Met jouw toestemming probeer ik Lutte uit danquote:
Tot zo lieffiequote:
neenquote:Op maandag 22 november 2010 17:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Met jouw toestemming probeer ik Lutte uit dan
Ik deed niet meequote:Op maandag 22 november 2010 18:00 schreef Lutte het volgende:
Internet bleef hangen, dat gaf mij de lapo.
Ik ook nietquote:
Ikke? Neequote:
Hoi CCquote:
Hier binnen is het ook koud.quote:
HAI! Klik hier eens.quote:Op maandag 22 november 2010 18:49 schreef Ploertendoder het volgende:
JOECHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI
Hier niet.quote:
Oefquote:
Mooi hequote:
Jawel, maar kleine kachel, grote kamer.quote:
Ik reageer daar wel even wat inhoudelijkerquote:Op maandag 22 november 2010 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mooi heDat was de ochtend erna
DWquote:Op maandag 22 november 2010 18:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoi CC
[..]
Hier binnen is het ook koud.
HOI JOJOORTJE
ben bezig jaquote:Op maandag 22 november 2010 18:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
Is mijn UI al klaar?
UI klaar terwijl u wacht?
he??
Jajaquote:Op maandag 22 november 2010 18:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee gelukkig, wel met mn huidige UI toch??
dit snap ik helemaal nietquote:Op maandag 22 november 2010 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
Vandaag weer de Co-assistent, alles jwtz![]()
![]()
![]()
Nee, Micha was dat met zo'n geil doktersjasje.quote:Op maandag 22 november 2010 19:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dit snap ik helemaal niet
moest jij de Co-assistent zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar denk je nu aan?quote:Op maandag 22 november 2010 18:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik reageer daar wel even wat inhoudelijker
HOE GAAT HET LEKKER WIJF?quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 19:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, Micha was dat met zo'n geil doktersjasje.Micha komt op net 5?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even spotten dan
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ja na GAquote:Op maandag 22 november 2010 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
Vandaag weer de Co-assistent, alles jwtz![]()
![]()
![]()
Dat ik dat wel met een zekere persoon uit wil proberenquote:
Nee, de Co-assistent is gewoon een seriequote:Op maandag 22 november 2010 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Micha komt op net 5?
even spotten dan
ja hallo, dan moet ik wel weten wat het isquote:Op maandag 22 november 2010 19:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat ik dat wel met een zekere persoon uit wil proberen
Ik ook, maar dit is de laatste van het seizoenquote:Op maandag 22 november 2010 19:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja na GAMaar ik vond de co-assistent leuker toen ze nog in Nederland waren.
sarcasme schatquote:Op maandag 22 november 2010 19:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, de Co-assistent is gewoon een serie
Jij houdt van verrassingenquote:Op maandag 22 november 2010 19:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja hallo, dan moet ik wel weten wat het is
Nee, dan ben ik niet voorbereidquote:Op maandag 22 november 2010 19:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij houdt van verrassingen
Tof hé? Ik zag dat filmpje, en toen wilde ik meteen zo'n UI!quote:Op maandag 22 november 2010 19:06 schreef tdrone het volgende:
honkeytonk ik zie nu pas dat je UI de cartoons zijn
Mij?quote:Op maandag 22 november 2010 19:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat ik dat wel met een zekere persoon uit wil proberen
en dan zeggen dat vrouwen besluiteloos zijn,...quote:Op maandag 22 november 2010 19:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tof hé? Ik zag dat filmpje, en toen wilde ik meteen zo'n UI!
oeh ie oeh ah ah bin beng wallewalle biebeng!quote:Op maandag 22 november 2010 19:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tof hé? Ik zag dat filmpje, en toen wilde ik meteen zo'n UI!
Dat zeg ik toch nooit?quote:Op maandag 22 november 2010 19:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en dan zeggen dat vrouwen besluiteloos zijn,...
Ooh eeh ooh ah ah ting tang walla walla bing bang!quote:Op maandag 22 november 2010 19:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
oeh ie oeh ah ah bin beng wallewalle biebeng!
Aaaaahw. Ik kijk het nog niet zo lang, eigenlijk pas sinds dit seizoen van GA.quote:Op maandag 22 november 2010 19:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit is de laatste van het seizoen
Oké, maar het blijft een toffe seriequote:Op maandag 22 november 2010 19:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Aaaaahw. Ik kijk het nog niet zo lang, eigenlijk pas sinds dit seizoen van GA.
Ik ga m luisteren.quote:Op maandag 22 november 2010 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ooh eeh ooh ah ah ting tang walla walla bing bang!
Kloptquote:Op maandag 22 november 2010 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, maar het blijft een toffe serie
Ja, maar lang niet gehoordquote:
honkeldonkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 november 2010 19:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
honkeldonkGeenidee, vond ik leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op maandag 22 november 2010 19:17 schreef tdrone het volgende:
die van mij begint als nadat als de groene L staat links van de roze
Ze doen het op de pleequote:Op maandag 22 november 2010 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
2 bananen in pyjama's ze komen er weer aan!
2 bananen in pyjama's ze zijn nu met z'n 3!
ik wil er ook bij horenquote:Op maandag 22 november 2010 19:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan hoor ik er ook bij! Zoals de andere userts
jij laat je hoofd niet zien op fokquote:Op maandag 22 november 2010 19:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan krijg jij er morgen 1 van mij
Jeeeej!quote:Op maandag 22 november 2010 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij krijgt er een van mij
Komt verandering inquote:Op maandag 22 november 2010 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij laat je hoofd niet zien op fok
quote:Op maandag 22 november 2010 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil jij er ook een van mij?
een foto van een fokker met een blaadje en daarop de naam van een andere fokkerquote:
dus ik moet nuquote:Op maandag 22 november 2010 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Foto van een andere user met jouw nick op een blaadje.
als je toch bezig bent he..quote:Op maandag 22 november 2010 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus ik moet nu
Lutte
Honkeytonk
en dan neem ik Ploertendoder ook maar meteen mee
Jij mag Luttequote:Op maandag 22 november 2010 19:24 schreef honkeytonk het volgende:
Ik moet niks! Ik mag: CC, Lutte en Tdrone!
quote:Op maandag 22 november 2010 19:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij mag Lutte keihard nemen
Das de charme.quote:Op maandag 22 november 2010 19:25 schreef tdrone het volgende:
ik doe er misschien ook nog wel maar heb alleen maar crappy webcam..
waarom vind je dat?quote:Op maandag 22 november 2010 19:26 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind dat CC en Lutte die plaatjes tussen hun tieten moeten doen
Kwaliteitsuser.quote:Op maandag 22 november 2010 19:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat een bofkont dat hij een fokster zoals Lutte mag nemen
Dat kan niet, helaas. En ik ben geen slet, als ik ooit nog mod wil worden moet ik dat niet doen.quote:Op maandag 22 november 2010 19:26 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind dat CC en Lutte die plaatjes tussen hun tieten moeten doen
ik word mod als kerst en pasen op dezelfde dag vallenquote:Op maandag 22 november 2010 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat kan niet, helaas. En ik ben geen slet, als ik ooit nog mod wil worden moet ik dat niet doen.
Zelfs dan word ik nog geen modquote:Op maandag 22 november 2010 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik word mod als kerst en pasen op dezelfde dag vallen
Okee primaquote:Op maandag 22 november 2010 19:30 schreef Lutte het volgende:
Weetje.... Thomas had... Ik PM wel want jullie vinden het kinderachtig.
hahaquote:Op maandag 22 november 2010 19:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zelfs dan word ik nog geen mod
Ja want je hebt yvonne gedaanquote:Op maandag 22 november 2010 19:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben mij volgens PD al aan het inlikken
En ze bedankte mijquote:Op maandag 22 november 2010 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja want je hebt yvonne gedaan
Ja, het klopt, stiekem wil ik dolgraag een mod zijn zodat ik baggerusers kan noten en berichten zo kan aanpassen dat TS zichzelf uitscheldt.quote:
als je mij maar niet notequote:Op maandag 22 november 2010 19:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, het klopt, stiekem wil ik dolgraag een mod zijn zodat ik baggerusers kan noten en berichten zo kan aanpassen dat TS zichzelf uitscheldt.
quote:Op maandag 22 november 2010 19:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, het klopt, stiekem wil ik dolgraag een mod zijn zodat ik baggerusers kan noten en berichten zo kan aanpassen dat TS zichzelf uitscheldt.
je mag mij wel bliepen hihihquote:
Juist jou!quote:Op maandag 22 november 2010 19:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je mij maar niet note
BAN!!!!quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Chocolade=Zwart en ik discrimineer op huidskleur
Banquote:
haha jij weet net zo goed als ik dat ik niet zwart benquote:Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
MUST KLAPPEN HA'N?quote:Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 november 2010 19:38 schreef honkeytonk het volgende:
Maar wat bedoelde Lutte met mijn PM?
quote:Op maandag 22 november 2010 19:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dit is gemeen! Je brengt mij in verwarring!
Valt wel meequote:Op maandag 22 november 2010 19:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat een problemen deze maandagavond 22 November 2010 om 19.42 precies
1/816382910199171616 e Micha?quote:Op maandag 22 november 2010 19:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik een héél klein beetje op jou
Doe dan lief, ik kan er ook niks aan doen dat ik van KFC en watermeloen houd.quote:
Oke!quote:Op maandag 22 november 2010 19:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe dan lief, ik kan er ook niks aan doen dat ik van KFC en watermeloen houd.
quote:Op maandag 22 november 2010 19:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is maandag![]()
[..]
Niet lachen jij
Ik heb vorige week voor t eerst bij de KFC gegeten en ik vind t smerig en watermeloen heb ik altijd goor gevonden.quote:
Ik heb nog nooit bij de KFC gegetenquote:Op maandag 22 november 2010 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb vorige week voor t eerst bij de KFC gegeten en ik vind t smerig en watermeloen heb ik altijd goor gevonden.
ik ook niet, en dat wil ik graag zo houdenquote:Op maandag 22 november 2010 19:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit bij de KFC gegeten
Opeens?quote:Op maandag 22 november 2010 19:48 schreef Lutte het volgende:
Ik was hamka's aan het eten en opeens was de zak leeg.
Houden zo, ikvind 't echt niet lekker.quote:Op maandag 22 november 2010 19:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit bij de KFC gegeten
Da's zuur, heb je al een verdachte?quote:Op maandag 22 november 2010 19:48 schreef Lutte het volgende:
klinkt als een traumaquote:Op maandag 22 november 2010 19:48 schreef Lutte het volgende:
Dacht ik al, ik heb het niet zo op die fastfood enzo.quote:Op maandag 22 november 2010 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Houden zo, ikvind 't echt niet lekker.
Het is bewezen dat het voor sporters slecht is om fastfood te etenquote:Op maandag 22 november 2010 19:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dacht ik al, ik heb het niet zo op die fastfood enzo.
Tof! En ik ben een sporterquote:Op maandag 22 november 2010 19:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is bewezen dat het voor sporters slecht is om fastfood te eten
ik heb pics gezien gekkiequote:Op maandag 22 november 2010 19:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een 40 jaar oude pedo
Niet aleen voor sporters.quote:Op maandag 22 november 2010 19:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is bewezen dat het voor sporters slecht is om fastfood te eten
Van mijn zoonquote:Op maandag 22 november 2010 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb pics gezien gekkie
quote:Op maandag 22 november 2010 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is alweer over tussen die ex en dat meisje!
Weet ik alweer! Tof, voel je je nu beter?quote:Op maandag 22 november 2010 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ex die een meisje had... En dat ik niet tof vond...
IK WEET WAAR JE HET OVER HEBTquote:Op maandag 22 november 2010 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ex die een meisje had... En dat ik niet tof vond...
scherpquote:Op maandag 22 november 2010 19:57 schreef Oceanview het volgende:
Oceanview ook niet
* Oceanview weet dat CC's nummer begint met 06
Jaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 22 november 2010 19:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik alweer! Tof, voel je je nu beter?
error #5.2quote:
F5quote:Op maandag 22 november 2010 20:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
error #5.2
» index
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
hier gaat het maar tot F12quote:Op maandag 22 november 2010 20:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ookEn ik zocht tevergeefs naar F13
Hier ookquote:Op maandag 22 november 2010 20:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hier gaat het maar tot F12
Ik help je door zware tijden heen, text mij als je je verveelt en je verveelt je gegarandeerd niet meer, daar ben ik voor, altijd een passend antwoord, altijd doeltreffendquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik help je door zware tijden heen, text mij als je je verveelt en je verveelt je gegarandeerd niet meer, daar ben ik voor, altijd een passend antwoord, altijd doeltreffend
En soms gemeenquote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik help je door zware tijden heen, text mij als je je verveelt en je verveelt je gegarandeerd niet meer, daar ben ik voor, altijd een passend antwoord, altijd doeltreffend
Echte mannen durfen toe te geven dat ze huilen.quote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Echte mannen huilen zonder tranen
Doe ik, alleen zonder tranenquote:Op maandag 22 november 2010 20:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echte mannen durfen toe te geven dat ze huilen.
Echte mannen huilen van het lachen --->quote:Op maandag 22 november 2010 20:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is heul niet huilen![]()
mietje
Dan lach je ook met tranen idiootquote:Op maandag 22 november 2010 20:20 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Echte mannen huilen van het lachen --->
oke ik doe 2 tranen huilenquote:Op maandag 22 november 2010 20:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is heul niet huilen![]()
mietje
Ik snap het neit meerquote:Op maandag 22 november 2010 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan lach je ook met tranen idioot
Neequote:Op maandag 22 november 2010 20:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je huilt van het lachen huil je toch ook tranen
Die is heul wel heelquote:
Nee dat zou wel heel lullig zijn:quote:Op maandag 22 november 2010 20:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als jouw sterretje maar niet kapot gaat
Kom maar langsquote:
Ik had het tegen CCquote:
Dat is leuk voor jouquote:
was het maar zoquote:Op maandag 22 november 2010 20:29 schreef Oceanview het volgende:
Ploertendoder en Chocolate-chick zaten in de bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |