Met Thee, chocolade en een hittepitquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl pakt loqi vast en kruipt samen onder deken
Ooh, nieuwbouw? In Amsterdam?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
RenRen ik ga in februari ergens, dan is het huis klaar en dan keuken en alles erin plompen
Jaaa nieuwbouw en in amsterdam iddquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ooh, nieuwbouw? In Amsterdam?
Gaaf
Oh, wat leuk! En fijn dat je ook een dak hebt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa nieuwbouw en in amsterdam iddik heb al een dakje en een balkonnetje erop
Ik ook. TD. Ik wil dat hij vandaag komt, ik wil die burlesques al zo langquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:39 schreef Loqi het volgende:
Ik zit te wachten op een pakjeeen toffe legpuzzel (ja ik puzzel
![]()
)
net al een pakje met de post gehad van een giveaway die ik gewonnen had (soort haarband)
Geen echte pics, ben met mn zieke hoofd niet echt een charmant fotomodelquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, wat leuk! En fijn dat je ook een dak hebt.![]()
[..]
Ik ook. TD. Ik wil dat hij vandaag komt, ik wil die burlesques al zo lang![]()
Pics van wat je gewonnen had?
Bij mij ook, zelfde dag, dus ik hoop dat hij vandaag aankomt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:14 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoelang doet een TD bestelling er tegenwoordig over?
Oh en mijn 2e order heb ik zondag een invoice van gekregen maar bij USPS staat nu nog steeds alleen maar dat ze een elektronische notificatie hebben gestuurd dat mn pakje eraan komt voor shipping
Oh leuk! Schattige schedeltjesquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
Geen echte pics, ben met mn zieke hoofd niet echt een charmant fotomodel![]()
http://www.bondiband.com/index.php?cPath=25_30_68 deze, en dan t achtste patroontje, met die grijze schedeltjes-camo
Jeeej! Nu kun je pingen! Te leukquote:
Wanneer heb je besteld dan? Ik begreep altijd dat als je je invoice kreeg, hij voor shipping werd aangeboden in Atlanta en dat je ongeveer 8 dagen daarna je order binnen had. Zo was het vroegah. Kreeg nu van TD te horen dat het 14 dagen kon duren omdat ik de goedkope shippingoptie had gekozen. Volgens mij is dat overigens onzin.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij mij ook, zelfde dag, dus ik hoop dat hij vandaag aankomt.
Ik kreeg mijn invoice eerder, en de 14e was hij verzonden. Maar ja, het is me allemaal niet zo duidelijk op dit punt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:13 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Wanneer heb je besteld dan? Ik begreep altijd dat als je je invoice kreeg, hij voor shipping werd aangeboden in Atlanta en dat je ongeveer 8 dagen daarna je order binnen had. Zo was het vroegah. Kreeg nu van TD te horen dat het 14 dagen kon duren omdat ik de goedkope shippingoptie had gekozen. Volgens mij is dat overigens onzin.
Invoice van mijn eerste order kreeg ik trouwens 16 november alDaar wacht ik nu dus op
Ja heb het net geïnstalleerdquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeej! Nu kun je pingen! Te leuk
Ik ook. En het hoeft van mij ook niet sneller, wil alleen weten hoeveel tragerquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:16 schreef Maria2.0 het volgende:
Nee precies, voorheen wist je gewoon dat het behoorlijk snel ging maar nu heb ik echt geen flauw idee.
Hoe doe je dat dan!quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:22 schreef Diconnected het volgende:
Ohai. Heb net eens even m'n make-up brushes schoongemaakt en nu zit ik onder de glittah.En ik heb nog steeds kramp en messteken in m'n buik. grom.
Geen idee, maar ik ben niet al te snugger met dit soort dingenquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan!
Succes met je buik
beterschap meisquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:22 schreef Diconnected het volgende:
Ohai. Heb net eens even m'n make-up brushes schoongemaakt en nu zit ik onder de glittah.En ik heb nog steeds kramp en messteken in m'n buik. grom.
Kruik? Zou dat helpen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben niet al te snugger met dit soort dingen![]()
En thanksik heb een beetje het idee dat het ook gewoon spanningen zijn, maar ik heb vd week ook heel raar zitten eten dusja het kan wel van alles zijn...:P
Ik vind dat altijd zo heeerlijk he, als poezels op m'n buik gaan liggen en dan knorren. Word ik altijd slaperig vanquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
beterschap meis
ik heb hier nog wel twee pluizebolletjes die graag op een buik liggen en het dan warm maken en dan gaan liggen knorren, helpt ontspannend
Jaaaaquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo heeerlijk he, als poezels op m'n buik gaan liggen en dan knorren. Word ik altijd slaperig van
Iets als Maalox, Domperidon oid geprobeerd?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:22 schreef Diconnected het volgende:
Wat tofquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:08 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb een werkervaringsplaats gevonden!![]()
Mja je kent mijn pluizebolletjes al een beetje en ze zijn wel liev hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo heeerlijk he, als poezels op m'n buik gaan liggen en dan knorren. Word ik altijd slaperig van
Dat heb ik ook met de katten van m'n vriendin, die katten gaan altijd met z'n 3en op mij liggen. Ik ben zelf dan ook net een kat, rood/wit haar en allezquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja je kent mijn pluizebolletjes al een beetje en ze zijn wel liev hoor
Niet raar opkijken als je opstaat dat er meer haar op jou zit dan op hun, je hebt opeens een roodharig vachtje op je buik!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:08 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb een werkervaringsplaats gevonden!![]()
poezelsquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met de katten van m'n vriendin, die katten gaan altijd met z'n 3en op mij liggen. Ik ben zelf dan ook net een kat, rood/wit haar en allez
Thanks!quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sterkte Dico
En spuit 11. Had al toegezegd dat ik zaterdag zou gaan werken, totdat me te binnen schoot dat dat helemaal niet handig is. Nu werk ik vrijdag en ga ik zaterdag heerlijk melig worden want brakjes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
ik ook niet![]()
![]()
Zou wel leuk zijn als je zomaar wat krijgt! Ookal zou ik het niet vertrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, relaxt! Ik wilde stiekem eigenlijk ook shoppen vandaag, maar ik ga zondag al.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geshopped![]()
Lush
Vanillary parfum
Tea tree toner tabs
Gratis masker want 5 lege potjes![]()
The Body Shop
Dreams unlimited parfum en Douchegel
Foaming cleanser
2 douchegels
klein kadootje voor surprise
en kreeg gratis full size raspberry body butter![]()
en nog 2 basic topjes bij H&M![]()
Shoppen
Ja die basic dingen zijn chill daarquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
H&M is geen kut meer te koop.
Ik kom dr alleen nog voor van die spaghettitopjes
Ja wel leuk, maar als ik dan een x iets leuks heb is het na 1x wassen kaputtt of vernaaitquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:05 schreef Debsterr het volgende:
H&M heeft vaak zat leuk spul vind ik. Maar ik ben dan ook Mien Beesik.
En ik heb m'n eerste give away gewonnen. Geen lakjes maar een flat iron
.
dat dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja wel leuk, maar als ik dan een x iets leuks heb is het na 1x wassen kaputtt of vernaait![]()
Neh dat ligt niet aan mn mama's waskunsten want duurdere dingen blijven wel goed
Een stijltang? Tof!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:05 schreef Debsterr het volgende:
H&M heeft vaak zat leuk spul vind ik. Maar ik ben dan ook Mien Beesik.
En ik heb m'n eerste give away gewonnen. Geen lakjes maar een flat iron
.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:14 schreef princess-a het volgende:
Woooow ik beet net zo hard op mn tong dat mn oor nu intens pijn doet! Moet er bijna van huilen
Zit er dik in, maar met hakken glijd ik al uit als de weg wat nat is, hopelijk is dat voorbijquote:
Jaa nieuwe collectiequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:09 schreef Joysa het volgende:
Hadden ze iets wat je nog niet had Sharaantje?![]()
Wat heb je gekocht? (foto?)quote:
hij staat niet op hun websitequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht? (foto?)
Ik zit nog door de grond te gaan hier, auw auw auw
Verkochten ze daar kutten danquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
H&M is geen kut meer te koop.
Ik kom dr alleen nog voor van die spaghettitopjes
Ik denk dat je harder uit gaat glijden met uggs dan met hakken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Een stijltang? Tof!
Ik heb net dit model laars gekocht, niet van UGG, wel exact hetzelfde, van echt suede, prima zool en een lekker warme vachtLoop altijd op hakken en das haske leuk natuurlijk, maar ga volgende week een hele week door Munchen banjeren en als het dan glad wordt, glijd ik niet meer uit
[ afbeelding ]
Tof, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:33 schreef DeltaCephei het volgende:
Shoppen
Ik ga morgen mss ook shoppen, Catrice omdat ik een werkervaringsplaats heb gevonden
En ff naar de kapper want dode punten.
[..]
Verkochten ze daar kutten dan
Ik las je eerste zin, en toen wilde ik knalgroen gaan zeggenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongens jongens welke kleur nagellak moet ik opdoen?Wilde vandaag nog knalgroene halen want daar heb ik nog steeds zin in maar ben het compleet vergeten.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik las je eerste zin, en toen wilde ik knalgroen gaan zeggen
Wit eronder?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb ook zin in knalgeel maar die ik heb is niet mooi.Die's neon en moet 100000 laagjes hebben.
Watje.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:46 schreef Sharana_LV het volgende:
IK WIL OOK LAKKEN MAAR HEB GEEN WATJES!
spammertquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
NOEESSSSSSSSSSSSSS er is een stuk van mijn duimnagel en ze zijn net zo mooi allemaal. Niet lang ofzo maar gewoon netjes en verzorgd.
Nom!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
STEMMENNN
http://createyourown.subw(...)00f5c506620adcd1ae68
WTF, ik zou echt gek wordenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:37 schreef RenRen- het volgende:
In ons tuinendingcomplex waren wij thuis de enige met katten, en de buurman. Die had een grijze kat met een wit befje en witte sokjes en durfde niet onze tuin in. Die buurman is 2 maanden terug op europareis gegaan en heeft zn kat bij zijn moeder achtergelaten, die woont niet in Rotterdam
Nu wonen er indat huis wat buitenlandse studenten. Noors ofzo. En 2 weken terug zag ik die kat bij mijn tuin lopen, bang om de tuin in te gaan. Maar die man is nooit teruggeweest, hoor ik net van de studenten dat er helemaal geen kat geweest is. Of man
En in onze buurt heeft niemand katten. Echt raar. I r confused.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ah tof!
Noes ik heb mijn nagels verkeerdom gelaktRegenboogfaal
*watje en nagellakremover pakt*
Misschien is de kat ontsnapt bij de moeder vandaan en zwerft nu in de buurt rond?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:37 schreef RenRen- het volgende:
In ons tuinendingcomplex waren wij thuis de enige met katten, en de buurman. Die had een grijze kat met een wit befje en witte sokjes en durfde niet onze tuin in. Die buurman is 2 maanden terug op europareis gegaan en heeft zn kat bij zijn moeder achtergelaten, die woont niet in Rotterdam
Nu wonen er indat huis wat buitenlandse studenten. Noors ofzo. En 2 weken terug zag ik die kat bij mijn tuin lopen, bang om de tuin in te gaan. Maar die man is nooit teruggeweest, hoor ik net van de studenten dat er helemaal geen kat geweest is. Of man
En in onze buurt heeft niemand katten. Echt raar. I r confused.
die kat kan nooit zomaar de tuin in of uit, kan niet hier. En die moeder woont ergens in utrecht geloof ik, dus weet ook niet of dat kan... en waaron dan weer weg? Zoals ik zei. Confused.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
i
Misschien is de kat ontsnapt bij de moeder vandaan en zwerft nu in de buurt rond?
Jamaar, jij zei net dat die man niet naast je gewoont heeft?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:00 schreef RenRen- het volgende:
En raar he space.vorige week denk ik dat die kat door de straat zwerven, belde me dat het misschien onze Boes was. Ik janken en in paniek. Was hijhet niet.
Dat dacht ik ook iddquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jamaar, jij zei net dat die man niet naast je gewoont heeft?
Of lees ik krom?
ja, maar ze zijn beiden weg nu.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jamaar, jij zei net dat die man niet naast je gewoont heeft?
Of lees ik krom?
ik ookquote:
Toen ik m'n lenzen net had raakte ik ze constant kwijt hoor! Maar het went, ook hoe je nog wel in je ogen kan wrijven enzo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Vliegende lenzen zijn niet handig.
(Ja ja, ik heb ze nog geen week en ik heb ze nu al 4 keer laten vallen ofzo.)
Oh, het gaat ongetwijfeld wennen. Het was alleen een beetje een verrassing dat m'n rechterlens er wél makkelijk uit kan. En dus ging vliegen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:04 schreef Debsterr het volgende:
Toen ik m'n lenzen net had raakte ik ze constant kwijt hoor! Maar het went, ook hoe je nog wel in je ogen kan wrijven enzo.
Hihi, je doet me denken aan mijzelf toen ik 10 wasquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het gaat ongetwijfeld wennen. Het was alleen een beetje een verrassing dat m'n rechterlens er wél makkelijk uit kan. En dus ging vliegen.(Links red ik alleen met zo'n ploppertje, rechts kan er blijkbaar heel makkelijk uit.
)
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi, je doet me denken aan mijzelf toen ik 10 was.
Lawlquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:11 schreef RenRen- het volgende:
Space, ik krijg dus ook allemaal spookideeenDie kat kan helemaal niet hier zijn.
Paranormal activity?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lawl
Ik ben ook altijd paranoide
Bijv. als ik mn haren fohn op zn kop, heb ik het gevoel dat er iemand achter me staat![]()
Of dat iets onder uit het bed me bij mn enkels pakt
Tsja, dat krijg je als je moeder haar vriendinnen allemaal alleenstaand zijn met jonge kinderen. Ik heb er geen problemen mee. Het zijn gewoon kids. Niet alles kids achter de rits. Of kits.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee gewoon dat woooord omg.
Ik kwam zaterdagnacht thuis met een heel naar g evoel en toen was ik gekalmeerd EN TOEN VIEL ER INEENS EEN MATRAS VAN DE TRAP. Man ik schrok me dood want had steeds al van die Paranormal Activity ideeënquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lawl
Ik ben ook altijd paranoide
Bijv. als ik mn haren fohn op zn kop, heb ik het gevoel dat er iemand achter me staat![]()
Of dat iets onder uit het bed me bij mn enkels pakt
Neh die heb ik om die redenen niet gekeken lawl.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Paranormal activity?![]()
Ik ook hoor. Het is wel minder, heb het vooral als ik net een horrorfilm heb gekeken![]()
[..]
Tsja, dat krijg je als je moeder haar vriendinnen allemaal alleenstaand zijn met jonge kinderen. Ik heb er geen problemen mee. Het zijn gewoon kids. Niet alles kids achter de rits. Of kits.
Kinderen it is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als je moeder haar vriendinnen allemaal alleenstaand zijn met jonge kinderen. Ik heb er geen problemen mee. Het zijn gewoon kids. Niet alles kids achter de rits. Of kits.
En kids, boeiendquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHA SHARANA HAALT HAAR NAGELLAK AF MET EEN ...........
lawlquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En kids, boeiend![]()
[..]
Als wij geen watjes meer hebben heb ik dan toch echt een probleem, die hebben wij niet meer.
Tampons! Oude vieze lelijke theedoek die je toch al weg wou gooien maar waar je nooit een reden voor had.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog meer ideeen om nagellak eraf te halen als je geen watjes hebt?
Ik zeg keukenrol/zakdoekjes
Space zegt inlegkruisjes
GIEV MORE IDEAS!
OUD TSHIRTquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog meer ideeen om nagellak eraf te halen als je geen watjes hebt?
Ik zeg keukenrol/zakdoekjes
Space zegt inlegkruisjes
GIEV MORE IDEAS!
ja maar dat soort dingen heb ik allemaal nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tampons! Oude vieze lelijke theedoek die je toch al weg wou gooien maar waar je nooit een reden voor had.
Ik een prikpil, en mijn moeder heeft geen babymaker dus wij ook nietsquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar dat soort dingen heb ik allemaal niet
ik heb een spiraal duzzz
haha ik dacht ik spam hem alleen naar jou want als ik dat hier neerzet weet ik de antwoorden nu alquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://cgi.ebay.com/20-1-(...)&hash=item3a6081be43
Koopje.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
I wantzquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
ja toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:34 schreef RenRen- het volgende:
Weet iemand hier of .ico ook met transparantie werkt?
aaah boeiequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan verpest je je washandje!
Je wil echt niet wetenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben trouwens wel blij dat het harde lenzen zijn, zachte lijkt me nogal kut om eruit te krijgen met langere nagels.
ik kan ook niets aan jou vertellenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sharana faalt maar 2 paar swarovski oorbellen á 95 euro per paar dus dan kan dat washandje ook wel
Leek mij dus ook. Vreemd, dan moet ik even zoeken naar de oorzaak waarom de ico op mijn site niet geupload lijkt te zijnquote:
Lol snappernietsvanquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
Scuzi... Kan het ook in mijn dialect typen:
Kzi grjid mé werkn !! .......
Amai.. Jawadde daddequote:
Ik heb nu een Antwerper in mijn msnlijst. Ik snap er geen bal van.quote:
alsof vlaams nog niet genoeg is... WEST vlaamsquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alsof vlaams nog niet genoeg is... WEST vlaams![]()
welk kind en wie? welk programma?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
dat kind op MTV denkt dat hij haar kan krijgen en hij is zo'n meganerd en 10 jaar jonger ofzo hahahahahahahahaha
Brooke Know's Best.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welk kind en wie? welk programma?
Whehehehe.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je wil echt niet weten
Ik draag dus enkel (zachte) lenzen tijdens de zomer. Nooit geen problemen mee; maar afgelopen zomer was eerste keer dat ik dus 'nagels' had. Heb tot 3x toe keihard in mijn oog geprikt...En mensen maar vragen wat ik toch met mijn ogen heb gedaan waardoor ze zo knalrood waren
Op einde van de zomer was ik het wel wat gewend heur... En nu heb ik brillie weer op![]()
heeft dat kind een eigen show?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Brooke Know's Best.Nu op MTV.
Yeahquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heeft dat kind een eigen show?
Oh ik weet echt de perfecte taart, die had ik vorig jaar gekregen op mijn verjaardag maar ik heb geeeen idee van het recept. Die was ZO lekker.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:03 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga morgen een taart bakken want daar heb ik zin in. Iemand suggesties of een lekker recept?
Echt al eeeeeuwen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heeft dat kind een eigen show?
CHEESECAKE!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:03 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga morgen een taart bakken want daar heb ik zin in. Iemand suggesties of een lekker recept?
ik kijk bijna geen tv ... juist om dit soort redenen dat het echt nergens meer over gaat en elke no-no heeft tegenwoordig een reality showquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kijk bijna geen tv ... juist om dit soort redenen dat het echt nergens meer over gaat en elke no-no heeft tegenwoordig een reality show
hoezo morgen? dan is hij zaterdag niet meer lekker!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:03 schreef Diconnected het volgende:
mensen zonder talent die op tv komen alleen met een beetje mooi doenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:08 schreef Debsterr het volgende:
Normaal kijk ik ook weinig TV, maar nu ik doordeweeks alleen in m'n kamertje zit, is The Kardashians mijn nieuwste bad habbit.
Wanneer is dat?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:08 schreef Debsterr het volgende:
Normaal kijk ik ook weinig TV, maar nu ik doordeweeks alleen in m'n kamertje zit, is The Kardashians mijn nieuwste bad habbit.
Laguna Beach/The Hillsquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mensen zonder talent die op tv komen alleen met een beetje mooi doen
Elke avond 8 uur Net5. Animal Planet! 1 van de beste zendersquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wanneer is dat?![]()
Ik kijk trouwens 9/10 keer National Geographic of Discovery Channel als ik de TV al aan heb. Of TMF op de achtergrond want op MTV is nooit meer muziek.
Dat kijk ik ook ngo wel eens ja maar tegenwoordig meer DC ivm bouwprogramma's (studeer toch bouwkunde hè).quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Elke avond 8 uur Net5. Animal Planet! 1 van de beste zenders.
Ja dan snap ik wel dat dat net iets interessanter is. Ik hou van diertjes, en dan vooral de 101 dingen want daar hebben ze vaak een pakje aanquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook ngo wel eens ja maar tegenwoordig meer DC ivm bouwprogramma's (studeer toch bouwkunde hè).
dat is gewoon debielquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jersey ShoreDat is toch de ultieme ontspanning, mensen uitlachen enverstand op nul
Ik vind dat programma over katten zo leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dan snap ik wel dat dat net iets interessanter is. Ik hou van diertjes, en dan vooral de 101 dingen want daar hebben ze vaak een pakje aan.
jaaa 101 is leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind dat programma over katten zo leukZit dan de hele tijd 'aaawwwwwww'. En Animal Rescue en dan moet ik bijna altijd huilen haha.
cats 101! en dogs 101 is ook leukquote:
in dat gebouw 203 euro maar? wat voor kamer heb je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
203¤
Prijsmatchgarantie
per kamer, per nacht
Glee is kut.Vind ik dan.
Oh nu ineens niet meer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
in dat gebouw 203 euro maar? wat voor kamer heb je?
mmmm owkayquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh nu ineens niet meer.
Goedkoopste ¤226 per nacht
Atrium Deluxe
Biedt ruimte aan 1 gasten
Ontbijt niet inbegrepen
Beschikbare bedtypes:
Kingsize bed
2 tweepersoonsbedden
Mwehe. I loled. Mijn kamer in Groningen kostte dat per maand.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh nu ineens niet meer.
Goedkoopste ¤226 per nacht
Atrium Deluxe
Biedt ruimte aan 1 gasten
Ontbijt niet inbegrepen
Beschikbare bedtypes:
Kingsize bed
2 tweepersoonsbedden
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
En ja, ik ben me er van bewust dat dat hotel toch echt toffer is dan die betonnen bunker waar ik in zat.
Maar bijna alles is wel beter dan dit:quote:
Ik dacht vrijdag.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
weet iemand of utrecht donderdag of vrijdagavond koopavond heeft?
Choco, choco, choco!quote:
Al een goei recept gevonden? Anders is die uit het cheesecake topic in CUL een goeie, hebben wij ook eens gemaakt en was ZO lekkerquote:
Hihi kabouter Wesleyquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl is kabouter wesley filmpjes aan het kijken.. Ehehehe.. Humor... Droog....
turboturbo!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl is kabouter wesley filmpjes aan het kijken.. Ehehehe.. Humor... Droog....
Kút.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat kan aardig lang duren dacht ik, ik heb een keer 3 weken zitten wachten op een pakket.
Succes daarmee danquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Blech. Net wanneer ik een weekend minder tijd heb, moet ik veel doen voor een college. Morgen maar alvast mee beginnen dan ofzo.
Thanks.quote:
Toen ik tshirts besteld (I know; stomquote:
Ik weet niet wat je doet, maar vind het niet zo gek hoor. Wat moet. Dat moet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Thanks.
Het voelt alleen zo suf om voor maandag bezig te zijn terwijl ik donderdag nog een les uit de zelfde reeks heb.
Je mag je eerste dan weigeren he. Maar wel kut. En raar dat ze het zo lang vasthoudenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Toen ik tshirts besteld (I know; stom) heb ik 5 maand zitten wachten
Had de site maar een mail gestuurd dat ik niks heb ontvangen; waardoor ik een nieuwe bestelling mocht plaatsen. Toen had ik mijn 2de bestelling in huis; ontving ik mijn 1ste bestelling met behoorlijke boete.. Hehe.. fail..
Toen ik maandje terug bij td besteld duurde het zo'n 8 dagen voor ik mijn pakketje kreeg (als ik me niet vergis)
Mwah, het is bij dit specifieke college eigenlijk prima te doen, maar meestal is het zo dat de stof in ieder geval vluchtig doorgenomen is voordat we een opdracht in moeten leveren. Meer vanuit dat sentiment dan dat ik het vervelend vind om er op een ander moment mee bezig te zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je doet, maar vind het niet zo gek hoor. Wat moet. Dat moet.
Ja, als ze zo een boete aandragen, dan moeten ze het terugsturen naar afzender, dacht ik.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh... ok dat wist ik niet
Ahja aan de andere kant: Wel errrrrg leuke shirtjes heb ik nu
max 30 dagen nadat hij bij de douane is aangekomenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef RenRen- het volgende:
Hoeveel wordt een gemiddeld pakketje vertraagd als hij onderschept wordt door de duane?
Hij is 10 november verzonden. Poop.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
max 30 dagen nadat hij bij de douane is aangekomen
Jup nieuwe shirtjes op designbyhumans.com.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, als ze zo een boete aandragen, dan moeten ze het terugsturen naar afzender, dacht ik.
Dat is wel tofHad je nieuwe dingen besteld wel?
Ik ook, zo lelijk opeens.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb al meer dan een week geen lemony flutter gebruikt...ga het nu wel merken!!!
vanavond maar smeren
leuke, vooral die tweede vind ik gaafquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup nieuwe shirtjes op designbyhumans.com.
O.a. deze
[ afbeelding ]
En ook deze
[ afbeelding ]
En nog een aantal meer..
Wordt gestemd door de mensen en die designs printen ze dan op de shirts![]()
@Sharaan: he wat gek dat ik dan op dat ene pakketje 5 maand heb moeten wachten. Andere was inderdaad binnen een maand ontvangen (misschien hadden ze bij dat 2de pakketje zoiets van: O ja, we hebben hier nog meer van dat soort shirtjes liggen..)
Gister tijdens een cabaretshow bezorgde ptt de post nogquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Het blijkt maar weer hoe gedateerd m'n lesboek is. Koeman en Rijkaard voetballen nog.
Da's een beetje hetzelfde tijdperk toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gister tijdens een cabaretshow bezorgde ptt de post nog
Oh nee, ptt post ging pas in 2002 anders heten. Da's 8 jaar later.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's een beetje hetzelfde tijdperk toch?
Jij hebt tenminste nog wat nuttigs gedaan, ik heb de hele dag zitten internetten/tv kijken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:00 schreef princess-a het volgende:
Ik SOG niet hoor, ik SOG écht niet
Het was écht belangrijk dat ik de afwas deed, en alle tafels en mn aanrecht schoonmaakte, en dat ik ging stofzuigen en dat de vuilnis buiten kwam en dat was gewoon allemaal net ietsje belangrijker dan mn huiswerk
Ik ook niet hoor, ik stel écht het maken van kinderlijke kutsommen niet uit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:00 schreef princess-a het volgende:
Ik SOG niet hoor, ik SOG écht niet
Het was écht belangrijk dat ik de afwas deed, en alle tafels en mn aanrecht schoonmaakte, en dat ik ging stofzuigen en dat de vuilnis buiten kwam en dat was gewoon allemaal net ietsje belangrijker dan mn huiswerk
iemand moet waken over het internet...quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog wat nuttigs gedaan, ik heb de hele dag zitten internetten/tv kijken.
Toen ik nog fins deed, werd de hoogleraar altijd boos als we de RUG school noemden. Dus ik zit ook niet op school.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:09 schreef Mirjam het volgende:
ik zit niet meer op school![]()
![]()
*nipt aan wijntje*
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:09 schreef Mirjam het volgende:
![]()
*nipt aan wijntje*
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen ik nog fins deed, werd de hoogleraar altijd boos als we de RUG school noemden. Dus ik zit ook niet op school.
quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:09 schreef Mirjam het volgende:
![]()
*nipt aan wijntje*
Enjoy itquote:
Tot nu toe is er nog geen punt geweest dat ik ervan genoten heb. Misschien met mijn stage, of op de kunstacademie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Enjoy itIk ben stiekem wel een beetje bang nu lateralsikgrootben voor mn deur staat (studeer over een halfjaar af)
boh, da's dan wel minder.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:16 schreef bibi het volgende:
[..]
![]()
Ik dus wel, en het was niet eens mijn eigen keuze
I will have to, moet alles zelf betalenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tot nu toe is er nog geen punt geweest dat ik ervan genoten heb. Misschien met mijn stage, of op de kunstacademie.![]()
Daarna gelijk werken?
True. Maar soms is het wel lastig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
boh, da's dan wel minder.
maarja, mensen, feit is wel, hoe langer je doorleert/studeert, hoe meer kans je hebt op een baan die ook daadwerkelijk relaxed in je inkomen voorziet.
want ik werk hard in de zorg, voor een redelijk schamel loon,
dus w.d.b. heeft doorleren uiteraard voordelen
zeker waarquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
True. Maar soms is het wel lastig.
Jaa. Maar hier heb ik ook voor gekozen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
I will have to, moet alles zelf betalenMaar je moet nog 5.5 jaar? dan neem ik aan dat hierna iets komt wat jij hebt gekozen?
+ 3 jaar werkervaringquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik neem een tussenjaar na mijn opleiding en dan zie ik wel wat ik doe. Zit erover te denken om door te studeren maar weet niet of dat zo'n goed plan is. Enneh ik moet toch nog minstens 5 jaar.
Goed puntquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaa. Maar hier heb ik ook voor gekozen.
Dit heb ik gekozen omdat je in de webdesignwereld een vaste baan kan hebben gewoon op kantoor, en illustreren is wat ik echt wil doen, maar daar heb je 0 baanvastigheid. Wil dat risico niet lopen..
En dat is waar. Al iets op het oog?
Welke sector?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:43 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goed puntIk weet nog niet wat ik wil doen dus dat maakt het nog wat lastiger
Small Business & Retail Management. Ik kan dus een eigen bedrijf beginnen maar ook zo ongeveer ieder bedrijf of afdeling runnen. Ben gespecialiseerd in Fashion, daar heb ik zo'n anderhalf jaar verdieping in gedaan. Daarnaast heb ik verdieping gedaan in Marketing en in Kunst & cultuur. Kan dus vrij veel, wat het nog veeel moeilijker gemaakt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Welke sector?
Ik lees het morgen welSlapen
Trusten
Het klinkt wel enorm leuk!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Small Business & Retail Management. Ik kan dus een eigen bedrijf beginnen maar ook zo ongeveer ieder bedrijf of afdeling runnen. Ben gespecialiseerd in Fashion, daar heb ik zo'n anderhalf jaar verdieping in gedaan. Daarnaast heb ik verdieping gedaan in Marketing en in Kunst & cultuur. Kan dus vrij veel, wat het nog veeel moeilijker gemaakt.
En ik ben zo bang dat ik het niet kan, bij alle vacatures die ik zie, die aansluiten bij mijn opleiding, denk ik oo god dat kan ik nietwhehe
Echt he! Was het ook hoor.. maar ik heb nu zon gevoel dat we nergens echt diep genoeg op in zijn gegaan waardoor ik dus faalangst begin te ontwikkelen. But that's ok. gewoon genieten van je studietijdquote:Op woensdag 24 november 2010 00:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het klinkt wel enorm leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |