Met Thee, chocolade en een hittepitquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl pakt loqi vast en kruipt samen onder deken
Ooh, nieuwbouw? In Amsterdam?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
RenRen ik ga in februari ergens, dan is het huis klaar en dan keuken en alles erin plompen
Jaaa nieuwbouw en in amsterdam iddquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ooh, nieuwbouw? In Amsterdam?
Gaaf
Oh, wat leuk! En fijn dat je ook een dak hebt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa nieuwbouw en in amsterdam iddik heb al een dakje en een balkonnetje erop
Ik ook. TD. Ik wil dat hij vandaag komt, ik wil die burlesques al zo langquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:39 schreef Loqi het volgende:
Ik zit te wachten op een pakjeeen toffe legpuzzel (ja ik puzzel
![]()
)
net al een pakje met de post gehad van een giveaway die ik gewonnen had (soort haarband)
Geen echte pics, ben met mn zieke hoofd niet echt een charmant fotomodelquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, wat leuk! En fijn dat je ook een dak hebt.![]()
[..]
Ik ook. TD. Ik wil dat hij vandaag komt, ik wil die burlesques al zo lang![]()
Pics van wat je gewonnen had?
Bij mij ook, zelfde dag, dus ik hoop dat hij vandaag aankomt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:14 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoelang doet een TD bestelling er tegenwoordig over?
Oh en mijn 2e order heb ik zondag een invoice van gekregen maar bij USPS staat nu nog steeds alleen maar dat ze een elektronische notificatie hebben gestuurd dat mn pakje eraan komt voor shipping
Oh leuk! Schattige schedeltjesquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
Geen echte pics, ben met mn zieke hoofd niet echt een charmant fotomodel![]()
http://www.bondiband.com/index.php?cPath=25_30_68 deze, en dan t achtste patroontje, met die grijze schedeltjes-camo
Jeeej! Nu kun je pingen! Te leukquote:
Wanneer heb je besteld dan? Ik begreep altijd dat als je je invoice kreeg, hij voor shipping werd aangeboden in Atlanta en dat je ongeveer 8 dagen daarna je order binnen had. Zo was het vroegah. Kreeg nu van TD te horen dat het 14 dagen kon duren omdat ik de goedkope shippingoptie had gekozen. Volgens mij is dat overigens onzin.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij mij ook, zelfde dag, dus ik hoop dat hij vandaag aankomt.
Ik kreeg mijn invoice eerder, en de 14e was hij verzonden. Maar ja, het is me allemaal niet zo duidelijk op dit punt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:13 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Wanneer heb je besteld dan? Ik begreep altijd dat als je je invoice kreeg, hij voor shipping werd aangeboden in Atlanta en dat je ongeveer 8 dagen daarna je order binnen had. Zo was het vroegah. Kreeg nu van TD te horen dat het 14 dagen kon duren omdat ik de goedkope shippingoptie had gekozen. Volgens mij is dat overigens onzin.
Invoice van mijn eerste order kreeg ik trouwens 16 november alDaar wacht ik nu dus op
Ja heb het net geïnstalleerdquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeej! Nu kun je pingen! Te leuk
Ik ook. En het hoeft van mij ook niet sneller, wil alleen weten hoeveel tragerquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:16 schreef Maria2.0 het volgende:
Nee precies, voorheen wist je gewoon dat het behoorlijk snel ging maar nu heb ik echt geen flauw idee.
Hoe doe je dat dan!quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:22 schreef Diconnected het volgende:
Ohai. Heb net eens even m'n make-up brushes schoongemaakt en nu zit ik onder de glittah.En ik heb nog steeds kramp en messteken in m'n buik. grom.
Geen idee, maar ik ben niet al te snugger met dit soort dingenquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan!
Succes met je buik
beterschap meisquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:22 schreef Diconnected het volgende:
Ohai. Heb net eens even m'n make-up brushes schoongemaakt en nu zit ik onder de glittah.En ik heb nog steeds kramp en messteken in m'n buik. grom.
Kruik? Zou dat helpen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben niet al te snugger met dit soort dingen![]()
En thanksik heb een beetje het idee dat het ook gewoon spanningen zijn, maar ik heb vd week ook heel raar zitten eten dusja het kan wel van alles zijn...:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |