Nu ga ik er niet heen hoor, maar ik was wel even benieuwd hoe snel het ging uitverkopenquote:Sorry, Er zijn momenteel geen plaatsen beschikbaar die voldoen aan uw zoekcriteria. Probeer één van de volgende opties:
Verminder het aantal
Zet de prijs categorie op "best beschikbaar"
Zet de sectie op "best beschikbaar"
Toch altijd leuk om te zien dat je favoriete artiesten snel uitverkopenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:29 schreef friekin_ het volgende:
Is maar een kleine aangelegenheid, Frits Philips.
Dus da's nog minder dan een Paradiso (met 1500).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:33 schreef friekin_ het volgende:
de Eindhoven Airport Zaal (1.250 zitplaatsen) en de Rabobank Zaal (385 zitplaatsen)
plaatsen naast elkaar zullen er wel bijna door zijn.
Toch maar wel Norrage? Supermooi!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:34 schreef Norrage het volgende:
Ik zocht er gewoon 2 naast elkaar, en daar gaf hij die error? Ach, ticketservice sites zijn altijd kut in dit soort dingen...
Maar goed. SufjanIk ga toch eens wat pogingen wagen Age of Adz wat beter te gaan waarderen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:35 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Dus da's nog minder dan een Paradiso (met 1500).Dacht wel dat MC Frits Philips groter was.
[..]
Toch maar wel Norrage? Supermooi!
quote:Nu ga ik er niet heen hoor, maar ik was wel even benieuwd hoe snel het ging uitverkopen
Nam je uitspraak gelijk aan, maar bedenk me net dat het vrije plaatskeuze is, dus dat speelt in dit geval geen rol.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:33 schreef friekin_ het volgende:
de Eindhoven Airport Zaal (1.250 zitplaatsen) en de Rabobank Zaal (385 zitplaatsen)
plaatsen naast elkaar zullen er wel bijna door zijn.
Ik heb gewerkt van 5 tot 12.quote:
Weer zo sneu dit soort mensen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:14 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Dat dit zomaar mag: http://www.giggotickets.n(...)ie/84/Sufjan-Stevens
"Wij maken geen deel uit van officiële verkooppunten of organisaties. Giggotickets.nl koopt de kaarten in bij haar uitgebreide netwerk aan leveranciers. Dit kost tijd, moeite en brengt extra kosten met zich mee. Wel maken wij het hierdoor mogelijk dat u alsnog naar dat ene "uitverkochte" evenement kunt."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |