kun je beter op je lul doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:14 schreef ArTiC het volgende:
Ik laat fipo op mijn voorhoofd tatoeren
Die staat al volquote:
Aha, zo is het bij jou en husband gegaan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:17 schreef amaranta het volgende:
en dan zeggen tegen meisjes dat je een vibo in je broek heb, en dan laat je het lezen en dan zeggen ze
er staat geen vibo er staat fipo en dan zeg jij,oh ik ben diskelties, dat wist ik niet.
misschien kun je het eraf zuigen en dan zet ik een nieuwe met jouw naam erop
Dordrecht bevalt erg goed jaquote:Op zondag 21 november 2010 15:40 schreef bleiblei het volgende:
Leuk huis.
Wel huurketel... Maar goed, dat is wel te fixen met de vorige bewoners. En voor 2K heb je een super goeie nieuwe ketel hangen.
Ze zijn trouwens al een keer 10% gezakt, en wanneer andere huizen in de buurt voor veel meer te koop staan is dat doorgaans juist geen reden om nog verder te zakken.
Overdracht is denk ik wel snel te fixen.
Maar je wil je gaan vestigen daar in Dordt?
Mn collega op hetzelfde contract en een lager salaris heeft ook een hypotheek gekregen en ik zit in een talententraject... Dat zegt natuurlijk niks, maar helpt wel denk ikquote:Op zondag 21 november 2010 15:50 schreef bleiblei het volgende:
Ben benieuwd.
Kunnen jullie al een hypo krijgen?
Een hypotheek van 150K is prima te overzien, valt nog binnen de NHG en komt uit op +/- 650 euro bruto per maand. Dus dat is best doable.
Wat een teringzooi in dat huis.quote:Op zondag 21 november 2010 14:27 schreef Inu het volgende:
Van vervelende buren ga je huizen kijken... en dit huis ishttp://www.funda.nl/koop/(...)6-frederikstraat-30/
De buurt is niet fantastisch, maar de gemeente is wel veel aan het doen daar en er komen ook steeds meer jonge gezinnen. En de andere huizen in de buurt staan voor veel meer geld te koop en hij staat al lang te koop, dus ze willen er vast snel van af
Maar als we 40000 extra nodig hebben is het niet echt meer binnen budgetquote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef bleiblei het volgende:
Nja, dat zeg ik.
Het is een bekend probleem, maar daar heb je in zo ongeveer het hele westen last van bij oude huizen. Maar voor mij zou dat gewoon betekenen dat ik het extra goed zou laten onderzoeken. Maar een huis is dan niet per definitie niet meer een goeie kandidaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |