Nou ja bv. dat het bij huur enkel je woongenot verhoogt? Ik kan me best voorstellen als het erg duur wordt dat je het dan maar zo laat. Bij koop kan je het bv. vanuit je hypotheek financieren en stijgt de waarde van je huis. En sta je een stuk vrijer in wat je allemaal zelf kan veranderenquote:Op zondag 21 november 2010 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Dingen als wasbakken en afvoeren en zo zou ik nooit aan komen als ik huur zat, maar ja , je vloer, das natuurlijk wel echt een groot onderdeel van je woongenot.
Ik zou zelf ook echt geen laminaat meer willen, en hout wil ik ook niet, ik wil of tegels of zo een mooie gespoten betonvloer, maar das echt teringduur![]()
Maar goed, in mijn geval verhoogt het alleen maar de waarde van mn woning, bij huur verhoog je je woonplezier , wat maakt het uit?
Wel makkelijker om er uit te halenquote:Op zondag 21 november 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Nou je tegels los dr in keilen lijkt me niet erg handig
Gewoon stoeptegels, en dan met van dat opvulzandquote:Op zondag 21 november 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Nou je tegels los dr in keilen lijkt me niet erg handig
Ik keek vooral toe hoe een vriend van me (die een ware Nico is) alles aan het regelen wasquote:Op zondag 21 november 2010 14:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor Ll...
[ afbeelding ]
Zorg dan wel dat DVJ niet in de buurt is
Ideaalquote:Op zondag 21 november 2010 14:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon stoeptegels, en dan met van dat opvulzand
Af en toe een bakkie koffie aangeven en naderhand een biertjequote:Op zondag 21 november 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik keek vooral toe hoe een vriend van me (die een ware Nico is) alles aan het regelen was
Precies dat jaquote:Op zondag 21 november 2010 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Af en toe een bakkie koffie aangeven en naderhand een biertje![]()
Zo'n vriend hebben wij ook, echt handig
Oh, ik heb dat met mijn stiefvader, die schildert echt in 10 minuten een muurquote:Op zondag 21 november 2010 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Af en toe een bakkie koffie aangeven en naderhand een biertje![]()
Zo'n vriend hebben wij ook, echt handig
Schilderen e.d. doen we zelf, maar met stroom en de grotere klussen is hij er altijd.quote:Op zondag 21 november 2010 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat met mijn stiefvader, die schildert echt in 10 minuten een muur
Nou ja, ik schilder zelf ook wel braaf mee, maar hij is schilder van beroep, dus dat gaat een stuk makkelijkerquote:Op zondag 21 november 2010 14:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Schilderen e.d. doen we zelf, maar met stroom en de grotere klussen is hij er altijd.
Hij heeft ook allemaal goed gereedschap en nog belangrijker; hij heeft alles altijd bij de hand.
Als wij een dopsleutel maatje 13 moeten hebben, moeten we eerst alle kastjes bij langs en tegen de tijd dat we het gevonden hebben zijn we beid al sjaggo
Behangen FTWquote:Op zondag 21 november 2010 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik schilder zelf ook wel braaf mee, maar hij is schilder van beroep, dus dat gaat een stuk makkelijker
En mn moeder en ik hebben samen behangen
Dat heb ik hier ook bij één muur...quote:Op zondag 21 november 2010 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Behangen FTW![]()
Al hoorde ik net van Zusje dat het behang iets is gekrompen en dat je dus her en der wat naadjes ziet.
Dus zaterdag maar ff met een donkere stift aan de gang
Een collega van mij heeft een nieuwbouwhuis en die heeft het al 2x opnieuw gedaan maar de muren blijven werken. Hallo mega nadenquote:Op zondag 21 november 2010 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Behangen FTW![]()
Al hoorde ik net van Zusje dat het behang iets is gekrompen en dat je dus her en der wat naadjes ziet.
Muren ff een beetje voorbewerken dan. Paar emmers voorstrijk en dat soort shit er op smerenquote:Op zondag 21 november 2010 14:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft een nieuwbouwhuis en die heeft het al 2x opnieuw gedaan maar de muren blijven werken. Hallo mega naden![]()
Irritante aan nieuwbouw dus.
Hoe donker wordt de babykamer dan?quote:Op zondag 21 november 2010 14:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Behangen FTW![]()
Huis van Zusje is van 1910 ofzo, dus alles behalve vlak en waterpas.quote:Op zondag 21 november 2010 14:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft een nieuwbouwhuis en die heeft het al 2x opnieuw gedaan maar de muren blijven werken. Hallo mega naden![]()
Irritante aan nieuwbouw dus.
Aubergine met witquote:Op zondag 21 november 2010 14:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe donker wordt de babykamer dan?
Wij hadden er redelijk rekening mee gehouden, er is wel 1 klein naadje maar that's it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |