rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:19 schreef TheFamousMan het volgende:
Ojee, mn moeder is met m'n mentrix m'n cijferlijst aan het bespreken
was mijn voorstel weer niet goed genoeg hehquote:
schat ik moet nog meer bestellen bij bol vandaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
was mijn voorstel weer niet goed genoeg heh
ja hoor, een card reader kan meestal niet zo heel veel aan fout zijn.quote:
dat ligt aan je OS hehquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja hoor, een card reader kan meestal niet zo heel veel aan fout zijn.
mits de contacten maar een beetje stevig zijn.
let wel op dat je pc helemaal vol komt te staan met drive letters door dat ding.
ik wa sniet serieus hehquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schat ik moet nog meer bestellen bij bol vandaar
het is niet voor mij maar meer de handigheid dat mijn vriend het mee kan nemen naar zijn werk/en hier op de laptop aan kan sluitenquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja hoor, een card reader kan meestal niet zo heel veel aan fout zijn.
mits de contacten maar een beetje stevig zijn.
let wel op dat je pc helemaal vol komt te staan met drive letters door dat ding.
kloptquote:
64 soorten, dan kan je zon beetje alles wel lezenquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is niet voor mij maar meer de handigheid dat mijn vriend het mee kan nemen naar zijn werk/en hier op de laptop aan kan sluiten
Hey Symquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:40 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Ruim 2 uur onderweg geweest naar mijn werk
A4?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:40 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Ruim 2 uur onderweg geweest naar mijn werk
thnxquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt![]()
[..]
64 soorten, dan kan je zon beetje alles wel lezen
spannend, waar hoop je op?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:54 schreef pgrferrari het volgende:
Vandaag hoor ik wat over mijn stageplek.
spannendquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:54 schreef pgrferrari het volgende:
Vandaag hoor ik wat over mijn stageplek.
Mij maakt het niet uitquote:
waar is de stage en voor welke studie?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit
Ik zoek wel wat anders als het niet zo is.
Maar als het wel zo is heb ik een stage
Breda, mediavormgeving.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
waar is de stage en voor welke studie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |