quote:Op zondag 21 november 2010 23:30 schreef Anon4c het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Uhm...heb je uberhaupt wel de grafische settings even doorgelopen?quote:Op maandag 22 november 2010 11:15 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb hem nog niet, maar wat ziet die game er brak uit zeg zeg .
Grafische een afgang vergeleken met MWF2 .
Check die filmpjes in de OP dan . No way dat ze kunne tippen aan MWF2 .quote:Op maandag 22 november 2010 11:24 schreef very het volgende:
[..]
Uhm...heb je uberhaupt wel de grafische settings even doorgelopen?
Dit ziet er eigenlijk juist weer (iets) beter uit.
Ben het nog steeds niet met je eens.quote:Op maandag 22 november 2010 11:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Check die filmpjes in de OP dan . No way dat ze kunne tippen aan MWF2 .
Maar ongetwijfeld gaat het weer een fun-game worden dus woensdag ga ik hem halen .
Ik moet het nog gaan zien dude . Dus misschien heb je wel gewoon gelijk .quote:Op maandag 22 november 2010 11:29 schreef very het volgende:
[..]
Ben het nog steeds niet met je eens.
Ik speel beide games op mijn pc op hoogste settings, en vind Black Ops er toch echt beter uit zien.
Tja...kan zijn. Ik vel liever mijn eigen oordeel.quote:Op maandag 22 november 2010 11:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik moet het nog gaan zien dude . Dus misschien heb je wel gewoon gelijk .
Maar als je moet kiezen tussen Medal of Honor en COD BO dan lees je overal in recensies dat de graphics van COD zwak zijn .
volgens mij verschilt dat idd wanneer je aimed met je rechtermuisknop...quote:Op maandag 22 november 2010 11:47 schreef Biskwietje het volgende:
In Graphics-settings staat een Field of View-schuifbalk. Waar is die voor? Ik zie weinig tot geen verschil tussen een hoge en een lage waarde. Jullie wel?
Ah da's slim ja. Hopelijk blijf ik dan wel leven terwijl ik van het uitzicht aan het genieten ben.quote:Wat je kan doen om echt te kijken wat het verschil is, is even twee screenshots te maken van een plek waar je lekker ver de map in kan kijken.
anders start je combat training tegen 1 recruit botquote:Op maandag 22 november 2010 12:35 schreef Biskwietje het volgende:
[..]
Ah da's slim ja. Hopelijk blijf ik dan wel leven terwijl ik van het uitzicht aan het genieten ben.
Of je start zelf een mp game en zet die op slotquote:Op maandag 22 november 2010 12:35 schreef Biskwietje het volgende:
[..]
Ah da's slim ja. Hopelijk blijf ik dan wel leven terwijl ik van het uitzicht aan het genieten ben.
Volgens mij blijf je dan in pre-match en dus zwart-wit hangen.quote:Op maandag 22 november 2010 13:11 schreef very het volgende:
[..]
Of je start zelf een mp game en zet die op slot
ik had net sterk, heel sterk het vermoeden dat ik op een server zat waar iemand een wallhack had. 3 potjes en had telkens scores van 33/2 35/4 oid. Hij leek ook zonder spy plane te zien waar ik liep om de hoek etc...quote:Op maandag 22 november 2010 13:42 schreef FUFR het volgende:
hell yeah, dat beloven mijn maten ook altijd..
is er nog geen mp bot voor BO?
Je kan de match terugkijken in theater en dan die gast volgen, dan zie je snel genoeg of hij wat raars doet.quote:Op maandag 22 november 2010 13:44 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik had net sterk, heel sterk het vermoeden dat ik op een server zat waar iemand een wallhack had. 3 potjes en had telkens scores van 33/2 35/4 oid. Hij leek ook zonder spy plane te zien waar ik liep om de hoek etc...
Je kan die spyplanes ook neerschieten zonder eerst te locken, mikte laatst op één, maar schoot te vroeg omdat ik beschoten werd oid. Raket vloog recht vooruit ontplofte op ruime afstand achter de uav en alsnog stuk.quote:Op maandag 22 november 2010 10:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik een spyplane wilde neerhalen, en toen kwam er opeens een helicopter aan met care package. Dus die eerst maar neergeschoten
Volgens mij alles behalve lifetime challenges, emblems en achtergronden die je hebt gekocht. Dus voor je op prestige drukt zoveel mogelijk van die plaatjes kopen als je het leuk vind om met die playercard te kutten.quote:Op maandag 22 november 2010 11:20 schreef Blik het volgende:
Vraag m.b.t. prestige. Wat hou je precies en wat raak je kwijt?
Thanks, Heb nu 52000 punten ofzo, die ga ik dan inderdaad mooi eerst uitgeven aan alles wat betrekking heeft tot mijn playercard.quote:Op maandag 22 november 2010 14:45 schreef schijffie het volgende:
[..]
Volgens mij alles behalve lifetime challenges, emblems en achtergronden die je hebt gekocht. Dus voor je op prestige drukt zoveel mogelijk van die plaatjes kopen als je het leuk vind om met die playercard te kutten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |