Ik dacht altijd dat ze die regel ook hadden, maar blijkbaar niet dus.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:58 schreef schaamhaareter het volgende:
Snap trouwens niet waarom ze niet als regel instellen dat een lied minstens 2 jaar oud moet zijn om zo het top40 gehalte er een beetje uit te filteren
Dat trekt jongere luisteraars aan, als er af en toe een recent nummer tussen zit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:58 schreef schaamhaareter het volgende:
Snap trouwens niet waarom ze niet als regel instellen dat een lied minstens 2 jaar oud moet zijn om zo het top40 gehalte er een beetje uit te filteren
Nou nou, overlijden! Radio 2 richt zich op 25-50-jarigen. En om te zeggen dat de vijftigers bij bosjes dood neervallen...quote:Op woensdag 24 november 2010 09:17 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat trekt jongere luisteraars aan, als er af en toe een recent nummer tussen zit.
En naar eigen zeggen wil Radio 2 héél erg graag verjongen. De toekomst van de zender moet veilig gesteld worden, zeg maar (aan de bovenkant vallen er regelmatig luisteraars af, door overlijden, en voor adverteerders zijn 50-plussers ook niet zo aantrekkelijk...).
Respect voor Radio 2 als die in de lijst komt. Eerlijk gezegd zie ik dat pas gebeuren in de editie van 2020.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef Gitaarmat het volgende:
Rage Against The Machine - Killing in the name of
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:54 schreef Norrage het volgende:
Ben wel benieuwd hoe hoog Caro Emerald in de lijst gaat komen
Misschien komt ze wel hoger binnen dan Katie Melua!!! Maar past natuurlijk perfect tussen al die rock-klassiekers in de top 100!quote:
Ik zit er zelf mee te spelen om me vol te gieten met Norit...quote:Op maandag 22 november 2010 23:00 schreef Ferdo het volgende:
Kortom, er komen genoeg momenten voor het hoognodige toiletbezoek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |