abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89021155
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:16 schreef Peter het volgende:

[..]

Er worden wel vaker later updates verzonden met een aangepaste versie. Al wordt dat niet duidelijk aangegeven.
Waarom er in eerste instantie niet voor is gekozen om de afkomst van de 'helden' niet te vermelden weet ik niet. Lijkt mij een belangrijk onderdeel van de nieuwswaarde.
Degene die het geplaatst heeft zei dat er jongeren stond. Weet niet of hij op school zat of aan het werk was toen er een update volgde. Weet niet eens of er een update was in de feed.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_89021197
Ow, mijn verhaal is al een antwoord op gekomen van MPG. Ik moet er toch vandoor :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_89021797
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 16:57 schreef paddy het volgende:

[..]

Geen idee, de FP knoeit over het algemeen niet in NOVUM berichten. Deze is gewoon aangeleverd en geplaatst. Misschien heeft die andere bron het wel aangepast. Niet voor het eerst dat een Novum jongeren noemt i.p.v een bevolkingsgroep. ANP zie ik het nog wel eens benoemd.
Ik heb ze anders wel vaker betrapt op het weglaten van dit soort informatie. Je doet je nu echt dom voor Paddy. Je kan ook gewoon erkennen dat dit soort berichten het goed doen voor de pageviews en reacties.

Pas na veel pijn en moeite worden dit soort dingen rechtgezet.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 22 november 2010 @ 18:39:31 #79
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_89022007
Dit bericht moet toch ook jou warme gevoelens geven, Mutant?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_89022073
quote:
6s.gif Op maandag 22 november 2010 18:39 schreef Ringo het volgende:
Dit bericht moet toch ook jou warme gevoelens geven, Mutant?
Nee, het kan mij werkelijk waar geen anus schelen. Ik krijg warme gevoelens van heel andere dingen.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 22 november 2010 @ 18:56:01 #81
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_89022821
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, het kan mij werkelijk waar geen anus schelen. Ik krijg warme gevoelens van heel andere dingen.
Nu ja, ik ook. Hiervan bijvoorbeeld:

Maar ook hiervan:

Of hiervan:

>:O.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_89029366
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb ze anders wel vaker betrapt op het weglaten van dit soort informatie. Je doet je nu echt dom voor Paddy. Je kan ook gewoon erkennen dat dit soort berichten het goed doen voor de pageviews en reacties.

Pas na veel pijn en moeite worden dit soort dingen rechtgezet.
Het was gewoon, doodgewoon het originele echte NOVUM bericht op de FP. Wat er op de FP aan toegevoegd is, is deze zin.
quote:
Een groep van voornamelijk Marokkaanse jongeren heeft zaterdag in de Zuid-Hollandse plaats Nieuwkoop drie inbrekers ingesloten en overgeleverd aan de politie
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 18:06 schreef Peter het volgende:

[..]

Zoals je in dit topic kunt lezen heb ik het er 's nachts aan toegevoegd, omdat novum het kennelijk niet nodig vond dat te melden in het originele bericht.
Denk dus dat jij je van de domme wilt houden en dondersgoed kan lezen, maar er erg gek op bent om het anders over te laten komen, en vooral mij anders over te laten komen, dan het is.

Je doet maar Mutant...ik blijf er tegenin gaan tot je een ons weegt.

Je gist en grolt maar raak over mijn bewust dom voorhouden.
  maandag 22 november 2010 @ 21:37:53 #83
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89030570
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:51 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

http://www.trouw.nl/nieuw(...)it_inbrekers_in.html

Goed werk van die jongens. ^O^
Idd ^O^
En nóg beter dat ze de politie belden, die lui in de gaten bleven houden, de politie erheen leidden, maar er lynchpartij van maakten!!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')