Sergei die een bewaker met een pikhouweel in 2 stukken slaatquote:Op maandag 22 november 2010 15:44 schreef Reintji het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de missies in SP (te)kort? Wel leuke setting, alleen kort. Zit nu in Khe Sanh, not so nice.
dat kan alleen als je zo'n controller hebt:quote:Op maandag 22 november 2010 15:45 schreef BobbanzPS het volgende:
Ik zie dat al mensen een gekleurde clantag hebben, dit kan pas vanaf prestige 13 en dat zijn ze niet. Welke glitch is daarvoor? ^^
Let me google that for you!quote:Op maandag 22 november 2010 15:45 schreef BobbanzPS het volgende:
Ik zie dat al mensen een gekleurde clantag hebben, dit kan pas vanaf prestige 13 en dat zijn ze niet. Welke glitch is daarvoor? ^^
Don't use my name in such ways!!!!quote:
Kansloze Teun!quote:Op maandag 22 november 2010 16:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Don't use my name in such ways!!!!
I'm inquote:Op maandag 22 november 2010 16:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie doet er vanavond mee met S&D?
Dankjewel Michhas, vind jou ook heel aardigquote:Op maandag 22 november 2010 16:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
I'm in
Iedereen moet die Bobbanz trouwens ff met rust laten, het gebash begint nu een beetje irritant te worden
Ik hoop het!!!quote:Op maandag 22 november 2010 16:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Misschien heel laat op de avond. Bezoek vanavondquote:Op maandag 22 november 2010 16:13 schreef Tauchmeister het volgende:
nein, ben tot vrijdag in delftquote:Op maandag 22 november 2010 16:13 schreef Tauchmeister het volgende:
als het geen hardcore is.quote:Op maandag 22 november 2010 16:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Vergoeden niet, maar ze geven je wel een Xbox 360.quote:Op maandag 22 november 2010 16:38 schreef KintoUn het volgende:
Weer hangen als ik host ben.
Treyarch gaat toch wel mijn PS3 vergoeden als die stuk gaat neem ik aan?
Waarom moest ik hier om lachenquote:Op maandag 22 november 2010 16:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vergoeden niet, maar ze geven je wel een Xbox 360.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |