Lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 11:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
weinig gedaan ook beetje bij vrienden op bezoek geweest verder een beetje chill gamen en zometeen ga ik effe langs mijn ouders en vanavond misschien nog effe op bezoek

LL, volgens mij heeft Trev ook een elektrische pomp, dus die zou je dan niet per se mee moeten nemenquote:Op zondag 21 november 2010 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
- De grote zoektocht naar de electrische pomp
- luchtbed testen of deze niet lek is
- canvas ophangen
- lijst met luis royo poster ophangen
- overgangsprofiel bevestigen
- was ophangen
- ergens een broodje eten en wat drinken
maar ik kom geen meter vooruit....

welk spel?quote:Op zondag 21 november 2010 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerIk ga vanmiddag ook lekker gamen
Heerlijk

WoWquote:Op zondag 21 november 2010 11:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
welk spel?
zodra ik weer loon heb ga ik assassins creed brotherhood halen
ik heb em van de week gezien en hij is echt gruwelijk vet

aah okee ik heb niks met dat soort spellenquote:Op zondag 21 november 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoWHeb de eerste uitbreiding gekocht, dus heb genoeg weer te doen
![]()

ik wist dat trev er ook eentje had maar idd wil ik wel even weten of mijn luchtbed lek is of nietquote:Op zondag 21 november 2010 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LL, volgens mij heeft Trev ook een elektrische pomp, dus die zou je dan niet per se mee moeten nemenAlleen voor het testen van je luchtbed is het handig
![]()
Mocht ie nou wel lek zijn he, dan ga ik nog wel even vragen of ik van iemand een luchtbed kan regelen

Ik speel het samen met anderen en dat maakt het erg gezellig en leukquote:Op zondag 21 november 2010 12:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee ik heb niks met dat soort spellen
heb ooit wel eens guildwars gespeeld maar ik heb er het geduld niet voor

En anders zet je Jeroen aan het blazenquote:Op zondag 21 november 2010 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wist dat trev er ook eentje had maar idd wil ik wel even weten of mijn luchtbed lek is of niet

oow dat kan wel maar ik heb er gewoon niks mee ik speel liever shooters of dingen zoals assassins creed en gta en dat soort meukquote:Op zondag 21 november 2010 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik speel het samen met anderen en dat maakt het erg gezellig en leukEn de werelden zijn gewoon geweldig mooi

ik vind zo jammer dat je bij dat soort spellen per maand moet betalenquote:Op zondag 21 november 2010 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik speel het samen met anderen en dat maakt het erg gezellig en leukEn de werelden zijn gewoon geweldig mooi

bij guildwars is dat niet zo je betaald alleen voor het spel koopt het dus orgineel registreer je en je kan onbeperkt online spelenquote:Op zondag 21 november 2010 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind zo jammer dat je bij dat soort spellen per maand moet betalen
Zorg dan dat je betaald voor je online-tijd ofzo

ik vond guildwars niet leukquote:Op zondag 21 november 2010 12:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij guildwars is dat niet zo je betaald alleen voor het spel koopt het dus orgineel registreer je en je kan onbeperkt online spelen

whehehe okee nou ja ik heb het een weekje gespeeld en toen was ik het zatquote:

Maar je krijgt er wel echt heel veel voor terug. Er zijn iedere maand wel speciale events (halloween, day of the dead, easter, brewfest etc ze vieren vanallesquote:Op zondag 21 november 2010 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind zo jammer dat je bij dat soort spellen per maand moet betalen
Zorg dan dat je betaald voor je online-tijd ofzo

dat weet ik wel maar ik vind het zo zonde omdat ik niet elke avond speel of er zin in hebquote:Op zondag 21 november 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je krijgt er wel echt heel veel voor terug. Er zijn iedere maand wel speciale events (halloween, day of the dead, easter, brewfest etc ze vieren vanalles) En bijna wekelijks is er wel een update, dus alles wordt goed onderhouden.

En wat ik zelf relaxt vind, waar ik ook inlog mijn gegevens staan op de serverquote:Op zondag 21 november 2010 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat weet ik wel maar ik vind het zo zonde omdat ik niet elke avond speel of er zin in heb
(ik heb overigens geen WoW gespeeld maar LineageII)

Wat is trackmania?quote:Op zondag 21 november 2010 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
nou dat Trackmania is idd een beetje een totaal onrealistisch zaadspel. EN sinds wanneer moet je een account aanmaken om een spel te kunnen spelen?

Jij vindt het vast toch niet leukquote:Op zondag 21 november 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
14 euro per maand?![]()
note to self: nooit WoW gaan spelen

Dat is wel zwaar overdreven jaquote:Op zondag 21 november 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
14 euro per maand?![]()
note to self: nooit WoW gaan spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |