Aanzienlijk valt wel mee. Wel wat meer helder. Het voelt ook wel oké op die geïrriteerde bollen van me. Ja, het is anderhalve maand houdbaar geloof ik.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Wordt het aanzienlijk witter, ja?
Want da's dan wel handig bij belangrijke gesprekken ensow, c.q. first impressions to make.
Je wordt er vast niet zomaar blind van als je het overal kan kopen behalve in Nederland.
Het spul is alleen wél beperkt houdbaar geloof ik, check dat effe. Had toen al eens gezocht ivm Huub die die dope digde.
Ik nog nooit. Er zit een Hollister.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:14 schreef Dementor het volgende:
Daar ben ik nu twee keer geweest (centro), het tweede jaar vielen ze toch sterk in herhaling daar.
Ik wist al bijna al namen van de standhouders en de chocoladewaffels waren ook niet zo lekker als voorheen.
Toch gaan we daar waarschijnlijk weer naar toe.
Moet ik even komen met het sprookjesboek langskomen voor een exorcisme?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:29 schreef Noek het volgende:
En ik zou willen dat ik nooit in dat schimmen-topic had gepost. Nu zie ik elke nacht het gordijn voor een demoon aan, Lavenderr.
Nee, fuck me, Jesus.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Moet ik even komen met het sprookjesboek langskomen voor een exorcisme?
Ok.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, fuck me, Jesus.
[ afbeelding ]
Ook hier zie je de geweldige resultaten van Visine, Mike!
Ik weet waar de paus woont!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:43 schreef Toverheks het volgende:
heb marco van Basten gezien en weet waar hij woond
![]()
(en ze letten ook op de kleintjes, hebben een paar pakken wc papier ingeslagen) echt ik wordt nog eens de paperazzi roddelheks
Dat jordijnenjedoe blijft wel hangen ha.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:29 schreef Noek het volgende:
En ik zou willen dat ik nooit in dat schimmen-topic had gepost. Nu zie ik elke nacht het gordijn voor een demoon aan, Lavenderr.
Wat dacht je van mij? Slaap sinds dat topic weer met licht aanquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:29 schreef Noek het volgende:
Jij kunt maar beter niet naar de nieuwe Harry Potter gaan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij? Slaap sinds dat topic weer met licht aan![]()
Denk steeds dat er zo'n zwarte figuur zonder gezicht naar me staat te kijken, damn. Ja, en ik weet dat dat niet kan, zonder gezicht, maar zo voelt het
quote:De PVV wordt geen partij waar mensen lid van kunnen worden. De PVV-fractie heeft een voorstel daartoe van fractiegenoot Hero Brinkman dinsdag verworpen.
Nee, ben ik ook absoluut niet van plan, no wayquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij kunt maar beter niet naar de nieuwe Harry Potter gaan.
Aha en wat vind je daarvan Pietje?quote:
Plus dat die mini-mensjes je hele bed in beslag nemen! Maar heel soms moet het even.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat jordijnenjedoe blijft wel hangen ha.![]()
Da's al een jaar terug, van die amazing story!
Ik kreeg vannacht de vraag waarom dromen niet echt zijn. Want hij wou z'n ogen niet meer dichtdoen want dan kwam die rare droom weer en ik wilde hem geruststellen. Maar het probleem is dat ze zo echt zijn (vooral) als je klein bent.
Ganglichtje aan helpt wel. En in het ergste geval moet de kleine boef maar in het grote bed. Alleen voor je het weet heeft-ie dan elke nacht ineens een 'enge droom'.
Oeh, die link legde ik nog helemaal niet!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat jordijnenjedoe blijft wel hangen ha.![]()
Da's al een jaar terug, van die amazing story!
Ik kreeg vannacht de vraag waarom dromen niet echt zijn. Want hij wou z'n ogen niet meer dichtdoen want dan kwam die rare droom weer en ik wilde hem geruststellen. Maar het probleem is dat ze zo echt zijn (vooral) als je klein bent.
Ganglichtje aan helpt wel. En in het ergste geval moet de kleine boef maar in het grote bed. Alleen voor je het weet heeft-ie dan elke nacht ineens een 'enge droom'.
Die woont toch in die sjieke wijk tegen het Vondelpark aan. Is dat Oud-Zuid al? Wel geinige optrekjes daar..quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:43 schreef Toverheks het volgende:
heb marco van Basten gezien en weet waar hij woond
![]()
(en ze letten ook op de kleintjes, hebben een paar pakken wc papier ingeslagen) echt ik wordt nog eens de paperazzi roddelheks
Ik ga dat soort topics niet eens lezen, ik kijk ook geen enge achtervolging of horrofilms, kan ik helemaal niet tegen. Momenteel helemaal, de nieuwe HP heb ik overgeslagen in be bios, die kijk ik dan wel thuis op een wat kleiner scherm, met het geluid wat zachter.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk steeds dat er zo'n zwarte figuur zonder gezicht naar me staat te kijken, damn. Ja, en ik weet dat dat niet kan, zonder gezicht, maar zo voelt het
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |