abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:07:16 #276
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_92963405
Ja, die ongelijkheid verbaast me iedere keer weer
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_92986692
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:44 schreef INViCTuS het volgende:
Volgens Johan zojuist op de vi hebben we nog een bedrag van 50 miljoen te besteden van een nieuwe oliepijp euh.. sjeik.
De eerste ¤ 10 mio heeft alvast weinig zoden aan de dijk gezet. Echt goede investeringen zijn de meeste spelers ook niet. Vooral oude, afgedankte en transfervrije spelers. Misschien dat die Wilfred Ebony op termijn winst op gaat leveren...

Voor volgend seizoen zou ik toch eens gaan kiezen voor wat jongere, talentvolle spelers die 'n jaar of 3 bij Vitesse gaan spelen en niet allerlei afdankertjes uit obscure competities binnenhalen.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 22:07:28 #278
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_92988545
prop erwt heeft wel z'n krabbel gezet...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zaterdag 19 februari 2011 @ 00:48:58 #279
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_92998391
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 21:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

De eerste ¤ 10 mio heeft alvast weinig zoden aan de dijk gezet. Echt goede investeringen zijn de meeste spelers ook niet. Vooral oude, afgedankte en transfervrije spelers. Misschien dat die Wilfred Ebony op termijn winst op gaat leveren...

Voor volgend seizoen zou ik toch eens gaan kiezen voor wat jongere, talentvolle spelers die 'n jaar of 3 bij Vitesse gaan spelen en niet allerlei afdankertjes uit obscure competities binnenhalen.
Waar haal je vandaan dat er al 10 miljoen is geïnvesteerd? En wie zijn die oude transfervrije spelers?

Het is in ieder geval al duidelijk dat je geen Vitessenaar bent, want je post slaat werkelijk nergens op. Welke afdankertjes uit obscure competities zijn er gehaald?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 00:55:39 #280
335927 Daddy__Cool
Crazy like a fool
pi_92998675
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Waar haal je vandaan dat er al 10 miljoen is geïnvesteerd? En wie zijn die oude transfervrije spelers?

Het is in ieder geval al duidelijk dat je geen Vitessenaar bent, want je post slaat werkelijk nergens op. Welke afdankertjes uit obscure competities zijn er gehaald?
Ze motten ouwe gediende halen, die ervaring EN prijzen hebben. Zoals die sansoni destijds die had iig een prijs met cantona. En ik weet niet hoor maar die cantona was niet de eerste de beste als ik dat zo op youtube bekijk. Ik las laats ook in een interview dat messi hem als voorbeeld nam, meer nog dan zidane.
Dus we kunnen wel stellen dat sansoni het zelfde gevoel speelde, iets wat hij ongetwijfeld besprak met sansoni destijds. Sansoni heeft bijgedragen aan 't succes van cantona, die goal bij man utd dat ie t hele veld over liep had ie tot in detail met desbetreffende sansoni tot in de puntjes uitgedacht.Stond in de franse equivalent van de VI de l'equpie van 13 maart 2009
House-muziek maakt jongeren kapot!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 00:57:45 #281
335927 Daddy__Cool
Crazy like a fool
pi_92998758
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Waar haal je vandaan dat er al 10 miljoen is geïnvesteerd? En wie zijn die oude transfervrije spelers?

Het is in ieder geval al duidelijk dat je geen Vitessenaar bent, want je post slaat werkelijk nergens op. Welke afdankertjes uit obscure competities zijn er gehaald?
Daar komt bij: als ik een tosti bij de bloopers bestel dan weetik iig zeker dat die mongool aan de bar weet dat er geen tomaat bij moet. Anders had ik wel een pizza besteld toch,ga ik wel bij carlos of pinocio langs. Sowieso die gestapo of getafe hoe heet die ouwe wat moet je met een houten gast dan? niks toch, kan je beter room in de goal zetten die is net wat minder houterig/ Piet
House-muziek maakt jongeren kapot!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 01:10:31 #282
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_92999202
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 00:57 schreef Daddy__Cool het volgende:

[..]

Daar komt bij: als ik een tosti bij de bloopers bestel dan weetik iig zeker dat die mongool aan de bar weet dat er geen tomaat bij moet. Anders had ik wel een pizza besteld toch,ga ik wel bij carlos of pinocio langs. Sowieso die gestapo of getafe hoe heet die ouwe wat moet je met een houten gast dan? niks toch, kan je beter room in de goal zetten die is net wat minder houterig/ Piet
Okee, hier snap ik helemaal niets van...

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 00:55 schreef Daddy__Cool het volgende:

[..]

Ze motten ouwe gediende halen, die ervaring EN prijzen hebben. Zoals die sansoni destijds die had iig een prijs met cantona. En ik weet niet hoor maar die cantona was niet de eerste de beste als ik dat zo op youtube bekijk. Ik las laats ook in een interview dat messi hem als voorbeeld nam, meer nog dan zidane.
Dus we kunnen wel stellen dat sansoni het zelfde gevoel speelde, iets wat hij ongetwijfeld besprak met sansoni destijds. Sansoni heeft bijgedragen aan 't succes van cantona, die goal bij man utd dat ie t hele veld over liep had ie tot in detail met desbetreffende sansoni tot in de puntjes uitgedacht.Stond in de franse equivalent van de VI de l'equpie van 13 maart 2009
Sansoni had inderdaad een prijs gewonnen ja, en wel met beach soccer.. Moet je daar dan op gaan scouten?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 01:20:16 #283
335927 Daddy__Cool
Crazy like a fool
pi_92999607
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 01:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Okee, hier snap ik helemaal niets van...

[..]

Sansoni had inderdaad een prijs gewonnen ja, en wel met beach soccer.. Moet je daar dan op gaan scouten?
Jij hebt ook echt geen EN-KE-LE visie op voetbal he. alleen maar niks snappen en vragen stellen daar zijn bepaalde trainers groot mee geworden ik noem een Joop Galletje. En waar zit die, idd bij veendam. Dus kom niet mijn hele teksten qouten en dan zulke nietzeggende dingen er onder zetten heb je gedronken ofzo lijkt het wel op
House-muziek maakt jongeren kapot!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 01:26:48 #284
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_92999873
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 01:20 schreef Daddy__Cool het volgende:

[..]

Jij hebt ook echt geen EN-KE-LE visie op voetbal he. alleen maar niks snappen en vragen stellen daar zijn bepaalde trainers groot mee geworden ik noem een Joop Galletje. En waar zit die, idd bij veendam. Dus kom niet mijn hele teksten qouten en dan zulke nietzeggende dingen er onder zetten heb je gedronken ofzo lijkt het wel op
Haha grappenmaker, kijk post #281 van dit topic nog maar eens terug als je morgenochtend wakker wordt, misschien dat je dan zelf ook inziet dat het nergens op slaat.
En ik denk niet dat ik een enorme visie op voetbal heb, maar wat jij hier verkondigt is een onsamenhangend verhaal. En 'alleen maar niks snappen'? Ik snap die ene tekst van jou inderdaad niet nee.

Ga nu maar lekker slapen, jongen :)
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 01:29:41 #285
335927 Daddy__Cool
Crazy like a fool
pi_92999977
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 01:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Haha grappenmaker, kijk post #281 van dit topic nog maar eens terug als je morgenochtend wakker wordt, misschien dat je dan zelf ook inziet dat het nergens op slaat.
En ik denk niet dat ik een enorme visie op voetbal heb, maar wat jij hier verkondigt is een onsamenhangend verhaal. En 'alleen maar niks snappen'? Ik snap die ene tekst van jou inderdaad niet nee.

Ga nu maar lekker slapen, jongen :)
Ga is inhoudelijk er op in joh met je tosti met tomaat. Wie doet dat uberhaupt, tomaat op zijn tosti das toch niet te vreten jonge kijk dat je ananas doet is al op t randje maar tomaat dan ben je net een nep italiaan en we weten allemaal dat die alleen maar veel te grote zonnebrillen ophebben en kale koppen dus wat heb je daar nou aan de jaren 90- zijn voorbij vriend wake up het is 2011!
House-muziek maakt jongeren kapot!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 01:49:07 #286
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_93000668
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 01:29 schreef Daddy__Cool het volgende:

[..]

Ga is inhoudelijk er op in joh met je tosti met tomaat. Wie doet dat uberhaupt, tomaat op zijn tosti das toch niet te vreten jonge kijk dat je ananas doet is al op t randje maar tomaat dan ben je net een nep italiaan en we weten allemaal dat die alleen maar veel te grote zonnebrillen ophebben en kale koppen dus wat heb je daar nou aan de jaren 90- zijn voorbij vriend wake up het is 2011!
Als jij hier nou eens mee was begonnen en was blijven doen, in plaats van over tosti's en tomaten te beginnen...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 01:51:01 #287
335927 Daddy__Cool
Crazy like a fool
pi_93000720
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 01:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Als jij hier nou eens mee was begonnen en was blijven doen, in plaats van over tosti's en tomaten te beginnen...
Je vraagt er toch om, je bent een nekker want nekkers eten ook tomaat want die zijn overal tegen met hun SP-dorp. Dus het moge duidelijk zijn kraker nekker maar nekkers zijn geen krakers maar arbeirders kneuzen dus nooit zo geniaal als sankt pauli. niet dat krakers nou direct geniaal zijn want ze moeten gewoon huur betalen net als ria
House-muziek maakt jongeren kapot!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 01:59:46 #288
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_93000942
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 01:51 schreef Daddy__Cool het volgende:

[..]

Je vraagt er toch om, je bent een nekker want nekkers eten ook tomaat want die zijn overal tegen met hun SP-dorp. Dus het moge duidelijk zijn kraker nekker maar nekkers zijn geen krakers maar arbeirders kneuzen dus nooit zo geniaal als sankt pauli. niet dat krakers nou direct geniaal zijn want ze moeten gewoon huur betalen net als ria
:{
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_93003072
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 00:55 schreef Daddy__Cool het volgende:

[..]

Ze motten ouwe gediende halen, die ervaring EN prijzen hebben. Zoals die sansoni destijds die had iig een prijs met cantona. En ik weet niet hoor maar die cantona was niet de eerste de beste als ik dat zo op youtube bekijk. Ik las laats ook in een interview dat messi hem als voorbeeld nam, meer nog dan zidane.
Dus we kunnen wel stellen dat sansoni het zelfde gevoel speelde, iets wat hij ongetwijfeld besprak met sansoni destijds. Sansoni heeft bijgedragen aan 't succes van cantona, die goal bij man utd dat ie t hele veld over liep had ie tot in detail met desbetreffende sansoni tot in de puntjes uitgedacht.Stond in de franse equivalent van de VI de l'equpie van 13 maart 2009
Sansoni was clubloos destijds toen hij gehaald werd. Deed alleen nog strandvoetbal en had het voetbal al eigenlijk opgegeven. De prijs die hij behaald had was met strandvoetbal zover ik weet.
Maar goed die Jordi Lopez zal wel geen ervaring hebben met zijn uefacup kampioenschap bij Sevillia achter zijn naam ;)
pi_93004209
Goh, defranseslag leeft weer.
Don't think twice, it's all right.
pi_93005915
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Waar haal je vandaan dat er al 10 miljoen is geïnvesteerd? En wie zijn die oude transfervrije spelers?

Het is in ieder geval al duidelijk dat je geen Vitessenaar bent, want je post slaat werkelijk nergens op. Welke afdankertjes uit obscure competities zijn er gehaald?
Ik ben geen Vitessenaar. Dat is het enige uit je post dat klopt.

Bij Voetbal International werd gezegd dat er 10 mio is geinvesteerd. Kan prima, want alleen voor Pedersen en Ebony is bij elkaar al 5 mio betaald. De overige spelers voetballen natuurlijk ook niet voor niets en ontvangen ook tekengelden.

Jordi Lopez, tegen de 30, transfervrij en afkomstig van Swansea City. Haruba Babangida, 28 en speelde in het 2e elftal van Mainz en daarvoor op het 2e niveau in Rusland. Riverola, een reserve van Barcelona B. Kingston, afgedankt door Hearts en inmiddels alweer door Vitesse.

Een kampioenselftal bij elkaar kopen voor de Nederlandse competitie is geen kunst, maar kampioen worden ga je niet redden met afdankertjes van Mainz II, Swansea City en Hearts.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 12:21:40 #292
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_93007770
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ben geen Vitessenaar. Dat is het enige uit je post dat klopt.

Bij Voetbal International werd gezegd dat er 10 mio is geinvesteerd. Kan prima, want alleen voor Pedersen en Ebony is bij elkaar al 5 mio betaald. De overige spelers voetballen natuurlijk ook niet voor niets en ontvangen ook tekengelden.

Jordi Lopez, tegen de 30, transfervrij en afkomstig van Swansea City. Haruba Babangida, 28 en speelde in het 2e elftal van Mainz en daarvoor op het 2e niveau in Rusland. Riverola, een reserve van Barcelona B. Kingston, afgedankt door Hearts en inmiddels alweer door Vitesse.

Een kampioenselftal bij elkaar kopen voor de Nederlandse competitie is geen kunst, maar kampioen worden ga je niet redden met afdankertjes van Mainz II, Swansea City en Hearts.
Nog steeds geen bron over de 10 miljoen (Ja ik weet dat je VI noemt, maar die kunnen dan weer niet zeggen hoe die 10 miljoen is uitgegeven), maar een aanname. Is prima, maar zet het er dan niet als feit neer. Verder had je het over obscure competities maar die heb ik ook nog steeds niet gehoord.

Ik snap best wat je bedoelt hoor, het zijn geen topspelers, maar juist onbekende spelers die Vitesse inderdaad geen kampioen gaan maken dit jaar. Maar uit jouw bericht blijkt dat jij iemand bent die alleen naar VI en Studio Voetbal kijkt en er zelf niet over nadenkt of andere dingen leest. De eerste transferperiode hadden ze 2 weken de tijd en weten ze nog met een Rajkovic en Matic te komen. Kingston was inderdaad jammer, en ook Barazite heeft niet gebracht wat verwacht werd maar deze laatste spelers was door 12 van de 18 eredivisieclubs gehaald als ze de kans hadden gekregen. Inmiddels zie je dat de aankopen al een stuk vooruit gaan, en daarmee het spel. Natuurlijk zal er nog heel veel moeten veranderen om ook maar kans te maken op een kampioenschap, en zelf zie ik dat de komende 10 jaar echt nog niet gebeuren.

Waar ik me altijd zo aan erger, zijn die mensen die alles aannemen van anderen zonder er zelf bij na te denken. Net zoals ik dat nu bij jou doe.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_93008039
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 12:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Nog steeds geen bron over de 10 miljoen (Ja ik weet dat je VI noemt, maar die kunnen dan weer niet zeggen hoe die 10 miljoen is uitgegeven), maar een aanname. Is prima, maar zet het er dan niet als feit neer. Verder had je het over obscure competities maar die heb ik ook nog steeds niet gehoord.

Ik snap best wat je bedoelt hoor, het zijn geen topspelers, maar juist onbekende spelers die Vitesse inderdaad geen kampioen gaan maken dit jaar. Maar uit jouw bericht blijkt dat jij iemand bent die alleen naar VI en Studio Voetbal kijkt en er zelf niet over nadenkt of andere dingen leest. De eerste transferperiode hadden ze 2 weken de tijd en weten ze nog met een Rajkovic en Matic te komen. Kingston was inderdaad jammer, en ook Barazite heeft niet gebracht wat verwacht werd maar deze laatste spelers was door 12 van de 18 eredivisieclubs gehaald als ze de kans hadden gekregen. Inmiddels zie je dat de aankopen al een stuk vooruit gaan, en daarmee het spel. Natuurlijk zal er nog heel veel moeten veranderen om ook maar kans te maken op een kampioenschap, en zelf zie ik dat de komende 10 jaar echt nog niet gebeuren.

Waar ik me altijd zo aan erger, zijn die mensen die alles aannemen van anderen zonder er zelf bij na te denken. Net zoals ik dat nu bij jou doe.
Een van de medewerkers van Derksen heeft dat uitgezocht. Er komt ook iets over in de VI te staan of het heeft er al ingestaan. Gezien het onderzoek dat ze hebben verricht, heb ik iets meer fiducie in hun cijfers dan in jouw aannames. 2e elftal van Mainz speelt niet al te hoog, Russische 2e divisie stelt niet zoveel voor hoor...

Matic en Rajkovic zijn gehuurd. Matic is volgend jaar alweer weg. Zo zet je niet structureel iets neer. Dat begrijp je zelf ook wel. Met oude, transfervrije spelers zet je ook niet structureel iets neer en in dit geval zet je ook geen kampioensteam neer. Sterker nog: ze moeten alle zeilen bijzetten om uberhaupt in de buurt van het linkerrijtje te komen.

Kans maken op het kampioenschap is in Nederland echt niet zo moeilijk. Is een kwestie van een goed team bij elkaar kopen. Toen Scheringa er echt werk van ging maken, is het hem ook binnen afzienbare tijd gelukt.

Scheringa ging echter wel voor spelers met een plafond hoger dan AZ, spelers die hun plafond nog niet hadden bereikt en spelers die normaalgesproken 'n paar seizoenen bij AZ kunnen spelen. Een mooi voorbeeld is ook Hoffenheim. Die haalden geen versleten afdankertjes, maar jonge spelers met mogelijkheden zoals bijvoorbeeld Luis Gustavo en Carlos Eduardo. Ik had gedacht dat Vitesse daar voor zou gaan, maar dat blijkt tot nu toe niet het geval te zijn.

Jammer dat je zo op de man speelt. Kennelijk om het echte probleem wat te verdoezelen en dat echte probleem is het falende aankoopbeleid van Vitesse. Ik hoop voor je dat Jordania in de zomerstop zijn beleid een wat andere insteek geeft, anders wordt het 3 keer niks bij Vitesse.
pi_93008176
Die medewerkers van Derksen hebben al meer uitgezocht, VI heeft Vitesse in de laatste maanden al aan zo'n zeven of acht verschillende investeerders gekoppeld, dus ik neem het allemaal met een gigantische korrel zout.

En verder ben ik nog niet zo'n fan van 't spelersbeleid van Vitesse de laatste maanden, er wordt flink geprutst, zeker als ze zo graag 'mee willen doen' om het kampioenschap. Moet nog een hoop gebeuren dan.
Don't think twice, it's all right.
pi_93008191
_O- Mooie posts afgelopen nacht hier haha.
pi_93008419
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 12:35 schreef JH87 het volgende:
Die medewerkers van Derksen hebben al meer uitgezocht, VI heeft Vitesse in de laatste maanden al aan zo'n zeven of acht verschillende investeerders gekoppeld, dus ik neem het allemaal met een gigantische korrel zout.

En verder ben ik nog niet zo'n fan van 't spelersbeleid van Vitesse de laatste maanden, er wordt flink geprutst, zeker als ze zo graag 'mee willen doen' om het kampioenschap. Moet nog een hoop gebeuren dan.
Onlogisch is die ¤ 10 mio niet. Bony alleen al heeft ¤ 4,1 mio gekost, Pedersen heeft ¤ 1,5 mio gekost en dan zijn er nog wat spelers gehaald, salarissen betaald, huursommen betaald, tekengelden betaald en wellicht wat schulden betaald. Die ¤ 10 mio vind ik dus niet raar klinken. Dat ben je zo kwijt in de voetballerij.

Er moet zeker nog een hoop gebeuren en als de resterende ¤ 40 mio zo worden uitgegeven als de eerste ¤ 10 mio dan gaat Vitesse geen kampioen worden en gaan Jordania & co geen dubbeltje winst maken op de gedane investeringen.
pi_93010517
Ach er hoeft maar 1 aankoop te zijn die zn geld verdubbeld en je hoort de mensen niet. Wie weet kunnen we Bony over 2 jaar wel voor 10 verkopen aan een Lyon.

Dat het aankoopbeleid nog niet super is ben ik het wel mee eens. Maar bij tranafers heb je vaker missers dan toppers. AZ begon ook met luitjes als Luirink, Koenders, Jenners, die middenvelder roda etc. Ook nooit meer gezien. Misschien wordt Bony wel onze Dembele. Pedersen blijf ik ook nog een goede spits vinden. Je kan zeggen wat je wil van Kaisha maar verdedigend staat hij er beter dan struikie, sprokkel, ilic (hehe). Noem het een type Steinsson. Rajkovic is gewoon een topper voor de eredivisie. Matic is een goede voetballer maar met een verkeerde kop. Zeker voor zo'n passant. Dit vind ik zeer zwak van Ferrer dat hij dan nog voor hem kiest ipv van een eigen product zoals Propper. Barazite was een gok en helaas verloren, maar Aissati is toch echt weer opgeleefd. Dus voor last minute aankopen vind ik het nog wel vallen. Op die Kingston na trouwens. Zie maar betere te regelen zo kort voor tijd. Misschien kan je zeggen dat AZ wat meer Nederlanders kocht maar die zijn relatief duur.

Winteraankoop Yashuda is aanvallend goed bezig, verdedigend moeten we nog afwachten. Riverola kan wel ballen maar zal ook wel een passant worden. Ik denk dat van Ginkel het niet een heel seizoen goed blijft doen (want dat blijft toch een middenvelder voor die plek). Lopez brengt wel wat rust aan de bal maar zou Molhoek dat ook niet hebben? Trouwens ook een AZ (mis)koopje.

Ik wil het aan het eind vh seizoen nog maar eens zien. Ik geef de aan kopen zeker nog een kans maar soms twijfel ik ernstig aan Ferrer. Die opstelling ook voor morgen?? En het dumpen van een talent als Pluim praat ik zeker niet goed, maar bij AZ hadden ze dar toch ook goed gezien bij Koevermans?
pi_93010927
Yep, 1 goede aankoop kan veel goed maken voor Jordania & co, maar kampioen worden of het structureel beter doen door 1 goede aankoop is vaak lastig. AZ heeft ook wel wat spelers gehaald die het achteraf niet gemaakt hebben, maar al met al stond er 'n goed team en werd er gekozen voor jonge jongens met doorgroeimogelijkheden. Luirink was tot zijn blessure 'n groot talent bijvoorbeeld. Aantal van die jongens hebben het niet gemaakt, maar daar tegenover staat wel dat AZ kampioen is geworden en structureel een stap vooruit heeft gezet. AZ heeft nauwelijks spelers gehaald van boven de 25 en AZ ging voor spelers die ze absoluut wilden hebben in plaats van te kijken wat er her en der afgedankt werd. Ik vind dat essentiele verschillen in vergelijking met het huidige transferbeleid van Vitesse.

Ja, je hebt vaker missers dan toppers, maar gezien de financiële mogelijkheden bij Vitesse valt het gewoon erg tegen. Bony heb ik nog niet zien spelen. Heeft bij Vitesse niet mee gedaan en Sparta Praag volg ik niet. Moet zeggen dat dat in elk geval klinkt als een goede aankoop. Is 22, deed het aardig (qua stats) bij Sparta Praag en dat zou 'n jongen moeten zijn die nog een stap kan maken.

Wat ik van Pedersen heb gezien, zag er goed uit, maar hij lijkt me erg fragiel. Kashia doet het aardig. Rajkovic en Matic zijn huurlingen. Da's leuk om een seizoen te overbruggen, maar structureel heb je er niet veel aan.

Riverola en die speler van Inter zijn ook weer huurlingen. Aisatti is volgens mij ook gehuurd, net zoals Delac. Dan heb je het al over 5 huurlingen. Volgend jaar kan Vitesse weer opnieuw beginnen, terwijl er met geld volgens mij best wel goede spelers te halen zijn. Zie Hoffenheim.

Van Ginkel vind ik een gemankeerde spits. Is wel talentvol als middenvelder, maar nog niet iemand die structureel mee kan doen bij een ploeg uit het linkerrijtje. Koevermans scoorde makkelijk, maar is voetballend beperkt. Vandaar dat hij bij PSV nu ook niet in de basis staat en dat was ook de overweging om hem aan PSV te verkopen. Als je 'n paar miljoen kunt pakken voor een spits die wel scoort, maar voetballend slecht is, over 3 jaar nauwelijks nog restwaarde heeft en al aan zijn plafond zit, dan doe je het goed.

Ik zeg niet dat AZ alles goed heeft gedaan, maar AZ heeft wel geld overgehouden aan hun transferpolitiek en 'n stap vooruit gezet. Het lijkt er vooralsnog niet op dat Vitesse dat ook gaat doen met hun huidige transferpolitiek.

Overigens eens dat Nederlanders relatief duur zijn, maar je zou mogen verwachten dat het netwerk van Jordania & co verder reikt dan Nederland. Als je goed rondkijkt in bv. Brazilie, Argentinie en Oost-Europa kun je voor redelijke bedragen aardige spelers rondlopen die nog groeimogelijkheden hebben. Daarvan gaan er ongetwijfeld een aantal mislukken, maar als je het goed doet zitten er genoeg spelers bij om een stap vooruit te kunnen maken en op termijn nog wel geld te verdienen aan de gedane investeringen.
pi_93016374
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:02 schreef Halcon het volgende:
Yep, 1 goede aankoop kan veel goed maken voor Jordania & co, maar kampioen worden of het structureel beter doen door 1 goede aankoop is vaak lastig. AZ heeft ook wel wat spelers gehaald die het achteraf niet gemaakt hebben, maar al met al stond er 'n goed team en werd er gekozen voor jonge jongens met doorgroeimogelijkheden. Luirink was tot zijn blessure 'n groot talent bijvoorbeeld. Aantal van die jongens hebben het niet gemaakt, maar daar tegenover staat wel dat AZ kampioen is geworden en structureel een stap vooruit heeft gezet. AZ heeft nauwelijks spelers gehaald van boven de 25 en AZ ging voor spelers die ze absoluut wilden hebben in plaats van te kijken wat er her en der afgedankt werd. Ik vind dat essentiele verschillen in vergelijking met het huidige transferbeleid van Vitesse.
De enige oudere speler die Vitesse gehaald heeft is Lopez. Die moet zorgen voor rust op het middenveld. Iets wat Az toch ook had met Perez en van Galen. Kingston was daar eerst voor bedoeld maar dat was inderdaad een lachertje. Baba is inderdaad wel een andere aankoop trouwens. Maar jij geeft Vitesse niet de kans om de spelers te laten ontwikkelen. Zoals je zelf zegt is ÁZ doorgegroeit tot kampioen met daarbij steeds nieuwe spelers en afgehaakte spelers. Dat kan bij Vitesse dus ook nog.

quote:
Ja, je hebt vaker missers dan toppers, maar gezien de financiële mogelijkheden bij Vitesse valt het gewoon erg tegen. Bony heb ik nog niet zien spelen. Heeft bij Vitesse niet mee gedaan en Sparta Praag volg ik niet. Moet zeggen dat dat in elk geval klinkt als een goede aankoop. Is 22, deed het aardig (qua stats) bij Sparta Praag en dat zou 'n jongen moeten zijn die nog een stap kan maken.

Wat ik van Pedersen heb gezien, zag er goed uit, maar hij lijkt me erg fragiel. Kashia doet het aardig. Rajkovic en Matic zijn huurlingen. Da's leuk om een seizoen te overbruggen, maar structureel heb je er niet veel aan.

Riverola en die speler van Inter zijn ook weer huurlingen. Aisatti is volgens mij ook gehuurd, net zoals Delac. Dan heb je het al over 5 huurlingen. Volgend jaar kan Vitesse weer opnieuw beginnen, terwijl er met geld volgens mij best wel goede spelers te halen zijn. Zie Hoffenheim.
Je zeurt net dat Vitesse met dat geld geen miskopen mag doen. De keuze om ze dan eerst te huren en dan via een optie tot koop vast te leggen is dan juist toch slim? Aissati beslist Vitesse over. Als Vitesse hem wil, lichten zij de optie. Nu zeg ik niet dat dat verstandig is wanneer een speler zelf naar Ajax wil, maar toch.. En een topper als Rajkovic moet je gewoon gebruiken als die kans hebt. Dat heeft Twente ook gedaan met dat kleine Slowaakje en die heeft ze mede kampioen gemaakt. Vooral door Theo natuurlijk. En die Caldirola was onze enige aankoop vóór Zjordania. Spelers huren die duidelijk qua niveau te goed zijn voor het huidige Vitesse moet je gewoon doen als je die kans hebt. Wie weet heb je zo ooit een keer de nieuwe Messi een jaar bij je gehad. Ook leuk en met de conncectie van Chelsea moet je daar dan maar gebruik van maken. Room speelt toch ook voor Delac? Dus het is echt niet zo dat iedere huurling moet spelen. Alleen Matic, tsja, je ziet dat die jongen misschien wel het best van allemaal kan voetballen, alleen beseft hij dat zelf ook..

quote:
Van Ginkel vind ik een gemankeerde spits. Is wel talentvol als middenvelder, maar nog niet iemand die structureel mee kan doen bij een ploeg uit het linkerrijtje. Koevermans scoorde makkelijk, maar is voetballend beperkt. Vandaar dat hij bij PSV nu ook niet in de basis staat en dat was ook de overweging om hem aan PSV te verkopen. Als je 'n paar miljoen kunt pakken voor een spits die wel scoort, maar voetballend slecht is, over 3 jaar nauwelijks nog restwaarde heeft en al aan zijn plafond zit, dan doe je het goed.
Van Ginkel is inderdaad gewoon geen spits maar door hard te werken staatie op dit moment zn mannetje. Maar ik vergeleek ook Pluim dan even met de Koevermans situatie. Misschien is Pluim dan toch niet het talent wat wij dachten (denk ik nog steeds wel hoor).

quote:
Ik zeg niet dat AZ alles goed heeft gedaan, maar AZ heeft wel geld overgehouden aan hun transferpolitiek en 'n stap vooruit gezet. Het lijkt er vooralsnog niet op dat Vitesse dat ook gaat doen met hun huidige transferpolitiek.
Ja, en daar oordeel je dus te snel over Vitesse en praat je te veel de media na. AZ heeft jaren nodig gehad, gun Vitesse dat ook.
pi_93016632
Dat kan bij Vitesse, maar AZ begon, zoals ik al zei, met het halen van jonge spelers met groeimogelijkheden. Vitesse doet dat niet en huurt daarnaast nogal veel spelers. Zo bouw je niets op.

Dat hoeft niet slim te zijn. Kan ook zijn dat iemand het goed doet en dan weg is. Je hebt zelf geen enkele controle over zo'n speler. Als die spelers echt te goed zouden zijn, zouden ze nu niet bij Vitesse spelen natuurlijk. Ranglijst zegt ook veel over de kwaliteit van het elftal van Vitesse. De ranglijst liegt niet vaak.

Koevermans zat al aan z'n plafond toen AZ hem weg deed. Pluim heeft nog wel groeimogelijkheden. Verhuren kan dan geen kwaad. Ze kunnen 'm altijd nog terughalen en als hij het goed doet bij Roda JC en Vitesse wil hem niet, dan is z'n marktwaarde wat gestegen.

Ik oordeel niet te snel. Ik ga af op de ambities die Jordania heeft uitgesproken. Daarin is dit jaar alvast een verloren jaar geweest. Volgend jaar maar weer opnieuw beginnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')