grapjas. snel een plaatje verandern he?quote:
Waarschijnlijk iets TE uitgebreid?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik deed een uitgebreid intern onderzoek.
[..]
Niet doorvertellen he!
Nee hoor, is exact hetzelfde plaatje. Alleen heb jij in jouw browser referrers aan staan waardoor de site zag dat je niet rechtstreeks op hun site zat maar via fok, en gaf daarom een ander plaatje weer. Dat had ik door, dus ik heb het plaatje speciaal voor jou even op mijn eigen server gezet.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
grapjas. snel een plaatje verandern he?
het zalquote:Op woensdag 24 november 2010 12:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, is exact hetzelfde plaatje. Alleen heb jij in jouw browser referrers aan staan waardoor de site zag dat je niet rechtstreeks op hun site zat maar via fok, en gaf daarom een ander plaatje weer. Dat had ik door, dus ik heb het plaatje speciaal voor jou even op mijn eigen server gezet.
Zoals gezegd, ik zocht de poes.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets TE uitgebreid?
quote:Doorvertellen? Eerst zien dan geloven
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik zocht de poes.
[..]
[ afbeelding ]
Ja, google maar eens op barbecue (wel images.google natuurlijk) en dan 14e plaatje.quote:
jeujquote:
oh is dat een chatfunctie...quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
oh is dat een chatfunctie...
ik dacht dat ik een mail kreeg...quote:
hihiquote:Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik dacht dat ik een mail kreeg...
mutsch... zit me een beetje uit te lachenquote:
welnee johquote:
Mutsch?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:16 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
mutsch... zit me een beetje uit te lachen![]()
aan de andere kant ik wordt wel vaker uit gelachen
Verandering is eng.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welnee joh
kwestie van wennen
wut?quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:19 schreef Bart het volgende:
Nu nog ff een scriptje dat iedere vrouwelijke fokker automatisch een DM stuurt met daarin de vraag om d'r tetten te laten zien. Wie weet heb je prijs.
sommige dames zijn wel zo gek denk ik...quote:Op woensdag 24 november 2010 16:19 schreef Bart het volgende:
Nu nog ff een scriptje dat iedere vrouwelijke fokker automatisch een DM stuurt met daarin de vraag om d'r tetten te laten zien. Wie weet heb je prijs.
whutquote:Op woensdag 24 november 2010 16:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
sommige dames zijn wel zo gek denk ik...
omg...quote:Op woensdag 24 november 2010 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Kijk maar uit, er zijn ook ventjes met een vrouwenicoontje.
gezellig geniet er vanquote:Op woensdag 24 november 2010 16:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
omg...
maar ik ben uit van hier... tot vanavond of morgen.
en btw, morgen mijn laatste dag en een bedrijfsuitje naar de heinekenbrouwerijen en een eten bij de wallen
Of nog leuker, zulks: http://bp1.blogger.com/_h(...)-h/070411-114617.jpgquote:Op woensdag 24 november 2010 16:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
omg...
maar ik ben uit van hier... tot vanavond of morgen.
en btw, morgen mijn laatste dag en een bedrijfsuitje naar de heinekenbrouwerijen en een eten bij de wallen
bianca, bah!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of nog leuker, zulks: http://bp1.blogger.com/_h(...)-h/070411-114617.jpg
Veel plezier morgen!
ook al ziek aan het worden?quote:
ik mag het hopen van nietquote:Op donderdag 25 november 2010 08:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
bianca, bah!
[..]
ook al ziek aan het worden?
niet goed...quote:Op donderdag 25 november 2010 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik mag het hopen van niet
maar mijn maag is aardig van streek
weer een meet?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
nou mooi niet
ik heb zaterdag een sinterklaas met kadootjes-meet en daar moet en zal ik heen gaan
voor jullie maak ik toch tijdquote:Op donderdag 25 november 2010 09:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
weer een meet?
heb je wel tijd voor een alkmaar meet?
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor jullie maak ik toch tijd
Je spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Kijk maar uit, er zijn ook ventjes met een vrouwenicoontje.
Nee dat kan nietquote:Op donderdag 25 november 2010 09:36 schreef douche-eendje het volgende:
Alkmaarmeet. En nu moet ik deze keer natuurlijk niet ziek zijn
neequote:
jij welquote:Op donderdag 25 november 2010 16:13 schreef lynda het volgende:
Lol ik mag een Philips Wake-up Light testen
ja ik ook alhoewel de wasmiddel er ook wel mocht zijnquote:
ja haha ik ook ruim 3 kwart jaarquote:Op donderdag 25 november 2010 16:29 schreef lynda het volgende:
Wasmiddel, dat was veel!
Hebben wij (toen nog bij ouders thuis) geloof ik een half jaar mee gedaan.
go liannequote:mensen zijn kuddedieren
So you think you can dancequote:Op zondag 28 november 2010 21:44 schreef lynda het volgende:
Over welk programma gaat het eigenlijk
Niet dat ik stem.
Ik ook, behalve SYTYCD want dat is dus een ander soort programma dan al die andere programma's.quote:Op zondag 28 november 2010 22:40 schreef lynda het volgende:
Ik ben zo blij dat ik dat soort programma's boycot
Nope. Heb bronchitis, zit nu thuis aan de antibiotica en zo'n megagaaf pufding.quote:Op maandag 29 november 2010 08:41 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
Bart weer lekker aan het werk?
quote:Op maandag 29 november 2010 09:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Nope. Heb bronchitis, zit nu thuis aan de antibiotica en zo'n megagaaf pufding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi klote joh![]()
jeetje wat naarquote:Op maandag 29 november 2010 09:46 schreef Bart het volgende:
Ja lekker hoesten, heerlijk. Ach ja, op zich voel ik me niet meer zo klote als vorige week. Dus dan moet ik maar de hele dag gamen.
het heeft gesneeuwd en je hebt vrijquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:45 schreef douche-eendje het volgende:
Wat jij wilt. Ik ga morgen fijn naar de kapper
oh okequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:59 schreef douche-eendje het volgende:
Erger dan dat het nu is kan het niet worden...Niks speciaals dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |