wat the hell is dat???
zie site www.sea-monkeys.nl
quote:Spannend!
Op donderdag 30 mei 2002 21:36 schreef FrameMercery het volgende:
het zijn kleine kreeftjes. je koopt ze in een zakje (als eitjes). die doe je in een pot water en na ee dag of twee komen die eitjes uit en gaan die beestjes een beetje zwemmen enzo
quote:En hoelang houden die beestjes het uit? Hoe groot worden ze? Gaan ze echt niet vervelen na 2 minuten?
Op donderdag 30 mei 2002 21:41 schreef FrameMercery het volgende:
ik heb ze vroeger wel gehad. het wachten tot ze uitkomen is wel spannend ja.
Ik speelde vroeger toch liever met ratjes, muisjes en katjes enzo
Ok, kikkervisjes en slakken vond ik dan ook wel weer interessant..
quote:Zo ja hey, dat zou mij weer een bevalling schelen
Op donderdag 30 mei 2002 21:45 schreef FrameMercery het volgende:
of ze gaan vervelen weet ik eigenlijk niet, ik was immers nog klein. maar goed, op de een of andere manier is het natuurlijk wel fascinerend: een zakje met zand (want daar lijkt het op) waar na twee dagen beestjes uit komen. die ook nog eens echt leven. jammer dat ze dat niet hebben met mensen. dus dat je er een beetje water bij doet en dat er dan kleine mensjes uit komen
En ja, als je heel klein bent, zal het wel interessant zijn om ze zien uit te komen en te groeien.
Maar hoe lang leven ze nu ongeveer dan?
quote:2 jaar. staat op de site. (Sea-Monkeys are GUARANTEED TO LIVE 2 FULL YEARS _))
Op donderdag 30 mei 2002 21:48 schreef jerney het volgende:[..]
Maar hoe lang leven ze nu ongeveer dan?
Vraag me toch af hoe ze eruit zien...
*Fortuna is best nieuwsgierig geworden*
Hmmz. ik geloof dat ik ze al een stuk minder interesant vind .. Maar het blijft apart dat die dingen uit een soort poeder komen.. Maar dat iemand er dit over zegt:
"It looks like I am in for hours of fun with these little guys !" NEE DAT SNAPT IK NIET..
het blijft VAAG dit.
oja, paar weken later was het uit (had wel andere redenen, maar toch hehe)
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 20:57 schreef JoCo_Avatar het volgende:
Het ziet er idd uit als mysis (soort plankton), wat je ook aan je vissen kunt geven. Eitjes kun je ook bij aquariumzaken (dierenwinkels) halen.
seamonkey
toch niet helemaal
Ik zie net dat het familie van de artemia is (zout water, mysis leven in zoet water)
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 02-07-2002 22:51]
quote:tzijn artemiakreeftjes. koop een zak voor minder dan 2 euro bij aquariumwinkel, hoef je niet zelf uit te broedden
Op dinsdag 02 juli 2002 20:57 schreef JoCo_Avatar het volgende:
Het ziet er idd uit als mysis (soort plankton), wat je ook aan je vissen kunt geven. Eitjes kun je ook bij aquariumzaken (dierenwinkels) halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |