Volgens mij nog ca. 30% plek. Maar niet eerlijk dus voor degenen die werken en dus niet de hele tijd kunnen kijken dat ze de bestelling eerder open zetten...quote:Op donderdag 23 april 2015 09:47 schreef friekin_ het volgende:
Bij mij was het al bijna uitverkocht, en bij jou?
Nee, ik hou er ook niet van. Keek per toeval.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Volgens mij nog ca. 30% plek. Maar niet eerlijk dus voor degenen die werken en dus niet de hele tijd kunnen kijken dat ze de bestelling eerder open zetten...
Rang twee nog plekken!quote:Op donderdag 23 april 2015 09:53 schreef Norrage het volgende:
Bah, kan geen kaartjes meer halen alles uitverkocht
Wat is dit voor iets achterlijks?
Misschien komen er hier nog?quote:Op donderdag 23 april 2015 09:56 schreef Norrage het volgende:
Elke keer als ik kaartjes selecteer (komt de hele tijd wat vrij) zijn er geen beschikbaar nadat ik er op klik
Zou kunnen, maar niet logisch obv de zwarte bolletjes...quote:Op donderdag 23 april 2015 09:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien komen er hier nog?
http://www.livenation.nl/artist/sufjan-stevens-tickets
Moet je je niet druk maken om die post natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2015 10:00 schreef Norrage het volgende:
Wellicht komt er nog een hoop extra open op de echte tijd 10.00?
Hopen!
Nee joh, via ticketmaster kun je gewoon nog kopen!quote:Op donderdag 23 april 2015 09:53 schreef Norrage het volgende:
Bah, kan geen kaartjes meer halen alles uitverkocht
Wat is dit voor iets achterlijks?
Het is niet goed geregeld heur.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee joh, via ticketmaster kun je gewoon nog kopen!
Kaartjes in de pocket voor de woensdag, 1e rang balkon![]()
Kut ik keek op mn kaartje en zie stoel 19 en 21quote:Op donderdag 23 april 2015 10:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee joh, via ticketmaster kun je gewoon nog kopen!
Kaartjes in de pocket voor de woensdag, 1e rang balkon![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |