Ik ben er nog nooit geweest, dus op de gok gekocht.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:29 schreef Norrage het volgende:
Ik dus Loge 7, prima daar. Carre is bijna overal goed zicht. Je moet alleen niet in de nok zitten, dat is zo hoog dat alles vertekent

Oh nee, de 23stequote:Op donderdag 23 april 2015 10:22 schreef Norrage het volgende:
Jezus dit is wel echt stressen zeg. Achterlijk dat ze het vroeg opengooien. Waar slaat dat op?
Maar volgens mij heb ik goede plaatsenfijn!
De 24e trouwens.
[..]
Zit je wel op de 24e????

om 10 uur via ticketmaster 4 kaarten besteld op de tweede rij balkon in het midden. Ik had bewust voor de woensdag gekozen omdat ik bang was dat de donderdag hard zou gaan, zou dat mijn geluk zijn geweest?
 om 10 uur via ticketmaster 4 kaarten besteld op de tweede rij balkon in het midden. Ik had bewust voor de woensdag gekozen omdat ik bang was dat de donderdag hard zou gaan, zou dat mijn geluk zijn geweest?   

maar dat spreekt de verhalen weer tegen dat alles al zowat was uitverkocht en dat er alleen nog derderangs kaarten beschikbaar waren? Of heb je ook voor de woensdag besteld en heeft iedereen voor donderdag zitten proberen?quote:Op donderdag 23 april 2015 12:28 schreef pipster het volgende:
Volgens mij heeft Ticketmaster gewoon zijn eigen kaarten, nadat ik ook een kwartier had zitten vloeken toch maar om tien uur ingelogd en zonder problemen twee kaartjes in de stalles aangeschaft.

Ik heb inderdaad kaartjes voor woensdag, maar ja wellicht gewoon mazzel gehad.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
maar dat spreekt de verhalen weer tegen dat alles al zowat was uitverkocht en dat er alleen nog derderangs kaarten beschikbaar waren? Of heb je ook voor de woensdag besteld en heeft iedereen voor donderdag zitten proberen?

Dit ja!quote:Op donderdag 17 september 2015 13:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Uit de categorie 'dingen waar ik heel erg naar uitkijk'.

en hoe was het?quote:

Het was geweldig! Schitterend van het eerste tot het laatste nummer. Sufjan in een theater is sowieso het beste wat je kunt hebben. Het was doodstil (je hoorde z'n pianokrukje kraken) waardoor z'n fluisterstem perfect over kwam, geluid ontzettend goed, en het duurde ook nog eens ruim 2 uur. Ik zou zo nog een keer gaan woensdag en donderdag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)

quote:Op zondag 20 september 2015 13:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Het was geweldig! Schitterend van het eerste tot het laatste nummer. Sufjan in een theater is sowieso het beste wat je kunt hebben. Het was doodstil (je hoorde z'n pianokrukje kraken) waardoor z'n fluisterstem perfect over kwam, geluid ontzettend goed, en het duurde ook nog eens ruim 2 uur. Ik zou zo nog een keer gaan woensdag en donderdag.
De setlist:wow, wat een setlistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#zinin

Ben benieuwd hoe jullie het vonden.
 Ben benieuwd hoe jullie het vonden.  

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |