Ik kijk eigenlijk zelden televisie.quote:Op maandag 22 november 2010 16:50 schreef RacerDKB het volgende:
Aanklagen nog welVoor iets van ¤32
_!
Je kijkt te veel (Amerikaanse) TV.
Ik heb ze dus een mail gestuurd, maar ik verwacht niet dat ze erop reageren of stappen zullen ondernemen, gezien die reacties op Hyves in juli waren geplaatst.quote:Op maandag 22 november 2010 16:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Zou je niet eerst een mail sturen om te vragen of er iets mis is gegaan misschien? Ik vind meteen een conclusie trekken en dreigen altijd zo overhaast. Inderdaad niet netjes dat je jouw shirt nog niet hebt ontvangen en dat ze hierover niks laten weten maar misschien is er iets fout gegaan met het systeem of miscommunicatie bij het bedrijf.
Ik heb niet gedreigd, ik heb gevraagd of ze mijn geld terug kunnen storten en zo niet dat er juridische gevolgen zullen zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 16:53 schreef elby1988 het volgende:
Lol.. Loop niet zo hard van stapel. Beter had je zonder te dreigen eerst gewoon even een mail gestuurd hoe de vorderingen waren, en of zij misschien weten waar het zou kunnen zijn..
Als je het vriendelijk brengt zijn ze vaak ook meer geneigd je te helpen (en terecht.)
Bedankt voor deze enorm nuttige bijdrage!quote:Op maandag 22 november 2010 16:57 schreef McManu het volgende:
Ooooh maar als ze een hyves pagina hebben kun je ze toch wel vertrouwen?!! pfrrrt
Toen waren er nog geen stakingen hoor, zover ik weet kost het geen 2 weken om een shirtje op te sturen, ze zitten gewoon in Nederland zover ik weet.quote:Op maandag 22 november 2010 17:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Je loopt een beetje te hard van stapel. Misschien is het pakje wel bij TNT blijven liggen vanwege de stakingen, om maar eens iets te noemen.
En dreigen met 'juridische stappen' voor het luttele bedrag van 32 euro... daar is echt niemand van onder de indruk, sterker nog, je neemt er een hoop goodwill bij dat bedrijf mee weg.
Het rommelt al een hele tijd bij TNT post, en sprekend uit mijn eigen ervaring - er 'verdwijnen' nogal wat pakjes tegenwoordig...quote:Op maandag 22 november 2010 17:08 schreef Penrue het volgende:
Toen waren er nog geen stakingen hoor, zover ik weet kost het geen 2 weken om een shirtje op te sturen, ze zitten gewoon in Nederland zover ik weet.
Dan vrees ik dat je nog regelmatig teleurgesteld gaat worden in zaken als deze. Uiteraard ben je hier niet blij mee, en voel je je belazerd, maar "gelijk hebben" is helaas niet hetzelfde als "gelijk krijgen". Er is echt geen jurist te vinden die je hierbij gaat helpen - alleen al een ingebrekestelling laten schrijven kost je al meer dan die 32 euro.quote:En zoals ik zei, het gaat me niet om die 32 euro, het gaat me om het principe, gewoon geen mensen naaien. Ik heb geleerd dat je niet mag stelen en als je dat wel doet dan zijn er gevolgen, voor hen dus ook als ze mijn geld niet teruggeven.
Vaak zijn het standaard winkeltjes waarvan de bestelling doorgezet wordt naar een andere partij. Veel van die meuk komt uit Italië, meen ik. En dan duurt verzending even wat langer.quote:Op maandag 22 november 2010 17:08 schreef Penrue het volgende:
Toen waren er nog geen stakingen hoor, zover ik weet kost het geen 2 weken om een shirtje op te sturen, ze zitten gewoon in Nederland zover ik weet.
quote:Ik vind meteen een conclusie trekken en dreigen altijd zo overhaast.
quote:Loop niet zo hard van stapel.
quote:Je loopt een beetje te hard van stapel.
quote:wat al gezegd is, je loopt te hard van stapel,
Tsja, normaal doe ik dat eigenlijk wel, dit is de eerste keer dat ik echt kleding koop via internet (koop eigenlijk alleen spellen/hardware/andere software via internet) en ik vertrouwde het eigenlijk wel. Bovendien denk ik niet dat ik te hard van stapel loop want ik denk niet dat het vanaf juli tot nu duurt om een shirt te bezorgen (gezien ik op die Hyves dus geen latere berichten heb gezien met "toch wel geleverd") of het bedrijf bevindt zich op Mars o.i.d.quote:Op maandag 22 november 2010 17:08 schreef craftyvirus het volgende:
wat al gezegd is, je loopt te hard van stapel, en gelijk gaan dreigen helpt niet..
ik kijk trouwens ALTIJD op internet of er ervaringen over de webshop te vinden zijn.. Gewoon via Google. Als je die hyves van te voren had gezien, had je niet besteld...
wel zonde van die ¤ 32,-
Ach gut, niet de juiste antwoorden binnen een uur en we kunnen blijkbaar niet helpen.quote:Op maandag 22 november 2010 17:30 schreef Penrue het volgende:
Blijkbaar kunnen jullie niet helpen, verkeerd gedacht van mij.
quote:Op maandag 22 november 2010 17:08 schreef Penrue het volgende:
[..]
Ik heb niet gedreigd, ik heb gevraagd of ze mijn geld terug kunnen storten en zo niet dat er juridische gevolgen zullen zijn.
Die juristen zijn er wel (op z'n minst ééntjequote:Op maandag 22 november 2010 17:39 schreef JumpingJacky het volgende:
Begin met een officiële ingebrekestelling, met daarin een redelijke termijn om alsnog te leveren. Indien die termijn verstrijkt, via een advocaat een procedure starten. Maar een jurist weet hier dan vast wel de goede volgorde in te vinden. Juristen zat hier, maar niet binnen een uur, zo te zien. Dan moet je maar betalen voor een goed advies, s6
Oeps, sorryquote:Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Die juristen zijn er wel (op z'n minst ééntje), en hebben al aan TS geadviseerd om in dit geval gewoon 'je verlies te nemen'.
Maar ja, TS heeft een waas voor zijn ogen, en dat soort waas kost vaak geldquote:Dat wordt op z'n minst het tienvoudige van die 32 eurootjes...
No problem!quote:
Ja, daar lijkt het wel op - maar ik zou eerder zeggen dat TS ofwel nog erg jong is, of erg naief is met betrekking tot dergelijke gevalletjes 'pech = weg'...quote:Maar ja, TS heeft een waas voor zijn ogen, en dat soort waas kost vaak geld
Dat klopt niet. De kostenveroordeling gaat volgens liquidatietarief, niet op basis van werkelijk aantal uren * uurloon van de advocaat.quote:Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Vergeet namelijk niet dat als je in het ongelijk wordt gesteld, je veroordeeld kan worden tot het betalen van de totale kosten van de zaak (inclusief het uurloon van de advocaat van gedaagde).
Dat klopt dan weer welquote:Dat wordt op z'n minst het tienvoudige van die 32 eurootjes...
quote:Op maandag 22 november 2010 19:20 schreef Sessy het volgende:
Oeeeeeh sinterklaassmileys! Had ik nog niet gezien![]()
Mensen in WGR zijn altijd bijzonder behulpzaam, jij wilt gewoon niet luisteren.quote:Op maandag 22 november 2010 17:30 schreef Penrue het volgende:
Blijkbaar kunnen jullie niet helpen, verkeerd gedacht van mij.
Ja, je hebt gelijk. Ik deed slechts een poging om het TS uit z'n hoofd te praten, ik denk niet dat 'liquidatietarief' hem iets zegt...quote:Op maandag 22 november 2010 19:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat klopt niet. De kostenveroordeling gaat volgens liquidatietarief, niet op basis van werkelijk aantal uren * uurloon van de advocaat.
[..]
Dat klopt dan weer wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |