abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2012 @ 13:41:02 #51
243274 zuluman
www.indlu.nl
pi_110482121
ik heb de lichtslang uiteindelijk vervangen voor een rgb ledstrip 5050 10 meter voor 50 euries via ebay met een kleurencontroller.

"A man can do all things if he but wills them."
Leon Battista Alberti
pi_117295208

Leon Battista Alberti
pi_117349822
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 november 2010 22:24 schreef zuluman het volgende:
het resultaat van mijn laatse projectje: een audio video wall. ale apparatuur zit achter de speakerstof. alle apparaten kunnen gewoon bediend worden door de stof heen,

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aller eerst complimenten voor je opzet.

Ten tweede is mijn vraag waarom je niet voor een hogere plaatsing bent gegaan want mi kijkt dan beter en fijner gezien de ooghoogte. Dat omlaag kijken(tenzij je helemaal uitgezakt zit) lijkt mij niet fijn en tevens slecht voor je onderrug.
pi_117354505
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:27 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Aller eerst complimenten voor je opzet.

Ten tweede is mijn vraag waarom je niet voor een hogere plaatsing bent gegaan want mi kijkt dan beter en fijner gezien de ooghoogte. Dat omlaag kijken(tenzij je helemaal uitgezakt zit) lijkt mij niet fijn en tevens slecht voor je onderrug.
dank voor het compliment. :)

wat de kijkhoogte betreft is dat geheel persoonlijk. voor ons is dit de ideal kijkhoogte. mijn zelfgemaakte loungebank heeft een zithoogte van 35 cm. als je rechtop zit dan is mijn ooghoogte ongeveer 1,20m. de bovenkant van het scherm zit op 1,20m. en om eerlijk te zeggen liggen/hangen we op de loungebank. daar is het een loungebank voor immers. we hebben geen nek-en/of rugklachten. dus dat valt allemaal mee. ik vindt omhoog kijken persoonlijk niet fijn. en volgens mij zou op deze afstand omhoog of omlaag kijken en kwestie van je oogopslag veranderen en niet zozeer je hoofd/nek/lichaampositie veranderen. estitisch vindt ik dit ook de rustigste oplossing. zou ik m bv in het midden van de wand op hebben gehangen dat had ik en geheel ander ontwerp gemaakt.
Leon Battista Alberti
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')