SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Kan ik je niet mee helpen, ik kom in elk geval niet meer van de bank afquote:Op zondag 21 november 2010 13:09 schreef sproetjes het volgende:
verzin eens iets wat ik kan gaan doen vandaag
Chill bankhangen! Dat is wat ik ga doen als ik thuis kom!quote:Op zondag 21 november 2010 13:09 schreef sproetjes het volgende:
verzin eens iets wat ik kan gaan doen vandaag
Kom je wel laat mee op zondag :p. is er geen koopzondag ergens?quote:Op zondag 21 november 2010 13:16 schreef sproetjes het volgende:
i did that for 3 days already
sooooooo tired of that
ohja ik heb een vrije dag vandaag dus die wil ik eigenlijk wel leuk of nuttig bestedenanders heb ik nog t gevoel dat ik net zo goed had kunnen gaan werken
Beter wacht je met naar Venlo gaan tot de hele maasboulevard open isquote:Op zondag 21 november 2010 13:24 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Venlo is nog wel te doen met openbaar vervoer! Vanuit sittard dan. Sproetje venlo?
Ben nog nooit in venlo zelf geweest, zijn ze daar ook alles aan het verbouwen dan? Utrecht zijn ze ook alles aan het open breken!quote:Op zondag 21 november 2010 14:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Beter wacht je met naar Venlo gaan tot de hele maasboulevard open is
Ja er komt een heel nieuw winkelgedeelte, de winkels zijn langzaam open aan het gaan.quote:Op zondag 21 november 2010 14:15 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ben nog nooit in venlo zelf geweest, zijn ze daar ook alles aan het verbouwen dan? Utrecht zijn ze ook alles aan het open breken!
Maar goed dat ik alles weet te vinden in venlo dan. ( Ahum ). Ligt dat aan het station? Ik moet het namelijk met openbaar vervoer zien te regelenquote:Op zondag 21 november 2010 14:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja er komt een heel nieuw winkelgedeelte, de winkels zijn langzaam open aan het gaan.
Ja het centrum ligt bij het station, en als je dan doorloopt richting maas (wijst zich vanzelf) zie je het nieuwe gedeelte.quote:Op zondag 21 november 2010 14:22 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik alles weet te vinden in venlo dan. ( Ahum ). Ligt dat aan het station? Ik moet het namelijk met openbaar vervoer zien te regelen
Haha thnx, mocht ik besluiten een keer naar venlo te gaan weet ik iig waar ik zijn moet.quote:Op zondag 21 november 2010 14:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja het centrum ligt bij het station, en als je dan doorloopt richting maas (wijst zich vanzelf) zie je het nieuwe gedeelte.
quote:Op zondag 21 november 2010 15:11 schreef sproetjes het volgende:
ik ga even een fok break nemenmensen tot over een tijdje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |