sorry ik moet vanavond werkenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga zo naar huis, er komt gezellig visite om mee te eten
ik vannacht pasquote:Op donderdag 25 november 2010 17:01 schreef Sisiorange94 het volgende:
Volgens mij gaan wij niet eten
dan ben ik pas klaar met werkenquote:
Goedenavondquote:Op donderdag 25 november 2010 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie avond![]()
Morgen nog werken en dan een weekje vrij
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 25 november 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedenavond
Ik heb weeekend(4 dagen
)
Ik heb al 2 dagen "weekend" en ik ga maandag pas weer aan het werk.. ik winquote:Op donderdag 25 november 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedenavond
Ik heb weeekend(4 dagen
)
Ik werk thuisquote:Op donderdag 25 november 2010 21:33 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen "weekend" en ik ga maandag pas weer aan het werk.. ik win![]()
![]()
ziek zijn is nog steeds k*t
ik moet nog tot zondag en dan heb ik 3 dagen weekendquote:Op donderdag 25 november 2010 21:33 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dagen "weekend" en ik ga maandag pas weer aan het werk.. ik win![]()
![]()
ziek zijn is nog steeds k*t
hier gelukkig nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 05:03 schreef Merel- het volgende:
Goeiemorgen!
WTF, ineens rond de 3 à 4 cm sneeuw hier
Ik wil ook sneeuwquote:Op vrijdag 26 november 2010 05:03 schreef Merel- het volgende:
Goeiemorgen!
WTF, ineens rond de 3 à 4 cm sneeuw hier
Ik wil maandagquote:
Neeeee, niet maandag!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil maandagop mijn verjaardag
Jij liever dan ik. Zelfs als ik er voor betaald zou krijgen zou ik daar nog niet naar toe gaan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:51 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Neeeee, niet maandag!Dan ga ik naar Lady Gaga en word ik daar al vroeg met een vriendin van me gedropt voor Ahoy
Maar jij gaat ook nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Zelfs als ik er voor betaald zou krijgen zou ik daar nog niet naar toe gaan.![]()
Maar als er maandag sneeuw ligt is dat voor mijn geen probleem![]()
Ik heb toch geen dingen die niet erg zijn als ze niet doorgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |