Ik weet niet alles hoor, maar dat komt omdat er verhoudingsgewijs veel te veel voetbal en topografie gevraagd wordtquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:26 schreef oske45 het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, NIET NORMAAL. Hoe snel is iedereen, alles weten en toch telkens te laat ;-)
En nu ben ik ff pleite...
Veel topo dit keer, maar nog geen voetbal. Wordt wel tijd voor een beetje voetbal..quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik weet niet alles hoor, maar dat komt omdat er verhoudingsgewijs veel te veel voetbal en topografie gevraagd wordt
Ik ben nu zwaar teleurgesteldquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik weet niet alles hoor, maar dat komt omdat er verhoudingsgewijs veel te veel voetbal en topografie gevraagd wordt
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:28 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Veel topo dit keer, maar nog geen voetbal. Wordt wel tijd voor een beetje voetbal..
Welke vorm heeft een voetbal ofzo mag inderdaad welquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:28 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Veel topo dit keer, maar nog geen voetbal. Wordt wel tijd voor een beetje voetbal..
Sorry, maar ik wil ook niet alle punten voor je neus wegkapenquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik ben nu zwaar teleurgesteld
Se7enquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:29 schreef Pepersaus het volgende:
voetbal komt straks wel![]()
[ afbeelding ]
Welke film?
BADATSJING!quote:
AKQ speeltip: gooi alle interpunctie overboordquote:
Nederland ligt er inderdaad onderquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:34 schreef Pepersaus het volgende:
als je in nederland een gat in de grond graaft komt je daar weer boven
Nou, zo leer je nog eens wat hequote:
Inderdaadquote:
wtf, knapquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:34 schreef Pepersaus het volgende:
als je in nederland een gat in de grond graaft komt je daar weer boven
Ja ik had gedacht dat het langer zou duren voor ie geraden werdquote:
Serieusquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:39 schreef Pepersaus het volgende:
Een paar weken geleden stond er op Fok een site die uitrekende wat precies de andere kant van de wereld was.
Deze site geloof ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb het met gps-coördinaten uitgerekend
.
stand 2102quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:48 schreef PhysicsRules het volgende:
De kampoudste van het desbetreffende kamp
Tnxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |