Het is afwachten wat KX Radio kan bieden, voor mij het Nederlandse radiostation dat alles draait wat er te draaien valt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik ben mijn vertrouwen een beetje heel erg kwijt. Na zoveel opbouwende kritiek vorig jaar (van duizenden mensen!) had je mogen verwachten dat ze toch wel iets verbeterd hadden. Dit is echter niet het geval, dus vraag ik mij af of de lijst niet allang samengesteld is en het stemmen voor de vorm gebeurt.
Het ergste is dat ik er niet eens meer boos over wordt. De enige vorm van protest is misschien gewoon niet stemmen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Door de keuzelijst nog verder in te krimpen, hoeft dit jaar eigenlijk alleen de volgorde van de nummers nog bepaald te worden.
Eens!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is afwachten wat KX Radio kan bieden, voor mij het Nederlandse radiostation dat alles draait wat er te draaien valt.
Ik laat het echter niet daarbij: Studio Brussel en WDR2 staan ook zeer hoog op mijn verlanglijst.quote:
Ach ja, ik kan ook dingen als Neutral Milk Hotel en Songs: Ohia gaan neerzetten, maar die maken niet eens kans.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:15 schreef cafca het volgende:
Leuk lijstje, BCM! Opvallende vrije keuzes, wel.....
En ze gaan gewoon weer over de 2 miljoen stemmen heen dit jaar..wat vorig jaar in 3 weken eigenlijk al niet kon, maar net voor 12 uur gaan ze er weer net overheen gaan..is me te toevallig allemaal..quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik er niet eens meer boos over wordt. De enige vorm van protest is misschien gewoon niet stemmen.
In een week tijd meer dan 2 miljoen stemmen lijkt me inderdaad tamelijk absurd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En ze gaan gewoon weer over de 2 miljoen stemmen heen dit jaar..wat vorig jaar in 3 weken eigenlijk al niet kon, maar net voor 12 uur gaan ze er weer net overheen gaan..is me te toevallig allemaal..
Een tweetal artiesten die echt thuishoren in de top 2000. Maar ik ben bang dat hun oeuvre teveel goede nummers bevat, waardoor de vrije keuzes te gespreid zijn om voldoende stemmen binnen te halen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef marcodej het volgende:
Ray Lamontagne - Shelter
Damien Rice - Dogs
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:00 schreef peaceman het volgende:
Toch nog maar gestemd:
Jacques Brel - Ne me quitte pas (1965)
Tim Hardin - How can we hang on to a dream (1967)
David Bowie - Life on mars (1971)
Talk Talk - Life's what you make it (1985)
Crowded House - Into temptation (1989)
Ik probeer dat al jaren door te laten dringen bij radio 2, maar het beton is behoorlijk hard.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:13 schreef Wilskracht het volgende:
Een database met honderdduizend nummers moet toch mogelijk zijn.
Schandalig dat je bij veel artiesten kan kiezen uit een klein aantal nummers.
Sterker nog, een database kan zelfs miljoenen nummers opslaan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:13 schreef Wilskracht het volgende:
Een database met honderdduizend nummers moet toch mogelijk zijn.
Schandalig dat je bij veel artiesten kan kiezen uit een klein aantal nummers.
Echt schandalig dat die er niet in staatquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:27 schreef Felagund het volgende:
Vrije Keuzes:
Curtis Mayfield - Move on Up
quote:De Radio 2 Top 2000 heeft een nieuwe nummer 1. Hotel California van The Eagles is dit jaar op de eerste plaats geëindigd. De nummer 1 van bijna alle voorgaande edities, Bohemian Rhapsody van Queen, is gedaald naar de tweede plaats. Op drie staat de plaat die in 2005 één keer op de eerste plaats stond: Avond van Boudewijn de Groot.
Tijdens de Top 2000 Stemweek zijn via radio2.nl bijna 2 miljoen stemmen uitgebracht op de liedjes voor de Top 2000. De helft van het aantal stemmen kwam binnen tijdens de Top 2000 Stemfinaledag, waarmee gisteren de stemperiode werd afgesloten.
De hele lijst van de Top 2000 wordt bekendgemaakt op maandag 20 december in een speciale uitzending van het Radio 2-programma Tijd voor Twee van Frits Spits (12.00 tot 14.00 uur). De uitzending van de lijst start op 25 december om 12:00 uur en duurt tot en met 31 december 24:00 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |