abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88958254
het resultaat van mijn laatse projectje: een audio video wall. ale apparatuur zit achter de speakerstof. alle apparaten kunnen gewoon bediend worden door de stof heen,

"A man can do all things if he but wills them."
Leon Battista Alberti
pi_88958406
Slick.
pi_88958735
Netjes :) Mooie afwerking.

Maarre, hoe gaat er een bluray in? Hard duwen :P?

-edit- never mind, zag de ps3 niet staan :')
pi_88958886
Waar heb je je versterker gelaten? Verder mooi gedaan.
pi_88959090
Ziet er goed uit.
Geweldig idee ook, die speakerstof.
(Zal ik moeten onthouden voor na mijn volgende verhuizing.)
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk vaak groter dan in theorie.
pi_88959102
Leuk idee die speakerstof!
Hoe stuur je die AMBX setjes aan, via een HTPC?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_88959222
versterker zit ook achter de speakerstof. temperatuur gaat prima. aanzuiging via voorkant door de speakerstof (moet m wel stofzuigen 1x in de week) is een los frame wat ik zo weg kan halen. de bovenste plank kan er ook af. zo kan ik makkelijk bij de apparatuur. de ambx stuur ik aan via een htpc ja. die staat in de onder de trapkast.
Leon Battista Alberti
pi_88959552
Mooi hoor ! kan niet anders zeggen, ziet er strak uit en zal ongetwijfeld nog strakker klinken en zien... 8-) ^O^
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
pi_88960677
Ik kan er zo niet over oordelen hoor. Meer foto's graag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 21 november 2010 @ 17:22:15 #10
243274 zuluman
www.indlu.nl
pi_88980282
ik heb wel meer foto's...in alle kleuren van de regenboog. :-) maar is wel meer vna hetzelfde. helaas geen bouw pics. was ik vergeten. maar t ís redelijk simpel en t is wat anders dan zo'n gamma wandje wat ook leuk kan zijn btw. ;-)
Leon Battista Alberti
pi_88983904
Een Jensen Healey *O*

Geheel ziet er tof uit, hoe heb je de verlichting geregeld? Je hebt zo te zien verschillende soorten led spotje gebruikt oid?
  zondag 21 november 2010 @ 19:32:52 #12
243274 zuluman
www.indlu.nl
pi_88984247
ik heb 3x een ambx set gebruikt van philips. waren toen 25 euro per set bij computerland. eentje gekocht om te zien of t wat was. is bedoeld voor games maar ik gebruik t voor sfeerverlichting. gewoon aansluiten op pc met xp/vista of win7. als ik films kijk via vlc player is t gewoon ambilight.
de bedoeiling is om de hele woonkamer te doen via een ambx xc module. die ambx xc module zit tussen je av apparatuur en je tv. deze analseert de videostroom en stuurt de rgd leds aan. je kan verschillende zones aanmaken en ook sfeerverlichting instellen. kijk maar daar dit filmpje.

voor de ambx demo suite hebben ze 250 stuks iColor CoveMX Powercore strips from Philips CK gebruikt. geloof dat ze 120 pond per stuk waren. omgerekend kom ik dan op 300 per meter.

de hele ambx demo suite kostte 30.000 dollar. als ik thuis mijn nog te maken verlaagde plafond met koof hiermee wil uitrusten kom ik samen met de xc op 14.000 euro. das 10.000 teveel voor mij.
Leon Battista Alberti
pi_88984368
inderdaad!! Ik heb hier bij de pc voor mijn neus ook een ambx setje staan... en nog niet herkend _O-
pi_88984472
Ziet er zeer strak en net uit ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 1 december 2010 @ 11:24:51 #15
243274 zuluman
www.indlu.nl
pi_89377594
dank u!
Leon Battista Alberti
pi_89378185
gaaf
Geen dank voor mijn genade.
  woensdag 1 december 2010 @ 11:42:51 #17
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_89378256
holy fuck :o
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
  woensdag 1 december 2010 @ 11:58:44 #18
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_89378977
Goeiendag G wat een kermismeubel, lange tijd niet meer zo'n smakeloos stuk furnituur gezien. Maar dat is persoonlijk blijkbaar.
  woensdag 1 december 2010 @ 13:06:50 #19
243274 zuluman
www.indlu.nl
pi_89381794
dat vindt ik nou t leuke van de kermis...al die lampjes...ik kan best begrijpen dat je al die verlichting niets vindt. gelukkig maar anders was er weinig diversiteit op de aardbol.

de verlichting komt t op de fotos wat heftiger over. maar het meubel op zich heeft voor mij geen relatie met de kermis. ik ben mening dat t meubel zelf vrij minimalistisch is.
Leon Battista Alberti
pi_89383514
Ik vind het zeer stijlvol uitgevoerd hoor....had al eens de foto's gezien met de verlichting aan in het donker maar daarop zie je eigenlijk niet hoe mooi het meubel zelf is....erg smaakvol ontworpen! Enne bij kermis denk ik meer aan knipperende lichtjes in alle kleuren van de regenboog :) vind dit best mooi zo....
pi_89384563
@zuluman

Mijn complimenten, maar ik zie dat het meubel op dit moment zwevend is hoe heb je dat gedaan?

Concretere vraag, kun je iets meer posten over de gebruikte onderdelen, de kosten en dingen die je wellicht de volgende keer anders zou doen, om andere fokkers te inspireren
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 1 december 2010 @ 16:03:05 #22
243274 zuluman
www.indlu.nl
pi_89389180
Daar heb je gelijk in. Was ook de bedoelng maar ik was het vergeten. Ik zal vanavond als ik rustig zit even uitgebried uitleggen wat ik heb gedaan.

De laatse pic geeft trouwens weer hoe eea in elkaar zit. een houten frame met daarop de mdf plaat met lakdraagfolie van 3050mm x 1220mm. kostte geloof ik 50 euro per plaat. en ene laat van 2440x1220 voor het zwevende kastje en de pasplaat rechts. later heb k de mtalen hoelijntjes toegevoegd omdat ik niet tevreden was over de randen. geloof dat ik al met al voor het hout, balken, verf, rollertjes etc, met de 3 ambiight modules en de light slang 250 euro kwijt was.
Leon Battista Alberti
pi_89404279
Ik vind het er erg mooi en strak uit zien (al had die verlichting voor mij niet gehoeven).
pi_89404769
Het ziet er erg strak uit, waarom heb je in een verder symmetrische set-up voor een a-symmetrisch meubel gekozen. En ben je nog van plan de PS3 subtieler weg te werken?

Tevens vind ik de foto van de baby, die vast waarde voor jou zal hebben, de strakheid ergens verbreken :)
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  woensdag 1 december 2010 @ 21:45:44 #25
243274 zuluman
www.indlu.nl
pi_89406280
in eerste instantie had ik een strakke rechthoekige doos bedacht. maar dat was he toch net niet. ikzelf vindt a-symmetry in een voornamelijke symmetrische opstelling juist wel wat hebben. zo creeer je in mijjn beleving wat meer dieptewerking en afwisseling dan een symmetrische doos. maar dat is ieder voor zich. en die verwarming zorgt al voor a-symmetry. ik had schetsen gemaakt waarbij ik m had weggehaald/verplaatst. maar toch niet gedaan.

en tja ik woon niet alleen. en gelukkig maar. het moet/mag geen showroon worden, wat veel al vinden. zoals die marokkaanse lamp.die had ik liever weg gedaan maar mijn vrouw dacht daar anders over ;-) en sommigen vinden die foto juist leuk omdat het een warme balans is ten op zichte van het enigzins koele meubel.

oh em die ps-3 60Gb bc.. tja dat ding wordt zo heet en slikt nog dvd's. maar hij gaat binnenkort in de onder-de-trapkast. moet ik alleen de kast in om een game e laden. ;-) ik wil graag een slim en die zou wel passen. de htpc/laptop staat inmiddels wel in de kast.

[ Bericht 15% gewijzigd door zuluman op 01-12-2010 21:51:26 (wat vergeten) ]
Leon Battista Alberti
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')