Via de website!quote:
Feli.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Via de website!Zat er om 10:58 al in, effe ingelogd, de pagina van Lowlands op ticketmaster zat ik al op, dus effe verversen om 11:00: Hop, bestellen, betalen, klaar!
Kut! Ik ook nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:11 schreef N-E-R-D het volgende:
Moet je ingelogd zijn bij ticketmaster want ik weet me login niet meer geloof ik![]()
Is precies het zelfde wachtscherm.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:12 schreef MOD het volgende:
Kan ook via livenation toch? Zo deed ik het de vorige keer, maar nu druk ik op "bestellen" en dan gebeurt er niks.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:12 schreef wimbo het volgende:
Yay, na die captcha een grijs scherm met verder niks.
Daarnaa weer n wachtrij. kutzooi.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:12 schreef elplato het volgende:
"We hebben het maximale aantal gebruikers voor dit evenement bereikt"
Neeeee![]()
Hij refresht de pagina gewoon, gebeurt nks\quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:12 schreef onderjas het volgende:
[..]
Is precies het zelfde wachtscherm.
Kan je ze daar kopen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:14 schreef Riches het volgende:
Ik rol zo denk ik toch maar naar de Free Record Shop, wat een drama dit.
Kan dat daar ook dan ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:14 schreef Riches het volgende:
Ik rol zo denk ik toch maar naar de Free Record Shop, wat een drama dit.
Zouden ze wel weer moetnedoen. 's Ochtends met z'n tweeën naar het postkantoor, wachtlijst invullen en bingo.quote:
ik kom na dat wachtwoord weer in een wachtrijquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja echt! En toen ging ik dat hoording doen en toen kreeg ik ineens een grijs scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |