Hij heeft redelijk geslapenquote:Op zondag 21 november 2010 10:22 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen
![]()
en Laysa heeft D-K rustig geslapen??? ( en jij ook natuurlijk)
oke dank je welquote:Op zondag 21 november 2010 10:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Groningen - Feyenoord om half 3, als Feyenoord verliest (Groningen staat 5e) dan staat Feyenoord definitief op een degradatieplek.
Ado moet tegen NAC.
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 21 november 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
Morning!
Vanavond dus de eerste twee afleveringen van Sons of Anarchy op RTL7.
Mijn broer is ook al helemaal in de ban van deze serie, vertelde hij gisteren vlak voor ik het voetbalgedruis verliet.
Ik ben heel benieuwd.
En een beetje lui.
Ik fiets binnen voor beroep. Net gedaan en dan straks in fietsen de buitenlucht. Dat is echt heel anders, jeweetzelluf. Buiten fiets ik met GaGa. Feest!quote:Op zondag 21 november 2010 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij fietst voor beroep, dan ga je toch niet je zondag verdingesen......aan fietsen?
Nee, het ik moest gewoon conditioner hebben en ik heb altijd wel prijzige shit maar mijn conditioner hadden ze niet dus dan maar die andere van 35 euro plus free jeuk.quote:Op zondag 21 november 2010 12:33 schreef Copycat het volgende:
Had de kapper je dat spul aangesmeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |