Mjah gaat wel. Gisteren een paar mooie emotionele momenten gehadquote:
Sterkte nog. Het zal langzaam wel slijten, denk ik. Maar toch wel moeilijk elk jaar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah gaat wel. Gisteren een paar mooie emotionele momenten gehad![]()
Vannacht alsnog alles nog een keer meegemaakt in mn dromen dus kut geslapen.
Nieuw huisje, nieuw huisjequote:Op dinsdag 23 november 2010 07:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar laten we het over happy dingen hebben
Ja ik las het, wat tofquote:
Lol, nou daar moet ik nog maar eens over nadenken. Eerst maar eens alles inrichten. Wordt wel januari voor dat het allemaal klaar is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik las het, wat tof![]()
![]()
Wanneer is de Singles Housewarming party?
Dan gaat het vanaf nu alleen nog maar beter.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah gaat wel. Gisteren een paar mooie emotionele momenten gehad![]()
Vannacht alsnog alles nog een keer meegemaakt in mn dromen dus kut geslapen.
Hoi schat! Ben je nog naar rdam geweest? En naar zee?quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar laten we het over happy dingen hebben
Ik heb je werk gevonden!quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan gaat het vanaf nu alleen nog maar beter.
Als ik jou was zou ik dat feestje geven voor je nieuwe meubels erin staanquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:41 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Lol, nou daar moet ik nog maar eens over nadenken. Eerst maar eens alles inrichten. Wordt wel januari voor dat het allemaal klaar is.
Uhuh tot volgend jaar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan gaat het vanaf nu alleen nog maar beter.
Ja en neequote:Op dinsdag 23 november 2010 07:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoi schat! Ben je nog naar rdam geweest? En naar zee?
Kee.... Maar nog wel goed opgevangen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dat feestje geven voor je nieuwe meubels erin staan![]()
[..]
Uhuh tot volgend jaar.![]()
[..]
Ja en nee
Ja zekers. Heb de dag ook verrassend goed doorstaan. Had vannacht pas mn dipquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kee.... Maar nog wel goed opgevangen?
Gezellig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb je werk gevonden!
Vandaag lunchen?
Hinten dat de vrouw gaat betalen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Gezellig.Oh wacht, ik ben helemaal blut, krijg morgen pas weer geld.
Zo moeilijk was dat toch niet?
Ze zegt weinig terug.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hinten dat de vrouw gaat betalen.![]()
+2 subtiel
Je bent fokker, waar zijn de miljoenen? verkoop je porsche! neem een 3e hypotheek op je 4e huis... doe ietsquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Gezellig.Oh wacht, ik ben helemaal blut, krijg morgen pas weer geld.
Ang3l, wie anders?quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ok. Wie van jullie heeft Q zwanger gemaakt?
Logisch welquote:
Ja sorryquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ok. Wie van jullie heeft Q zwanger gemaakt?
Goed bezig jij!quote:
Danny had mij 10 euro per post beloofd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:44 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent fokker, waar zijn de miljoenen? verkoop je porsche! neem een 3e hypotheek op je 4e huis... doe iets
Daar moet hij nog aardig wat televisies voor verkopen dan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Danny had mij 10 euro per post beloofd.. Ik zie die 2,3 miljoen nog steeds niet.
.
Als hij nou gewoon Ted eens wat minder geld geeft...quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar moet hij nog aardig wat televisies voor verkopen dan.
MI!!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wacht maar tot het eruit komt.
Dan zit ie nog langer aan hem vastquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Als hij nou gewoon Ted eens wat minder geld geeft...
Hij moet iets voor mij overhebben.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zit ie nog langer aan hem vast
Dat sowiesoquote:
It's a giftquote:
Maak je niet druk, het wordt nog veel erger deze weekquote:
Mjah, en wie moet er komend weekend met de trein weg?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maak je niet druk, het wordt nog veel erger deze week.
Nat, grijs. Om voor een bus te springenquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Droog, voorzichtig zonnetje.Heel erg inderdaad.
Geen idee, wie zou er zo dom zijn om de NS te vertrouwen als het gaan sneeuwen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mjah, en wie moet er komend weekend met de trein weg?
Ik vertrouw ze niet, maar heb geen keusquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, wie zou er zo dom zijn om de NS te vertrouwen als het gaan sneeuwen?.
Gelukkig niet nat in Amstelveen en ook niet heel grijs.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Nat, grijs. Om voor een bus te springen
Wie vroeg er om het weerbericht in Enschede?quote:
Fietsen is in 99% van de gevallen snellerquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vertrouw ze niet, maar heb geen keus
Ik blijf maar in Utrecht.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |