kun je beter op je lul doenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:14 schreef ArTiC het volgende:
Ik laat fipo op mijn voorhoofd tatoeren
Die staat al volquote:
Aha, zo is het bij jou en husband gegaan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:17 schreef amaranta het volgende:
en dan zeggen tegen meisjes dat je een vibo in je broek heb, en dan laat je het lezen en dan zeggen ze
er staat geen vibo er staat fipo en dan zeg jij,oh ik ben diskelties, dat wist ik niet.
misschien kun je het eraf zuigen en dan zet ik een nieuwe met jouw naam erop
Dordrecht bevalt erg goed jaquote:Op zondag 21 november 2010 15:40 schreef bleiblei het volgende:
Leuk huis.
Wel huurketel... Maar goed, dat is wel te fixen met de vorige bewoners. En voor 2K heb je een super goeie nieuwe ketel hangen.
Ze zijn trouwens al een keer 10% gezakt, en wanneer andere huizen in de buurt voor veel meer te koop staan is dat doorgaans juist geen reden om nog verder te zakken.
Overdracht is denk ik wel snel te fixen.
Maar je wil je gaan vestigen daar in Dordt?
Mn collega op hetzelfde contract en een lager salaris heeft ook een hypotheek gekregen en ik zit in een talententraject... Dat zegt natuurlijk niks, maar helpt wel denk ikquote:Op zondag 21 november 2010 15:50 schreef bleiblei het volgende:
Ben benieuwd.
Kunnen jullie al een hypo krijgen?
Een hypotheek van 150K is prima te overzien, valt nog binnen de NHG en komt uit op +/- 650 euro bruto per maand. Dus dat is best doable.
Wat een teringzooi in dat huis.quote:Op zondag 21 november 2010 14:27 schreef Inu het volgende:
Van vervelende buren ga je huizen kijken... en dit huis ishttp://www.funda.nl/koop/(...)6-frederikstraat-30/
De buurt is niet fantastisch, maar de gemeente is wel veel aan het doen daar en er komen ook steeds meer jonge gezinnen. En de andere huizen in de buurt staan voor veel meer geld te koop en hij staat al lang te koop, dus ze willen er vast snel van af
Maar als we 40000 extra nodig hebben is het niet echt meer binnen budgetquote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef bleiblei het volgende:
Nja, dat zeg ik.
Het is een bekend probleem, maar daar heb je in zo ongeveer het hele westen last van bij oude huizen. Maar voor mij zou dat gewoon betekenen dat ik het extra goed zou laten onderzoeken. Maar een huis is dan niet per definitie niet meer een goeie kandidaat.
Wow!quote:Op zondag 21 november 2010 14:27 schreef Inu het volgende:
Van vervelende buren ga je huizen kijken... en dit huis ishttp://www.funda.nl/koop/(...)6-frederikstraat-30/
De buurt is niet fantastisch, maar de gemeente is wel veel aan het doen daar en er komen ook steeds meer jonge gezinnen. En de andere huizen in de buurt staan voor veel meer geld te koop en hij staat al lang te koop, dus ze willen er vast snel van af
Vorige 2 groepen waren ook beter...quote:Op maandag 22 november 2010 22:48 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind die lui die bij Voice of Holland zingen eigenlijk best slecht.
Is overigens eerste keer dat ik die live shows kijk...
Moet er ook gaan zitten, niet tegenaan rijdenquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:36 schreef Blueman het volgende:
http://www.overeindhoven.(...)tos-botsten-bankstel
Dan schrik je je ook de pleurus!quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet er ook gaan zitten, niet tegenaan rijden![]()
Het zal je maar overkomen, het gekste wat ik ook meegemaakt heb is dat ik moest uitwijken voor draadstaal wat recht omhoog uit het beton van het wegdek stond, maar goed dat was dan ook een snelweg in aanbouw
Komt ArTiC op bezoek dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:13 schreef Blueman het volgende:
Goedemorgen maar weer...
Mr Zaagmans komt langs vandaag!
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben niet zo van het zagen, meer van de botte bijl...
Geen pi!!!
Werkenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:43 schreef -moppie- het volgende:
Nee hoor, ik ben gewoon hier.
Wat ben je aan het doen in Alicante?
He vervelend zegquote:Op donderdag 25 november 2010 10:19 schreef Inu het volgende:
[..]
WerkenVandaag laatste dag en dan blijf ik nog tot dinsdag. Helaas is het een beetje crappy weer.. maar iig boven de 15 graden
Gister bij het eten varkenswangen voorgeschoteld gekregen, dat kreeg ik echt niet naar binnen
Was het gezellig gisteren?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:25 schreef amaranta het volgende:
Varkenstong is anders ook een delicatesse!
Wanneer gaan we daten dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zonder jou is er natuurlijk geen klap aan
Ja, heb alleen vandaag nog werk en de rest is vrijquote:Op donderdag 25 november 2010 10:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
He vervelend zegheb je er zelf nog een paar dagen aan vast geplakt of echt tot dinsdag aan het werk daar?
varkenswangen, lijkt me niks maar het schijnt wel het lekkerste deel van een varken te zijn.
voor jou kom ik graag heel even terug.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:44 schreef amaranta het volgende:
Dus, best jammer dat de boel hier een beetje dood aan het bloeden is.
Ik dacht dat we wel en soort van hecht groepje waren, maar daar heb ik me dus in vergist.
Dat we, ondanks wat mot en zo toch met zn allen hier bleven posten.
Maar zoals het nu gaat kan het topic net zo goed helemaal op slot.
Jammer.
IS flatcablequote:Op donderdag 25 november 2010 15:59 schreef Juup© het volgende:
Mot? Motten zijn vieze beesten, en ik ben hier veel minder omdat ik er simpelweg de tijd en energie niet voor heb.
Hmmm, merk dat mijn laptop vreemd aan het doen is, streep op scherm ook na rebooten e.d.. Hopelijk is hij niet aan het overlijden.
Zo nu en dan mot. Soms wel, soms niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
voor jou kom ik graag heel even terug.
er is geen mot. Niet dat ik me bewust van ben en wat mij betreft. Tot zover mijn 2 cent.
en nu ik er toch even ben: varkenswangen moet je eten zonder over na te denken, net als mosselen.
16 graden in spanje!
* jaloers.
sjee, we worden nog goed in de gaten gehouden.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
voor jou kom ik graag heel even terug.
er is geen mot. Niet dat ik me bewust van ben en wat mij betreft. Tot zover mijn 2 cent.
en nu ik er toch even ben: varkenswangen moet je eten zonder over na te denken, net als mosselen.
16 graden in spanje!
* jaloers.
beetje mot is goed. De verkeerde mot daarentegen is weer slecht voor je gezondheid.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo nu en dan mot. Soms wel, soms niet.
Maar gewoon. Jammer.
we gaan morgen weer vol goede moed van start oke?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo nu en dan mot. Soms wel, soms niet.
Maar gewoon. Jammer.
Ja, ik heb vanmorgen de preview al gezienquote:Op donderdag 25 november 2010 16:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
we gaan morgen weer vol goede moed van start oke?
en als niemand iets te vertellen heeft gaan wij wel samen bedenken wie Rutger heeft vermoord.
beesten die de hele dag vies zeewater opzuigen, je weet zelf.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:12 schreef Inu het volgende:
Wie is Rutger?
En ik had de varkenswangen idd wel gegeten als ik niet had geweten wat het was, maar het idee was gewoon te smerig... Mosselen vind ik heerlijk
motregen wel,quote:Op donderdag 25 november 2010 16:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
beetje mot is goed. De verkeerde mot daarentegen is weer slecht voor je gezondheid.
Oh, nee, doet me niks... Ik had wel niet-schoongemaakte garnalen, waar de darmen nog inzatenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
beesten die de hele dag vies zeewater opzuigen, je weet zelf.
ik denk laura.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:14 schreef amaranta het volgende:
dat hij is gestikt in een broodje met poep
niet als je in motregen onderuit gaat.quote:
Ik weet het niet, ik heb de aflevering van dinsdag gemist.......quote:Op donderdag 25 november 2010 16:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanmorgen de preview al gezien
Maar er is niks gezegd.
Ik denk.... ik denk....
Garnalen, eten alles wat eetbaar en oneetbaar of dood is. en jij eet die beestenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, nee, doet me niks... Ik had wel niet-schoongemaakte garnalen, waar de darmen nog inzaten
Ja, maar wel zonder hun darmenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
Garnalen, eten alles wat eetbaar en oneetbaar of dood is. en jij eet die beesten
Goeie tijdenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar wel zonder hun darmen
En waar hebben jullie het in godsnaam over?!
Los Tiempo Bienos Y Baddos.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar wel zonder hun darmen
En waar hebben jullie het in godsnaam over?!
Ik heb ook jaren niet gekeken maar het is nu toch stiekem wel leuk!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef Inu het volgende:
Oh, nee, dan snap ik waarom ik niet weet waar jullie het over hebben
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:30 schreef Inu het volgende:
Ik heb een tijdje As the World turns gevolgd
Ja, ik ben ooit begonnen op wintersport, dat was de enige zender die we aan konden en dat was altijd op als we terugkwamenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
vroeger keek ik dat altijd, dan kwam ik uit school en was moeders aan het kijken...
Idem ditoquote:Op donderdag 25 november 2010 16:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb ook jaren niet gekeken maar het is nu toch stiekem wel leuk!
Het is vandaag echt koud gewoon, het was de rest van de dagen veel lekkerder...quote:Op donderdag 25 november 2010 16:39 schreef -moppie- het volgende:
Goeie tijden kan je een paar jaar overslaan, je kijkt 2 keer en je weet het weer allemaal.
Heerlijk, verstand op nul en kijken.
ga je lekker op het terras zitten Inu, of is het daar toch al te koud voor?
ik zou graag nog even een weekje naar de zon willen, eind december, maar dan moet je toch
echt naar verwegistan.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:05 schreef -moppie- het volgende:
zondag heb je alleen maar zon en 16 graden.....
Hamburgers en uien liggen te bakken in de pan hier hierquote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef -moppie- het volgende:
MosselenAfgelopen weekend nog 2 kilo weggewerkt.
Nu heb ik weer zin
wij hadden grillburger met uiquote:Op donderdag 25 november 2010 19:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hamburgers en uien liggen te bakken in de pan hier hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
wut? geen disco's?quote:Op vrijdag 26 november 2010 03:12 schreef Inu het volgende:
Hier gegrilde vis in een redelijk crappy restaurant, maar het enige wat 12 mensen kon hebbenUitgaan in Alicante is typisch... Rare Spanjaarden...
Niks gezien nee... We zaten in een heel klein barretje met een skelet aan de muur en stukken opgespelde huid in lijstjesquote:
huid van een mens of een dier?quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Niks gezien nee... We zaten in een heel klein barretje met een skelet aan de muur en stukken opgespelde huid in lijstjes
het is ivm Barcelona ook niet zo'n heel erge wereldstad.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Niks gezien nee... We zaten in een heel klein barretje met een skelet aan de muur en stukken opgespelde huid in lijstjes
Alicante is meen ik een behoorlijk actieve studentenstad. Een kennis van mij heeft er gestudeerd en die was in het algemeen meer in het nachtleven te vinden daar dan in de collegebanken. Ik denk dat het wel mee valt maar dat je in de verkeerde hoek naar kroegen e.d. zoektquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Als het maar gezellig wasquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:03 schreef Inu het volgende:
Nja, de muziek was leukEn ze maakten goede Pina Coladas
En ik denk dat de huid gewoon nep was
geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:31 schreef Blueman het volgende:
Lowlands 2011 uitverkocht binnen 3 uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
geloof je het zelf?
En trouwens
servicekosten * 10 euro, DAS 4 TON om 40.000 betalingen te verwerken!
ik doe het voor de helluftDenk dat Feb te laat is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar idd die servicekosten zijn vrij hoog. Maar volgens mij gaat dat richting het boekingskantoor.. of ja.. dat kantoor die de tickets regelt.. ticketservice of livenation toch?Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
Aan het rusten. Gtst preview kijken. Eva naar de psz brengen. Naar de winkel. En nu heb ik fysioquote:
Fokken tijdens de fysio?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Aan het rusten. Gtst preview kijken. Eva naar de psz brengen. Naar de winkel. En nu heb ik fysio
Je moet ook op de hoogte blijven wat er in die straat gebeurd he!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
No om drie uur pas. Nu ben ik sesamstraat aan kijken
ja, tikt lekker aan hequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Denk dat Feb te laat is!
Maar idd die servicekosten zijn vrij hoog. Maar volgens mij gaat dat richting het boekingskantoor.. of ja.. dat kantoor die de tickets regelt.. ticketservice of livenation toch?
Ja het loopt echt de spouigaten uitquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:35 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je moet ook op de hoogte blijven wat er in die straat gebeurd he!
Al die vreemde vogels daar!
Echt?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja het loopt echt de spouigaten uit
Zelfs ik heb bijna weekend!quote:
Dat is fijn! Die sneeuw mag overigens weg blijven uit Brabant.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zelfs ik heb bijna weekend!
Lang geleden maar ik heb de zaterdag en zondag vrij!
Vandaar die kans op sneeuw denk ik
Dat vind ik nou ook!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is fijn! Die sneeuw mag overigens weg blijven uit Brabant.
ik wil wel sneeuw want ik heb een voorraad zout aan moeten leggen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook!
Nou.. eens prepareren voor te gaan werken en dan zal het voor mij rond 2.00u ook weekend zijn
Met name mr Aart jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:45 schreef Blueman het volgende:
[..]
Echt?
Hebben ze ook last van het feit dat de Sint in het land is?
Kom jij net uit de kroeg gerold!quote:
explosie was niet bij jou?quote:Op maandag 29 november 2010 07:41 schreef ArTiC het volgende:
mogguh, 3 uurtjes slaap, 1,5 uur rijden en nu
Nope, was op Suytkadequote:
Dan ben je de rest van je leven aan het betalen...quote:Op maandag 29 november 2010 08:30 schreef amaranta het volgende:
Stel he, het was opzet, en al die mensen kunnen niet meer terug. Hoe zit dat dan verzekeringstechnisch?
Als dader ja. Maar als gedupeerde?quote:Op maandag 29 november 2010 08:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan ben je de rest van je leven aan het betalen...
Op 1 of andere vreemde manier zat er geen ijs op de ramen van mijn autoquote:
Bij mij ook niet, een heel klein beetje wat ik gewoon met de ruitewissers weg kreeg.quote:Op maandag 29 november 2010 08:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Op 1 of andere vreemde manier zat er geen ijs op de ramen van mijn auto
ja maar dat is het nu net, ik moet er ook doorheen!quote:Op maandag 29 november 2010 08:49 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het ok om er naar te kijken!
nee, jij wel?quote:Op maandag 29 november 2010 10:27 schreef amaranta het volgende:
hebben jullie al direct messages ontvangen???
ze zijn zwart!quote:Op maandag 29 november 2010 11:53 schreef amaranta het volgende:
En als je zwarte ballerina's aan trekt??
Inu zit nog lekker in Spanje....quote:Op maandag 29 november 2010 11:54 schreef amaranta het volgende:
Inu, hoe is het met de taart afgelopen?
Moment opname denk ikquote:
Dat heeft ze van haar vaderquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 20:04 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn schoonouders zouden daar deze week de sleutel krijgen van hun appartement...quote:
Hey dat ken ik... 2 uur erover gedaan om van Weert naar huis te komen terwijl er normaal 30/35 minuten over doe...quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:02 schreef -moppie- het volgende:
Ik haat sneeuw, gisteravond om 19.15 uur thuis en toen had ik geen zin meer om zuurkool te maken terwijl ik er zo'n zin in had.
Dat denk ik wel... alleen de binnenwegen in Weert zal nog wel tegenvallen...quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik reageerde in het verkeerde topic.
Hopen dat het straks in de spits beter gaat Blueman...
Was het R8?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:02 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat denk ik wel... alleen de binnenwegen in Weert zal nog wel tegenvallen...
Heb gisteren ook al auto in de sloot zien liggen... Moet je maar niet met je dikke Volvo te hard gaan sjeezen in de sneeuw...
Neuh volgens mij niet...quote:
Maar goed dat ik nog even naar boven scrolde en de betekenis van deze uitspraak zagquote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moment opname denk ikZij vond het juist leuk die natte witte rommel die zij overal aan kon smeren
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar goed dat ik nog even naar boven scrolde en de betekenis van deze uitspraak zag
Ze droogt goed op die kleine
andweerautoquote:
in de brrrrrandweerkazernequote:
hap hap hapquote:Op woensdag 1 december 2010 09:46 schreef FUFR het volgende:
Al zet ik het op zn twitter. dat maak ik zelf wel uit.
Vandaar dat het zo traag gaat.quote:
is you er bij gebleven of heb je ze zelf rond laten lopen?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:26 schreef amaranta het volgende:
Vandaag 1e kijkers gehad!
Superrrr spannend natuurlijk!
Gaan ze het kopen? Gaan ze een belachelijk laag bod doen, of verrassen ze ons met een hoog bod?
Gaan ze ook bij de buren kijken?
Woensdag over een week uitsluitsel!
traag? ze zijn al weken met dit topic bezigquote:Op woensdag 1 december 2010 18:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo traag gaat.
Het is vandaag ontzettttttttend kkkkkoud. Brrr... ben al weer aan het aftellen tot de zomer.
nou fijn zeg, net maar ff nieuwe handschoenen en een nieuwe sjaal gehaald. van hier naar de auto kan heel koud zijnquote:
Vanmiddag ff een achterlicht van de auto vervangen, geen handschoenen, das of muts...het vriest maar 5 gradenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou fijn zeg, net maar ff nieuwe handschoenen en een nieuwe sjaal gehaald. van hier naar de auto kan heel koud zijn
Waarom dan pas? Gingen ze niet gewoon ff in de tuin een bod besprekenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:26 schreef amaranta het volgende:
Gaan ze het kopen? Gaan ze een belachelijk laag bod doen, of verrassen ze ons met een hoog bod?
Omdat ze zonder haar man was. En ze willen meer huizen bekijken. En als de onze bevalt, komt ze terug met hem.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom dan pas? Gingen ze niet gewoon ff in de tuin een bod bespreken.
Ik was er niet bij.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
is you er bij gebleven of heb je ze zelf rond laten lopen?
spannend!
Late zwarte pietquote:Op donderdag 2 december 2010 03:13 schreef febster het volgende:
Anders ontdek je nu pas Bromance.
Ik zie er trouwens uit als een emo met huilbui, ben namelijk net als zwarte piet onder de douche geweest.
What else is new?quote:Op donderdag 2 december 2010 03:13 schreef febster het volgende:
Anders ontdek je nu pas Bromance.
Ik zie er trouwens uit als een emo met huilbui, ben namelijk net als zwarte piet onder de douche geweest.
altijd beter, al neem ik het niet te serieus als precies degene die niet beslist komt kijken..quote:
Niet als het een kutauto isquote:
op je kuttoetsenbord?quote:Op donderdag 2 december 2010 09:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
als dat zo was dan had ik dat wel getypt!
Da's kut danquote:Op donderdag 2 december 2010 09:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
niet alles is KUT artic, ik heb best een leuk leven!
Mja, heeeel toevallig komen er morgen bij nr7 ook mensen kijken. Ik vermoed dezelfde mensen.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
altijd beter, al neem ik het niet te serieus als precies degene die niet beslist komt kijken..
Dan ga je op de uitkijk zitten...quote:Op donderdag 2 december 2010 12:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja, heeeel toevallig komen er morgen bij nr7 ook mensen kijken. Ik vermoed dezelfde mensen.
Anders wel erg toevallug, of niet?
Ik heb ze gisteren ook niet gezien, dus ik zou niet kunnen zeggen of het dezelfde is.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan ga je op de uitkijk zitten...
ronduit KUTquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:04 schreef febster het volgende:
Kaartje is binnen, bedankt voor de herinnering. Het wordt behoorlijke schranz zag ik
.
het is een kutautoquote:Op donderdag 2 december 2010 09:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
als dat zo was dan had ik dat wel getypt!
Ook wel een truttenschudder genoemd.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is een kutauto![]()
[TK] Fiat Seicento Sporting 82.868km
Was je thuis toen ze er waren? Zo ja waren ze enthousiast? Pfff nog een week wachten...quote:Op woensdag 1 december 2010 18:26 schreef amaranta het volgende:
Kan dat niet uitgeschakeld worden dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef Juup© het volgende:
Wat een irritante achtergrond, sneeuwkristallenDegene die dat bedacht heeft heeft ze niet allemaal op een rijtje.
Mij te druk.
jazeker, als je een schroevendraaier hebt: even door het scherm stekenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:51 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Kan dat niet uitgeschakeld worden dan?
Als je maar betaaldquote:Op donderdag 2 december 2010 18:51 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Kan dat niet uitgeschakeld worden dan?
BOE!quote:
a.n.t.i.c.i.p.e.r.e.n.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
heb ik ook gewoon hoor, nergens problemen mee!
Pffff dat is kut.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:15 schreef Inu het volgende:
Pff, ben eigenlijk vrij, maar had nog zoveel te doen en stond nog zoveel in de min dat ik maar ben gaan werken en nu moet ik wachten tot iemand tijd voor me heeft voor een afspraak en dan kan ik pas naar huis
nee hoor, nog 27 te gaan. en dat in twee weken...quote:
Zovaak neem ik geen middag vrijquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Pffff dat is kut.
Misschien mindder vaak een middag vrijaf nemen zodat je niet zoveel in de min staat?
Even overleggen kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:32 schreef Inu het volgende:
Volgens mij zijn er genoeg stellen gescheiden doordat eentje onaangekondigd de halve familie uitnodigt
Daaromquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Even overleggen kan natuurlijk geen kwaad.
Zelfdoding.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:05 schreef -moppie- het volgende:
Ik kijk 5 van de 7 dagen ALTIJD om 13.02 uur op de klok en dan denk ik: oh das mijn verjaardag.
Hoe krijg ik dit eruit?!
Ik doe dat al voor mijn werk, ik heb hier volgens mij 10 collega's die dat gaan doen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef amaranta het volgende:
Wil een van jullie mijn man sponsoren? Hij gaat de alp d huez 6 keer beklimmen om geld op te halen voor kwf.
Oh.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik doe dat al voor mijn werk, ik heb hier volgens mij 10 collega's die dat gaan doen.
NOu , vandaag kwam er iemand kijken bij de 'buren'. En even later stond die vent hier dus door het raam naar binnnen te kijken. Dus mijn pa deed open. Zegt ie, oh, ik keek alleen maar even omdat dit huis ook te koop staat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef Levitation het volgende:
hoi. Spannend ama, die kijkers. Hoop voor jullie dat 't wat wordt!
ik doe dat zelf ook al jarenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef amaranta het volgende:
Wil een van jullie mijn man sponsoren? Hij gaat de alp d huez 6 keer beklimmen om geld op te halen voor kwf.
Kijken hoe mensen die prestatie leveren.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:34 schreef amaranta het volgende:
Wat doe jij al jaren? Zes !!!! keer de alp opfietsen of geld doneren?
Gezellig hé?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kijken hoe mensen die prestatie leveren.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:10 schreef bleiblei het volgende:
Tja, had je maar niet moeten hokken met zoon kunstenaar. Re8l modus off
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |