quote:Op donderdag 23 april 2015 10:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Schandalig ja, kan er helaas niet bij zijn. Hoop volgend jaar op andere shows.
Haha, bij mij zit er ook een stoel tussen. Lijkt mij dat je dat zonder problemen daar even omruilt.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kut ik keek op mn kaartje en zie stoel 19 en 21
In mn enthousiasme daar niet op gelet... Maar zal wel goedkomen
Dat is toch juist goed? Of denk je dat je niet naast elkaar zit?quote:Op donderdag 23 april 2015 10:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kut ik keek op mn kaartje en zie stoel 19 en 21
In mn enthousiasme daar niet op gelet... Maar zal wel goedkomen
Kan sowieso al niet hoor, dus heb het ook niet geprobeerd. Ik wacht wel tot hij in Eindje komtquote:
Ah wat zijn jullie schattigquote:Op donderdag 23 april 2015 10:08 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Haha, bij mij zit er ook een stoel tussen. Lijkt mij dat je dat zonder problemen daar even omruilt.
Ohquote:Op donderdag 23 april 2015 10:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah wat zijn jullie schattigIk ben te vaak in het theater geweest om dit te weten, jullie zitten gewoon naast elkaar!
Wij ookquote:
Dan ga ik weerquote:Op donderdag 23 april 2015 10:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kan sowieso al niet hoor, dus heb het ook niet geprobeerd. Ik wacht wel tot hij in Eindje komt
Welke stoelnummers? Wij geloof ik 8, 10, 12 en 14quote:
Joecheiquote:Op donderdag 23 april 2015 10:12 schreef Norrage het volgende:
Heb 2 kaartjes!!!!
Wel achter elkaar, maar dat wordt wat regelen met de mensen naast ons
30-32quote:Op donderdag 23 april 2015 10:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke stoelnummers? Wij geloof ik 8, 10, 12 en 14
[..]
Joechei
Ja ik mag ook even 200 euro aftikkenquote:Op donderdag 23 april 2015 10:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
30-32![]()
Ik ben blij! Wel een bult met geld zo.
Ik was bij Age of Adz, en toen was ik erg onder de indruk. Dus ik ben blij dat ik nu een andere show ook ga zien. Wat een leuk cadeau!!quote:Op donderdag 23 april 2015 10:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik mag ook even 200 euro aftikkenMaar dit wordt de eerste keer dat ik Sufjan ga zien
Samen met mijn papa, ik ken het door hem. Hij weet nog van niks, is volgende week jarig. Denk dat ie heel blij gaat zijn
Ga je dit keer wel even hoi tegen me zeggen als je me zietquote:
Ik kan me voorstellen dat het live vet is, dat kan ook gewoon niet anders wantquote:Op donderdag 23 april 2015 10:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik was bij Age of Adz, en toen was ik erg onder de indruk. Dus ik ben blij dat ik nu een andere show ook ga zien. Wat een leuk cadeau!!
Ik vond die cd ook baas. Maar Carrie & Lowell is wel echt de pure Sufjan.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:18 schreef Cupcake. het volgende:
Ik was ook bij die show, en ik vind die cd echt niet fantastisch en toen stond ik al te janken van geluk. Nieuwste cd is perfect, dus dat wordt moooooooi <3
Zit je wel op de 24e????quote:Op donderdag 23 april 2015 10:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga je dit keer wel even hoi tegen me zeggen als je me ziet![]()
[..]
Ik kan me voorstellen dat het live vet is, dat kan ook gewoon niet anders wantSufjan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |