Ik ga vast omhangen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:35 schreef jankaas020 het volgende:
Goeiemorgen!
In de oost rommelt het ook weer lekker...
quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:52 schreef Maitje het volgende:
Ik geniet nog teveel van mijn rokertje, daarom stop ik niet.
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:10 schreef jankaas020 het volgende:
Wat zal ik intens gaan genieten van m'n volgende 2 cursussen! Ik ga echt de hele dag met een manische glimlach door het kmto heen lopen.
Ik vertrouw het niet helemaal.. er is blijkbaar een machtstrijd daar aan de gang in noord korea.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:35 schreef jankaas020 het volgende:
Goeiemorgen!
In de oost rommelt het ook weer lekker...
Mechatronica wil ik ook doen, welk niveau heb je gedaan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:36 schreef jankaas020 het volgende:
En dan ben ik klaar met megatronica en heb ik ook niets meer met het ROC te schaften!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:41 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet helemaal.. er is blijkbaar een machtstrijd daar aan de gang in noord korea.
Maar ja: Niemand weet dat zeker natuurlijk.
web 3quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:57 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Mechatronica wil ik ook doen, welk niveau heb je gedaan?
Waar staat web voor?quote:
Dan rook ik er snel 1 met je mee.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:10 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
[me=Maitje] heeft lekker stiekem gerookt
[/me]
Nog 2,5 uur werken !
Ach, lees mbo 3.. Ik geloof dat weer eens typisch defensies 'lees-voor-kip-konijn' is.quote:
Haha dat ken ik. Ik ben in de afgelopen drie jaar vijftien kilo afgevallen (waarvan ongeveer vijf a zes sinds ik mijn kleding verstrekt heb gekregen) dus mijn jasje zit ook behoorlijk wijd. Broek valt nog wel mee, dankzij die ingebouwde klittebanden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:11 schreef Bouke-p het volgende:
Mijn desert kleding was al te groot, vanwege de tekorten was er niks in mijn maat. Nu ben ik behoorlijk aan t sporten en afvallen.... en nu kan ik mn broek uittrekken zonder mn rits/knoop los te doen.... en mn uniformjasje is denk ik bedoeld voor adjudanten
maar goed, morgen salaris geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |