quote:
Nee, dat ook weer nietquote:
Blijven proberen.quote:
Op een gegeven moment zat de helft van de klas dat spel te spelen. Nederlands? Engels? Gelul! Plants vs zombies!!quote:
Tuk ze!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga even snurken. Straks de nachtdienst.
quote:
Ik kreeg zelfs toen een preek van die vrouw voor de fysieke keuring ... Ik weet dat het slecht is! Alles is slecht, van alles ga je dood..quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:15 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
@maitje en cobra: slecht! SLECHT! horen jullie me?![]()
![]()
Oh fuck... sorry!!!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:57 schreef Esses het volgende:
lotus krijg ik geen reactie op mijn laatste pm;)
Van zuurstof ga je uiteindelijk ook dood. Moeten we nu ineens stoppen met ademen allemaal?!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg zelfs toen een preek van die vrouw voor de fysieke keuring ... Ik weet dat het slecht is! Alles is slecht, van alles ga je dood... Dat is ook weer gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Wat een slechte vergelijkingquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Van zuurstof ga je uiteindelijk ook dood. Moeten we nu ineens stoppen met ademen allemaal?!
Hoeveel was bij jou teveel dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:22 schreef Vronsky het volgende:
Ik kreeg te horen dat ik te veel alcohol dronk
Jaja, want militairen drinken NOOIT een druppel alcohol.
Echt nooit, dat is een mythe!
Ja, want als je stopt met ademhalen ben je sneller doodquote:
10 glazen per weekend :/quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:52 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Hoeveel was bij jou teveel dan?
Omdat ademhalen/beademd worden voor mensen een levensvoorwaarde is en roken.. NIETquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, want als je stopt met ademhalen ben je sneller dood
Ik geloof dat ik ook zoiets zei bij mijn keuring, heheheh..quote:
10 glazen is echt niet veel, maar ja, dat was zo'n arts, en ja, die doen alles GEZOND JAWOHL!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ook zoiets zei bij mijn keuring, heheheh..
@EllaN: een verslaving is ook een soort 'levensvoorwaarde', ga aan iemands verslaving zitten en ze worden wild.
Je weet wel dat zuurstof uiteindelijk ook giftig is voor de mens? Zowel in de 16% als het nu aangeleverd wordt, maar ZEKER in 100%?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Omdat ademhalen/beademd worden voor mensen een levensvoorwaarde is en roken.. NIET.
Verder moeten jullie het verder zelf weten natuurlijk, maar dat vond ik wel een heel slechte vergelijking haha.
'Levensvoorwaarde' inderdaad, maar geen echtequote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ook zoiets zei bij mijn keuring, heheheh..
@EllaN: een verslaving is ook een soort 'levensvoorwaarde', ga aan iemands verslaving zitten en ze worden wild.
Pure zuurstof wel ja, maar wat je in ademt is geen pure zuurstof en ademen zul je toch moeten doen als je wilt leven. Roken is hier toch niet mee vergelijkbaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je weet wel dat zuurstof uiteindelijk ook giftig is voor de mens? Zowel in de 16% als het nu aangeleverd wordt, maar ZEKER in 100%?
Alleen duurt het wat langer voordat je eraan dood gaat dan alcohol.
En bovendien vind ik het onzin dat je op de donderdagavond al militair je WEL helemaal lam mag zuipen zodat je vrijdag stomdronken op appèl staat, maar dat (soft)drugs streng verboden zijn. Trek dan één lijn, en daarmee bedoel ik ook géén alcohol als je de volgende dag nog dienst hebt!!!
Van alles krijg je kanker, van alles ga je dood. Lekker boeiendquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:46 schreef EllaN het volgende:
[..]
Pure zuurstof wel ja, maar wat je in ademt is geen pure zuurstof en ademen zul je toch moeten doen als je wilt leven. Roken is hier toch niet mee vergelijkbaar?
Ik zeg ook niet dat dat niet waar isquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Van alles krijg je kanker, van alles ga je dood. Lekker boeiend
Word militair! Dan word je nog met eer begraven mocht je toevallig door een kogel of raket om het leven komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |