*zucht* vrouwen en humorquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:48 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat niet waar is. Ik zeg alleen stoppen met ademen voor de giftigheid van pure zuurstof met stoppen met roken vergelijken een slechte vergelijking is
.
Als er een beroepsgroep is die slecht omgaat met zijn eigen gezondheid dan is het wel artsen...quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:44 schreef Vronsky het volgende:
[..]
10 glazen is echt niet veel, maar ja, dat was zo'n arts, en ja, die doen alles GEZOND JAWOHL!
En, als mensen bijvoorbeeld mijn mountainbike zouden afpakken werd ik ook wild.
Jij kwam aanzetten met je giftige zuurstof argumentquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*zucht* vrouwen en humor*zucht*
De medische maffia noemen wij ze!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:44 schreef Vronsky het volgende:
[..]
10 glazen is echt niet veel, maar ja, dat was zo'n arts, en ja, die doen alles GEZOND JAWOHL!
En toch ken je niet zonder die zgn "medische maffia"quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:53 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
De medische maffia noemen wij ze!
Ach idd.. al dat gezeik.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Van zuurstof ga je uiteindelijk ook dood. Moeten we nu ineens stoppen met ademen allemaal?!
Whehe... ik denk ik 4 of 6 glazen per weekend, maar ik rookte toch echt teveel..quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ook zoiets zei bij mijn keuring, heheheh..
@EllaN: een verslaving is ook een soort 'levensvoorwaarde', ga aan iemands verslaving zitten en ze worden wild.
En daarmee ben ik het eensch. Gewoon niet drinken of met mate.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En bovendien vind ik het onzin dat je op de donderdagavond als militair jezelf WEL helemaal lam mag zuipen zodat je vrijdag stomdronken op appèl staat, maar dat (soft)drugs streng verboden zijn. Trek dan één lijn, en daarmee bedoel ik ook géén alcohol als je de volgende dag nog dienst hebt!!!
Ik wilde net zeggen... ik ken iemand die heeft zijn hele leven geen rookstok aangeraakt, geen drugs gebruikt en veel gesport en heeft nu ook kanker..quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Tegenwoordig zou men aan alles dood moeten gaan als je de heren wetensschappers moet geloven. Ja heren en dames, ook van brood, wit of volkoren, schijn je kanker te kunnen krijgen.
Sod off!!!!!!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
Avond.
Ik ben weer op het werk. Iemand anders ook een bakkie?
Aub Mighty Maitjequote:Op dinsdag 23 november 2010 22:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, mag ik ook een cola?
Heb net gesport.... dus kalorieën komt u maar!!
* Maitje is spierbundel!!!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw,
Geachte heer xxxxxxxx,
Ik heb nu een telefonisch gesprek gepland tussen u en mw. Hachchi op 30 november 2010, rond 16.30 , schikt dat?
Met vriendelijke groet,
Abele Kamminga
Geen idee, maar ik ga een goed verhaal voorbereiden mbt veteranen. Dat dat nogmaals onder de aandacht gaat komen.quote:
Niks van gehoord............D66 was de enige fractie die mij dit aanbod gaf.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goede zaak.
Van de rest nog niks gehoord?
Ik heb mijn vragen al enigzins op de tong liggen hoorquote:
Als je maar netjes blijft.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb mijn vragen al enigzins op de tong liggen hoor
En ik kan een klootzak zijn om recht te laten zegevieren.
Natuurlijkquote:
goedeavondquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga een goed verhaal voorbereiden mbt veteranen. Dat dat nogmaals onder de aandacht gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |