abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juli 2002 @ 15:03:57 #176
26789 Fok_Liberte_Guerrillas
Hasta La Victoria Siempre
pi_4967816
Okey hier een teasertje van een site waar ik mee bezig ben. Dit is deel 5 er komt de volgende dagen ook nog deel 4 t/m 1 op, allen in een andere 3d styl. Kijk verder niet naar de html code want daar heb ik verder nog niks aan gedaan en dat moet dus nog gebeuren. Alleen het grafische.

edit: FF de URL erbij zetten.

www.boyswithbrains.com

pushing little children[br]with thier fully automatics[br]they like to push the weak around
  donderdag 11 juli 2002 @ 19:03:10 #177
14806 CrashOne
100% compliant
pi_4971154
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 15:03 schreef Fok_Liberte_Guerrillas het volgende:
Okey hier een teasertje van een site waar ik mee bezig ben. Dit is deel 5 er komt de volgende dagen ook nog deel 4 t/m 1 op, allen in een andere 3d styl. Kijk verder niet naar de html code want daar heb ik verder nog niks aan gedaan en dat moet dus nog gebeuren. Alleen het grafische.

www.boyswithbrains.com

Is nog niet echt veel maar het gene wat er staat is veel belovend!

Heb net zelf een layout online gezet voor een nieuwe site van onze nieuwe woning (eerste pagina hoeft niet beoordeeld te worden, het gaat alleen ff om de layout van de tweede pagina):
http://www.klarendalseweg.tk

donderdag 11 juli 2002 @ 19:06:21 #178
pi_4971199
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 19:03 schreef CrashOne het volgende:

[..]

Is nog niet echt veel maar het gene wat er staat is veel belovend!

Heb net zelf een layout online gezet voor een nieuwe site van onze nieuwe woning (eerste pagina hoeft niet beoordeeld te worden, het gaat alleen ff om de layout van de tweede pagina):
http://www.klarendalseweg.tk

Van hetzelfde.
pushing little children[br]with thier fully automatics[br]they like to push the weak around
pi_4982889
http://members.lycos.nl/linking_girl/movie-frames.htm

Nieuw onderdeel van mijn site, gemaakt met Swish. Na een hoop gepruts eindelijk zo goed als klaar.

Wat zou ik hier nog aan kunnen verbeteren? (Dat bedoel ik dus met 'zo goed als'). Misschien kan ik in dit topic nog een goede tip krijgen (behalve 'gebruik gewoon Flash i.p.v. Swish' dan).

vrijdag 12 juli 2002 @ 15:46:25 #180
pi_4983207
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 15:22 schreef postinggirl het volgende:
http://members.lycos.nl/linking_girl/movie-frames.htm

Nieuw onderdeel van mijn site, gemaakt met Swish. Na een hoop gepruts eindelijk zo goed als klaar.

Wat zou ik hier nog aan kunnen verbeteren? (Dat bedoel ik dus met 'zo goed als'). Misschien kan ik in dit topic nog een goede tip krijgen (behalve 'gebruik gewoon Flash i.p.v. Swish' dan).

je achtergrond kleur is niet gelijk waardoor je 2 leijke vlakken krijgt ook heb ik verder linksonder een zwarte balk. Verder ziet het er wel goed uit.
pi_4983525
Die zwarte balk kan ik dus beter donkergrijs maken als ik het goed begrijp? Ik zat ook al te twijfelen wat beter was.

Verder heb ik de achtergronden van de frames en die van de flash zo goed mogelijk op elkaar laten lijken, maar jammer genoeg krijg je bij dezelfde hex # waarden toch verschillen tussen die twee. Waardoor het gokken wordt welke hex-waarde ik bij de flash voor de achtergrond moet nemen (die van de frames staat vast, dat is de standaardkleur van mijn site).

Transparante achtergronden lukt in Swish niet.

vrijdag 12 juli 2002 @ 16:14:55 #182
pi_4983551
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 16:13 schreef postinggirl het volgende:
Die zwarte balk kan ik dus beter donkergrijs maken als ik het goed begrijp? Ik zat ook al te twijfelen wat beter was.

Verder heb ik de achtergronden van de frames en die van de flash zo goed mogelijk op elkaar laten lijken, maar jammer genoeg krijg je bij dezelfde hex # waarden toch verschillen tussen die twee. Waardoor het gokken wordt welke hex-waarde ik bij de flash voor de achtergrond moet nemen (die van de frames staat vast, dat is de standaardkleur van mijn site).

Transparante achtergronden lukt in Swish niet.

Maak een printscreen van je site.
Pak een stukje van de achtergrond die je van Swish krijgt. maak daar een background image van van 10 x 10 px. gebruik die als achtergrond in je html et voila, zelfde kleuren. Of gebruik style sheets in je html dan kan je RGB waardes voor de achtergrond weergeven.
pi_4983588
Hoi,
Mijn site draait ondertussen alweer een tijdje mee maar wil altijd wel weten wat anderen ervan vinden aangezien het gastenboek niet altijd even actief getekend word.

De URL is http://scroob.themepark.nl

Alvast beadnkt !

Tjuuus !
  vrijdag 12 juli 2002 @ 16:25:33 #184
pi_4983682
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 16:18 schreef scroob het volgende:
Hoi,
Mijn site draait ondertussen alweer een tijdje mee maar wil altijd wel weten wat anderen ervan vinden aangezien het gastenboek niet altijd even actief getekend word.

De URL is http://scroob.themepark.nl

Alvast beadnkt !

Beetje heel erg 1300 in een dozijn
Klote pop-up
Saai
Slechte kleuren
Simpel
etc
etc

Geen dank.

zaterdag 13 juli 2002 @ 17:50:44 #185
32162 Gold_Flash
check it at www.spacedesign.tk
pi_4996816
Ik heb hier 2 links waar jullie ff naar moeten kijken

www.spacedesign.tk en www.ps2underground.tk

check it at [url]http://www.spacedesign.tk[/url]
  zaterdag 13 juli 2002 @ 18:17:45 #186
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_4997146
Zullen we blijven aanhouden dat als iemand een link opgeeft, hij/zij er zelf ook 1 reviewt? Anders schiet het echt niet op
pi_5006351
www.lngonline.tk

Kijk maar ff wat je er van vind

ben nog maar een newbie op flash gebied dus...

pi_5007581
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 15:03 schreef Fok_Liberte_Guerrillas het volgende:

www.boyswithbrains.com

Er zit kleurverschil in je flash backgroundkleur en je html backgroundkleur, iets wat eigenlijk niet mag, wel?
Verder ziet je teaser eruit als een site de je wel vaker tegenkomt op het internet, niet iets waarvoor je je moet schamen, maar ook zeker niet waarvan je kan zeggen dat het nou o zo leip is. Maar goed, ga zeker zo door!!
  zondag 14 juli 2002 @ 21:21:42 #189
pi_5010965
quote:
Op zondag 14 juli 2002 15:26 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Er zit kleurverschil in je flash backgroundkleur en je html backgroundkleur, iets wat eigenlijk niet mag, wel?
Verder ziet je teaser eruit als een site de je wel vaker tegenkomt op het internet, niet iets waarvoor je je moet schamen, maar ook zeker niet waarvan je kan zeggen dat het nou o zo leip is. Maar goed, ga zeker zo door!!

Dat kleurverschil moet ik nog weghalen. Het vervolg van de site ziet er ook stukken anders uit dan de teaser.
pi_5011472
quote:
Op zondag 14 juli 2002 21:21 schreef Fok_Liberte_Guerrillas het volgende:

[..]

Dat kleurverschil moet ik nog weghalen. Het vervolg van de site ziet er ook stukken anders uit dan de teaser.

Ik ben benieuwd hoe je het kleurverschil gaat weghalen. Laat me raden, de kleurcode voor de html eromheen is hetzelfde als de background kleurcode van je flash?
pi_5012281
Ik heb samen met een paar uit mijn klas een game-site, we zijn er hard aan bezig (in de vakantie wat minder dan maarja ). Ik vind het zelf wel een goede site. Misschien willen jullie je mening even geven en zeggen wat er aan verrandert zou kunnen worden.

URL:
http://www.dutchgamer.net

pi_5020286
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 16:25 schreef Fok_Liberte_Guerrillas het volgende:

[..]

Beetje heel erg 1300 in een dozijn
Klote pop-up
Saai
Slechte kleuren
Simpel
etc
etc

Geen dank.

Maar berijkt ie zijn doel, gewoon op een duidelijke manier foto's tonen aan de geintreseerden ?? Aangezien iedereen een andere smaak kwa kleur heeft vind ik da ook niet echt belangrijk.
Tjuuus !
  maandag 15 juli 2002 @ 19:24:29 #193
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_5023536
www.zinloosgeflits.com

Zelf gemaakt moet wel zeggen heb helemaal geen kennis van HTML. Dus ik ben blij dat ik dit heb kunnen maken.

Is nog niet helemaal af moet de site nog wat aankleden en een andere kleur geven. Elk advies is welkom. Ga er aub niet te diep op in over het ontwerp het is gewoon lekker simpel en overzichtelijk.

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_5031632
Heb een nickchange ondergaan naar Luvstruck en daar hoort ook een nieuwe site bij: www.luvstruck.com .Verwacht geen megasite, het is gewoon mijn eigen homepage. Brand maar los met jullie commentaar, maar spaar me wel

Ohja..let niet teveel op spelfouten

pi_5031733
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 08:43 schreef ThAzOnE het volgende:
Heb een nickchange ondergaan naar Luvstruck en daar hoort ook een nieuwe site bij: www.luvstruck.com .Verwacht geen megasite, het is gewoon mijn eigen homepage. Brand maar los met jullie commentaar, maar spaar me wel

Wow. Zat in je foto's te kijken onder 'me and my girlfriend' zie ik jou met Mental Theo staan. Kinky.

Verder ziet de site er wel ok uit. Ik ben alleen niet zo kapot van de kleurstelling (bruin). En het duurde erg lang voordat het menu in het popupscherm tevoorschijn kwam.

pi_5031846
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 09:08 schreef sop het volgende:

[..]

Wow. Zat in je foto's te kijken onder 'me and my girlfriend' zie ik jou met Mental Theo staan. Kinky.

Lol staat er inderdaad een beetje vaag ja . Zal het vanavond aanpassen...anders krijg ik nog een aanklacht tegen me van mental Theo en heb ik de story op mijn dak
  dinsdag 16 juli 2002 @ 15:56:38 #197
pi_5036534
quote:
Op zondag 14 juli 2002 21:54 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe je het kleurverschil gaat weghalen. Laat me raden, de kleurcode voor de html eromheen is hetzelfde als de background kleurcode van je flash?

Ja nu nog wel, moet namelijk het hele html gedeelte nog schrijven. Ik denk dat ik het kleur verschil gelijk ga trekken dmv van style sheets en de juiste RGB waarde. Mocht dat niet lukken dan mak een printscreen van de swf en knip ik dar een vakje uit van 10 x 10 pixels en dat wordt dan de background image van het html gedeeelte. En anders maak ik de achtergrond van flash gewoon transparatn. Op een van deze manieren moet het wel lukken.
  dinsdag 16 juli 2002 @ 15:59:26 #198
pi_5036579
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 08:43 schreef ThAzOnE het volgende:

Op zich wel een nette site alleen het pop-upje dat een beetje ongevraagd gaat verbinden met een radiostation vind ik heel erg irritant. Ik ben namelijk niet zo'n pop-up fan.
pi_5043485
Ik heb al een tijdje een eigen website; http://www.sieme.nl. Alleen ben ik nog niet zo tevreden over de kleuren. Voornamelijk de rode hyperlinks.
Verder is me de indeling ook nog niet echt naar wens. Iemand tips?
  woensdag 17 juli 2002 @ 00:14:23 #200
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_5043697
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 00:02 schreef Sjimmie het volgende:
Ik heb al een tijdje een eigen website; http://www.sieme.nl. Alleen ben ik nog niet zo tevreden over de kleuren. Voornamelijk de rode hyperlinks.
Verder is me de indeling ook nog niet echt naar wens. Iemand tips?
Rood en blauw past bij jou!! ZUPER VOUT! Idd lelijke kleuren... enne irritant scrolletje wat niet nodig hoeft te zijn. Leuk menuutje alleen jammer dat het "open" blijft staan....
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')