Volgens mij nog ca. 30% plek. Maar niet eerlijk dus voor degenen die werken en dus niet de hele tijd kunnen kijken dat ze de bestelling eerder open zetten...quote:Op donderdag 23 april 2015 09:47 schreef friekin_ het volgende:
Bij mij was het al bijna uitverkocht, en bij jou?

Nee, ik hou er ook niet van. Keek per toeval.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Volgens mij nog ca. 30% plek. Maar niet eerlijk dus voor degenen die werken en dus niet de hele tijd kunnen kijken dat ze de bestelling eerder open zetten...

Rang twee nog plekken!quote:Op donderdag 23 april 2015 09:53 schreef Norrage het volgende:
Bah, kan geen kaartjes meer halen alles uitverkocht
Wat is dit voor iets achterlijks?

Misschien komen er hier nog?quote:Op donderdag 23 april 2015 09:56 schreef Norrage het volgende:
Elke keer als ik kaartjes selecteer (komt de hele tijd wat vrij) zijn er geen beschikbaar nadat ik er op klik

Zou kunnen, maar niet logisch obv de zwarte bolletjes...quote:Op donderdag 23 april 2015 09:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien komen er hier nog?
http://www.livenation.nl/artist/sufjan-stevens-tickets

Moet je je niet druk maken om die post natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2015 10:00 schreef Norrage het volgende:
Wellicht komt er nog een hoop extra open op de echte tijd 10.00?
Hopen!
 . Maar sowieso altijd hopen op geannuleerde reserveringen.
. Maar sowieso altijd hopen op geannuleerde reserveringen.

Nee joh, via ticketmaster kun je gewoon nog kopen!quote:Op donderdag 23 april 2015 09:53 schreef Norrage het volgende:
Bah, kan geen kaartjes meer halen alles uitverkocht
Wat is dit voor iets achterlijks?

Het is niet goed geregeld heur.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee joh, via ticketmaster kun je gewoon nog kopen!
Kaartjes in de pocket voor de woensdag, 1e rang balkon

Kut ik keek op mn kaartje en zie stoel 19 en 21quote:Op donderdag 23 april 2015 10:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee joh, via ticketmaster kun je gewoon nog kopen!
Kaartjes in de pocket voor de woensdag, 1e rang balkon

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |