grapjas. snel een plaatje verandern he?quote:
Waarschijnlijk iets TE uitgebreid?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik deed een uitgebreid intern onderzoek.
[..]
Niet doorvertellen he!
Nee hoor, is exact hetzelfde plaatje. Alleen heb jij in jouw browser referrers aan staan waardoor de site zag dat je niet rechtstreeks op hun site zat maar via fok, en gaf daarom een ander plaatje weer. Dat had ik door, dus ik heb het plaatje speciaal voor jou even op mijn eigen server gezet.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
grapjas. snel een plaatje verandern he?
het zalquote:Op woensdag 24 november 2010 12:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, is exact hetzelfde plaatje. Alleen heb jij in jouw browser referrers aan staan waardoor de site zag dat je niet rechtstreeks op hun site zat maar via fok, en gaf daarom een ander plaatje weer. Dat had ik door, dus ik heb het plaatje speciaal voor jou even op mijn eigen server gezet.
Zoals gezegd, ik zocht de poes.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets TE uitgebreid?
quote:Doorvertellen? Eerst zien dan geloven
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik zocht de poes.
[..]
[ afbeelding ]
Ja, google maar eens op barbecue (wel images.google natuurlijk) en dan 14e plaatje.quote:
jeujquote:
oh is dat een chatfunctie...quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
oh is dat een chatfunctie...
ik dacht dat ik een mail kreeg...quote:
hihiquote:Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik dacht dat ik een mail kreeg...
mutsch... zit me een beetje uit te lachenquote:
welnee johquote:
Mutsch?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:16 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
mutsch... zit me een beetje uit te lachen![]()
aan de andere kant ik wordt wel vaker uit gelachen
Verandering is eng.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welnee joh
kwestie van wennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |