abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92257994
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:12 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

De verdediger probeert de bal weg te halen en faalt daarin. Ook zonder hem had Suarez' gescoord. Volgens mij is dat de regel..
Ik heb wel meer eigen goals gezien die zonder aanraking van de verdediger er ook wel in waren gegaan. Ik vond dit persoonlijk wel een eigen goal, slap shot waar de verdediger gewoon faalt, hij had die bal gewoon uit de goal moeten/kunnen houden.
pi_92258273
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:53 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik heb wel meer eigen goals gezien die zonder aanraking van de verdediger er ook wel in waren gegaan. Ik vond dit persoonlijk wel een eigen goal, slap shot waar de verdediger gewoon faalt, hij had die bal gewoon uit de goal moeten/kunnen houden.
Ja okč, maar dat is wel een beetje lastig om daar een grens te trekken. Dan zul je alsnog geen duidelijkheid krijgen.
pi_92258689
Z'n eerste balcontacten waren ongelukkig, maar daarna kwam hij redelijk op stoom. Als hij dadelijk en Kuyt en Carroll naast zich heeft dan kan het weleens wat worden ;)
pi_92262750
Ik las dat Kuijt en Suarez elkaar aardig konden vinden :D
pi_92262818
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik las dat Kuijt en Suarez elkaar aardig konden vinden :D
Ja, El Hamlap en Suarez toen ook :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_92262838
Ajax had gewoon Kuijt moeten kopen en Suarez moeten behouden.
Wanbeleid
pi_92262919
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanbeleid
Feyenoord had Kuijt moeten behouden en Suarez van Ajax kopen.
Wanbeleid
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_92263685
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanbeleid
Heeft Kuijt ooit al eens gescoord voor Liverpool?
pi_92264082
Ik zie nu de samenvatting op vi.nl maar dit was echt een zuivere eigen goal. Die verdediger houd die bal 99 van de 100 keer uit de goal.
pi_92269923
Ik denk dat Luis het daar gaat maken, zo'n 'frommelaar' kunnen ze daar goed gebruiken en hij heeft ook veel meer beleving en plezier in het spelletje dan die Torres.
pi_92270304
Het is pas een eigen doel als de verdediger hem aanraakt als hij niet op doel zou gaan - oftewel, van een niet-goal een goal maakt. Suarez schiet hem tot echt op doel, dat de verdediger er hem nog probeert uit te houden is dan leuk maar hij blijft op Suarez' z'n naam ;)
pi_92271256
Toch is dat geen regel.
pi_92271444
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:45 schreef Paul-89 het volgende:
Toch is dat geen regel.
Dat claim jij, maar volgens mij zijn er aparte regels voor het toewijzen van eigen doelpunten vastgesteld

Edit: zelfs een fok bericht met de regels gevonden Nieuwe regels voor 'eigen doelpunt' in voetbal
pi_92271576
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dat claim jij, maar volgens mij zijn er aparte regels voor het toewijzen van eigen doelpunten vastgesteld

Edit: zelfs een fok bericht met de regels gevonden Nieuwe regels voor 'eigen doelpunt' in voetbal
Ok, toch zie ik nog regelmatig goals als die van Suarez gedegradeerd worden tot eigen goal.
Maar ach wat maakt het ook uit, hij heeft hem op zijn naam staan goed debuut dus.
  donderdag 3 februari 2011 @ 23:48:29 #65
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_92303360
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja, El Hamlap en Suarez toen ook :')
In tegenstelling tot Hamlap zal Kuyt wel bereid zijn om voor Suarez te willen werken.
En omdat Luis toch ook niet de beroerdste is, schenkt ie Dirk ook zo nu en dan een doelpuntje.
Iedereen blij lijkt mij zo.
Ja ja
pi_92303427
Hij wordt een echte Luis in de pels van de tegenstander schat ik zomaar even in :9
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 3 februari 2011 @ 23:51:13 #67
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_92303490
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:52 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ok, toch zie ik nog regelmatig goals als die van Suarez gedegradeerd worden tot eigen goal.
Maar ach wat maakt het ook uit, hij heeft hem op zijn naam staan goed debuut dus.
Ik krijg een dejavu gevoel bij deze post. Weleens eerder gepost toevallig? :)

:{˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 4 februari 2011 @ 00:17:40 #68
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_92304800
Net een pakje jumbo pakje opengemaakt met Ozil erin :D Hoeveel is die waard?

edit: aaw wtf maar 6k :(

[ Bericht 27% gewijzigd door Rijstbal op 04-02-2011 00:24:20 ]
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_92305249
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 00:17 schreef Rijstbal het volgende:
Net een pakje jumbo pakje opengemaakt met Ozil erin :D Hoeveel is die waard?

edit: aaw wtf maar 6k :(
Oké.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 00:48:09 #70
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_92306164
foutje :P
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
  Forum Admin woensdag 8 mei 2013 @ 13:58:00 #71
35723 crew  GGMM
pi_126215759
quote:
Atlético aast op Suarez

Luis Suarez staat niet alleen in de belangstelling vanwege zijn bijtincident van twee weken geleden. De aanvaller van Liverpool, die momenteel een schorsing van tien duels uitzit wegens zijn bijt-actie, staat op het verlanglijstje van Atlético Madrid. Dat meldt de Engelse krant Daily Mail.

Atlético verwacht dat het komende zomer topspits Radamel Falcao kwijtraakt aan een Europese topclub. Onder meer Bayern München en Juventus hebben hun interesse in Falcao bekend gemaakt, maar Chelsea lijkt de beste papieren te hebben om de Colombiaanse spits in te lijven.

Lange schorsing

Suarez draaide een uitstekend seizoen bij Liverpool en streed lang met United-spits Robin van Persie om de topscorerspositie in de Premier League, maar zijn schorsing voor het bijtincident gooide roet in het eten. Ook zal Suarez de eerste zes wedstrijden van het nieuwe seizoen bij Liverpool missen, mocht hij in Engeland blijven.

Vertrek Suarez

Suarez lijkt wel trek te hebben in een overstap naar het Spaanse Atlético. De huidige nummer drie van de Priméra División beschikt ook al over de Uruguayanen Diego Godin en Cristian Rodriguez, landgenoten en vrienden van Suarez. Eerder deze week ontkende de aanvaller nog dat hij weg zou gaan bij Liverpool.

Liverpool heeft al een eventuele opvolger voor Suarez op het oog; bij een vertrek van de aanvaller moet Andy Carroll zijn plaats innemen.
Bron: Telegraaf
Tevens gereekst.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_126262591
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Forum Admin woensdag 29 mei 2013 @ 15:24:06 #73
35723 crew  GGMM
pi_127155492
quote:
'Suárez voor vier jaar naar Real'
Diverse Spaanse media melden vandaag dat Real Madrid dicht bij het aantrekken van Luis Suárez is. 25 miljoen euro plus een jeugdspeler zouden Liverpool over de streep moeten trekken. Volgens Sport is Suárez de Premier League spuugzat nadat hij vanwege verschillende incidenten bij het Engelse publiek weinig goed meer kan doen. Bij Real Madrid ligt een contract voor vier jaar klaar voor de Uruguayaan.
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)eal-wil-Suarez.dhtml
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_127155591
quote:
Wat doen Barcelona en Real toch weer heerlijk onzinnige aankopen :)
pi_127155680
quote:
Snap niet dat ze hem in een team met Ronaldo zetten, dat is vragen om problemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')