SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
En met een TTquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:52 schreef sproetjes het volgende:
alweer een nieuw topic geopend door joysa
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:49 schreef nattermann het volgende:
Ich goan sjtraks friet met zoervleisj aete
Ik ben druk aan het werkquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef Joysa het volgende:
met die open nieuw deel knop is het niet meer zo erg om nieuwe te openen
en citizen is te lui
Volgens mij met de nodige aanvullingen toentertijd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef Joysa het volgende:
Die TT had Friekin ooit bedacht trouwens.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het werkdat is mijn excuus.
Tot 17.00 uur denk ik?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het werkdat is mijn excuus.
Vind het nu inderdaad wel langzaam mooi geweest. Vanavond misschien nog een uurtje aan mijn scriptie wat kleine dingen verbeteren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Tot 17.00 uur denk ik?
Ik moet om 23.00 uur pas beginnen
Of als mensen niet op pings reageren terwijl je weet dat ze het gelezen hebbenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:56 schreef sproetjes het volgende:
zo irritant als mensen je negeren op msn, terwijl je duidelijk op een ander website of plek ziet dat ze echt wel achter hun pc zitten
Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:58 schreef sproetjes het volgende:
krijg dan altijd de neiging ze opnieuw aan te spreken op msn en dan vooral te vermelden dat ik heus wel heb gezien dat ze toch online waren, en waarom er niet gewoon gereageerd word..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |