat?
[..]
[ afbeelding ]
Wat is een nickpic?
Dat is terugzwaaienquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ] is niet lief.
Neequote:
Dat is weglopen en zwaaien.quote:
Terugzwaaien versta ik daar onderquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is weglopen en zwaaien.
Ik heb een kras in mijn tiet.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Terugzwaaien versta ik daar onder
Hihi je bent een emo.
Hoe kom je dan aan die kras? Was je vriendje te wild ofzo?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Ja maar ik heb het niet zelf gedaan
Ruige seksquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Ja maar ik heb het niet zelf gedaan
Ik heb geen vriendje.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan die kras? Was je vriendje te wild ofzo?
Neeeheeeequote:
Dat is wel een heel slap verhaal, dat besef je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendje.Ik heb ook een kras onder mn oog, maar dat kwam door de rits van het vest van een vriend die ik knuffelde. Misschien komt mijn tietkras ook weer.
Als je daar al een kras hebt, moet je er een mooi verhaal bij bedenken!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is wel een heel slap verhaal, dat besef je?
Sowiesoquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als je daar al een kras hebt, moet je er een mooi verhaal bij bedenken!
Ik heb een groot litteken op mijn buik, door een operatie, maar elke vreemde krijgt te horen dat het een ongeluk was met een dronken zwerverquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb een groot litteken op mijn buik, door een operatie, maar elke vreemde krijgt te horen dat het een ongeluk was met een dronken zwerver
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ik mis de grap, jullie sluiten me buiten.
AP woont ook in Friesland en HT wordt nogal eens AP genoemd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ik mis de grap, jullie sluiten me buiten.
Nu niet meer, sinds die fotoquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
AP woont ook in Friesland en HT wordt nogal eens AP genoemd.
Jullie bedoelen geen AdvancedPower he?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
AP woont ook in Friesland en HT wordt nogal eens AP genoemd.
Ik klopte toch aan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Aren't you going to let me in?
Jawohl.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jullie bedoelen geen AdvancedPower he?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, een paar weken lang, in ONZ dacht iedereen dat ik hem was. En in elk topic waar ik postte, riep iedereen dingen zoals: "AP POSTquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Men denkt nu nog dat ik de kloon van Paul benquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, een paar weken lang, in ONZ dacht iedereen dat ik hem was. En in elk topic waar ik postte, riep iedereen dingen zoals: "AP POST" of "HET IS AP
"
Daar passen precies mijn oordopjes tussenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
3,5 millimeter van de kliko vandaan.
Dat kan nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik had al eerder een PM van je
Ja, ik zag het, ik heb nu sterretjes geplaatst, waar ik het eerst had weggehaaldquote:
Is dat snel?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had gisteren binnen een half uur een zak hamka's op.
Niet in een family zak, maar het blijft langzaam.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is dat snel?
In Hamka's zit zo weinig chips
Ik vind het niet zo lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is dat snel?
Familiezak wel. En als ik nou een klein dik propje was.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is dat snel?
Waarom?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
DAT IS MIJN FAVO CHIPS GEK.
Daarna een liter water drinken tho
Hoezo ben je niet alleen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Familiezak wel. En als ik nou een klein dik propje was.
Maar ik ben blijkbaar niet alleeeen!
Wat zei ik nou?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij hebt een nickpick om te maken
Aangemoedigdquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
[CL 23-11] Ajax - Real Madrid #1: Geen tussenstanden posten
Komen jullie?
Ook al is het alleen maar om mij aan te moedigen om te moderaten
Oké, morgen, maar ik ben zo ongeduldigquote:
Wat valt er te modderen dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
[CL 23-11] Ajax - Real Madrid #1: Geen tussenstanden posten
Komen jullie?
Ook al is het alleen maar om mij aan te moedigen om te moderaten
Editten is niet altijd een notequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:26 schreef Lutte het volgende:
Heeft HT nu een note? Omdat je deed editten?
Klopt!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Editten is niet altijd een note
Dat zei een modje!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Editten is niet altijd een note
neeeheeequote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:28 schreef Oceanview het volgende:
En SwJ die al onze post edit en zijn eigen fantopic maakte
Wil jij mij een positieve geven?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
Een note is niet altijd negatief he. Ik heb er ook één positieve tussen zitten.
Zo volwassen ben ik niet.quote:
Ik had op een gegeven moment meer positieve dan negatieve.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
Heb ik positieve notes?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
Neequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wil jij mij een positieve geven?![]()
Je hebt wel de goede club in je UI staan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee
Al zijn er wel fokkers hier die een positieve note verdienen, maar ik ben ook van VBL he.
Nietesquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo volwassen ben ik niet.
[..]
Ik had op een gegeven moment meer positieve dan negatieve.
Ik waarschijnlijk alleen van SWJ en murpquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:32 schreef Lutte het volgende:
Ik heb een note van Ludo en de andere zal wel voor SC'en zijn.
Jawel. Maar ik heb er opeens 2 bij en ik weetn iet wat.quote:
Ze zijn heulegaar niet positiefquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik heb er opeens 2 bij en ik weetn iet wat.
En bij mij dan? heb ik een positieve note?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze zijn heulegaar niet positief
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:53 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En bij mij dan? heb ik een positieve note?
Nee ik heb ook negatieve maar ook positieve.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze zijn heulegaar niet positief
Nergens. Ik ben een 13 in een dozijn userquote:
Goed gezienquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:33 schreef eNGine10 het volgende:
Rust nu. Ik verwacht iedereen nu dus weer terug
huh?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:33 schreef eNGine10 het volgende:
Rust nu. Ik verwacht iedereen nu dus weer terug
Hoi!quote:
Wil je de stand weten?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow dat wist ik niet, geenidee, kom net van mn werk af
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Wil je de stand weten?
ja nu weet ik niet voor wieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja nu weet ik niet voor wie
ik heb geen verstand van voetbalquote:
Op één dag?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb geen verstand van voetbal![]()
HOI levenloos figuur met je 530 posts
zieke personen zijn julliequote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ziek persoon! Ik ben al 2 dagen op rij 4e
Kijk naar jezelfquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zieke personen zijn jullie
Enkel kwalitiet..quote:
HAHA ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zo werd ik laatst ook genoemd
Jij zou een geweldige mod zijnquote:
Echtquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zo werd ik laatst ook genoemd
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:44 schreef honkeytonk het volgende:
Snel volbaggeren! Ik bne straks weer weg
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:44 schreef honkeytonk het volgende:
Snel volbaggeren! Ik bne straks weer weg![]()
Oké.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
hou eens op met jezelf kwoten
zo belangrijk ben je niet
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
hou eens op met jezelf kwoten
zo belangrijk ben je niet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |