De moeder van Jan!quote:
nee effe serieus... wie is dat..quote:
ow... COOL !!!quote:Op maandag 22 november 2010 19:55 schreef Gert het volgende:
Twee mannen die vanwege hun gewelddadige vrouw naar een blijf van m'n lijf-huis moesten. Dadelijk op DWDD.
Nou... op z'n minst interessant.quote:
Die Belg dan die jaren is getreiterd, gemarteld bijna door zijn collega's.quote:Op maandag 22 november 2010 19:55 schreef Gert het volgende:
Twee mannen die vanwege hun gewelddadige vrouw naar een blijf van m'n lijf-huis moesten. Dadelijk op DWDD.
Ja, en ook onvoorstelbaar hè, dat je dat dan doet met z'n allen tegen een. Jarenlang. Lafbekken.quote:Op maandag 22 november 2010 20:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Die Belg dan die jaren is getreiterd, gemarteld bijna door zijn collega's.
Dat vond ik echt zo zielig!
Ja ik had het ook !quote:Op maandag 22 november 2010 20:11 schreef Gert het volgende:
Konden jullie net ook FOK! even niet op?
Het is dezelfde melding als dementor al een tijd geleden had (en nu weer).
Raar volk, mensen,quote:Op maandag 22 november 2010 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en ook onvoorstelbaar hè, dat je dat dan doet met z'n allen tegen een. Jarenlang. Lafbekken.
effe denken Haks, schiet me nu zo niet ineens iets te binnenquote:Op maandag 22 november 2010 19:58 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
FANN, help me eens.
Ik zoek een groep, dacht 2 zangeressen, de leadzangeres viel op door haar grote neus, een engels groepje dacht 2 hits, in de clip had ze rode jurk aan of was een rode achtergrond ( kan ook)
blond meisje met kort haar, uit de tijd van Duran Duran en meer van die engelse groepjes.
( zit al weken te zoeken naar een nummer, ligt op puntje van me tong en zit in me hoofd scandall of zo heet het nummer, ppfffttt typ dat in op joetoep ook niet. Dus Helppppppp
Je hebt een missie.quote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Leandra het volgende:
Oeh, met een beetje gevoel voor timing zou het wel moeten lukken om in SC # 1000 te bevallen
O... ik heb gewoon even een paar minuten gewacht.quote:Op maandag 22 november 2010 20:15 schreef anufri het volgende:
[..]
Ja ik had het ook !![]()
![]()
ik heb opnieuw opgestart en nu ben ik er weer ...
Ja, en dan een werkgever hebben die die beelden ook nog even vrijgeeft.... dan ben je echt begaan met je personeelquote:Op maandag 22 november 2010 20:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Die Belg dan die jaren is getreiterd, gemarteld bijna door zijn collega's.
Dat vond ik echt zo zielig!
En thuis vertelde hij ze niets omdat hij ze niet ongerust wilde maken.quote:
Niet alleen ik uiteraard, vanaf het moment dat de weeën beginnen heb ik geen invloed meer op de snelheid waarmee een SC volgebaggerd wordtquote:
#fok werkt ook prima.quote:Op maandag 22 november 2010 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga altijd gelijk op IRC kijken of het aan mij ligt of niemand erop kan. verslaafde als ik ben,
Toch niet Bananarama hè? Dat waren er driequote:Op maandag 22 november 2010 19:58 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
FANN, help me eens.
Ik zoek een groep, dacht 2 zangeressen, de leadzangeres viel op door haar grote neus, een engels groepje dacht 2 hits, in de clip had ze rode jurk aan of was een rode achtergrond ( kan ook)
blond meisje met kort haar, uit de tijd van Duran Duran en meer van die engelse groepjes.
( zit al weken te zoeken naar een nummer, ligt op puntje van me tong en zit in me hoofd scandall of zo heet het nummer, ppfffttt typ dat in op joetoep ook niet. Dus Helppppppp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |