"De informatie verzonden met dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde en kan persoonlijke of vertrouwelijke informatie bevatten, beschermd door een beroepsgeheim. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde en gebruik door hen die niet gerechtigd zijn van deze informatie kennis te nemen, is verboden. Indien u niet de geadresseerde bent of niet gerechtigd bent tot kennisneming, is openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden niet toegestaan, en wordt u verzocht dit bericht terug te sturen en het origineel te vernietigen. Tenzij uitdrukkelijk anders vermeld is op in dit bericht of in enige bijlage opgenomen verantwoording(en) door ons geen accountantscontrole toegepast."quote:Op zondag 21 november 2010 15:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
CC stuurt mij net een sms'je:
"wheheh ik had de fipo"
Ja, alsof ze dat op FOK! Wil hebben.quote:Op zondag 21 november 2010 15:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
CC stuurt mij net een sms'je:
-knip-
Al gedaanquote:Op zondag 21 november 2010 15:23 schreef Lutte het volgende:
Doe eens even heeeeel gauw naar CC smsen wat je hebt gedaan!
Haal die sms uit je quote!quote:Op zondag 21 november 2010 15:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
"De informatie verzonden met dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde en kan persoonlijke of vertrouwelijke informatie bevatten, beschermd door een beroepsgeheim. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde en gebruik door hen die niet gerechtigd zijn van deze informatie kennis te nemen, is verboden. Indien u niet de geadresseerde bent of niet gerechtigd bent tot kennisneming, is openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden niet toegestaan, en wordt u verzocht dit bericht terug te sturen en het origineel te vernietigen. Tenzij uitdrukkelijk anders vermeld is op in dit bericht of in enige bijlage opgenomen verantwoording(en) door ons geen accountantscontrole toegepast."
Okquote:Op zondag 21 november 2010 15:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, alsof ze dat op FOK! Wil hebben.
Edit die post debiel.
Okéquote:Op zondag 21 november 2010 15:25 schreef Lutte het volgende:
HT, PM BrandX en laat haar dit weg halen. Als het niet al te laat is.
Meisjesquote:Op zondag 21 november 2010 15:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zelf zie ik het probleem niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |