quote:Op maandag 22 november 2010 01:18 schreef golfer het volgende:
IDFA![]()
En natuurlijk ook Dudegevalletje met haar inborsterwten.
Ik was vroegerquote:Op maandag 22 november 2010 07:39 schreef Tezz het volgende:
Ja, vroege vogel meldt zich....![]()
De werkweer is weer begonnen. Altijd fijn.
Ook op werk en ik negeer alles om me heen gewoonquote:
Dan heb jij weinig geslapen zaterdag op zondagnachtquote:Op maandag 22 november 2010 09:15 schreef flying-dutchman het volgende:
Gister echt om like half elf in slaap gevallen. tot half 8 aan een stuk door liggen ronken. volgens mij was ik een beetje moe. Za/Zo nacht met X in een eenpersoonsbed geslapenen dan voelt het wel weer erg leeg als je in je eentje in een tweepersoonsbed ligt
quote:Op maandag 22 november 2010 09:18 schreef TAV74 het volgende:
Mijn god wat heb ik weer brak geslapen. Ik krijg het echt niet voor elkaar om van zondag om maandag fatsoenlijk te slapen
Volgende week ga ik gewoon 2 glaasjes slobberwhisky proberen voor het slapen gaan, misschien helpt dat
Ik juist verrassend goed, wat dus zorgelijk isquote:Op maandag 22 november 2010 09:18 schreef TAV74 het volgende:Mijn god wat heb ik weer brak geslapen. Ik krijg het echt niet voor elkaar om van zondag om maandag fatsoenlijk te slapen
Volgende week ga ik gewoon 2 glaasjes slobberwhisky proberen voor het slapen gaan, misschien helpt dat
Jij gaat dat tentamen gewoon halen, hoor je mequote:Op maandag 22 november 2010 09:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik juist verrassend goed, wat dus zorgelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |