Succesquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:19 schreef LieLie het volgende:
Oké, nieuwe ronde, nieuwe kansen voor de kip!
Tot straks!
Vijf graden onder nulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vijf graden onder nul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op = of.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Het ging toch helegaar niet over sociale media?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
LieLie, de opkomst van sociale media is funest voor het politieke debat. De mensen van de tweede kamer zijn altijd al beïnvloedbaar geweest door de publieke opinie, en die weg ernaar toe is natuurlijk veel korter geworden.
Je ziet echter dat het vaak eenrichtingsverkeer is; politici die Twitter bijv, gebruiken als megafoon ipv met mensen in discussie te gaan. Twitter is echter ook gewoon een ongeschikt medium voor inhoudelijke discussies.
O dat vind ik allemaal heulemaal niet!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
LieLie, de opkomst van sociale media is funest voor het politieke debat. De mensen van de tweede kamer zijn altijd al beïnvloedbaar geweest door de publieke opinie, en die weg ernaar toe is natuurlijk veel korter geworden.
Je ziet echter dat het vaak eenrichtingsverkeer is; politici die Twitter bijv, gebruiken als megafoon ipv met mensen in discussie te gaan. Twitter is echter ook gewoon een ongeschikt medium voor inhoudelijke discussies.
Aaaahh!quote:
En terechtquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:27 schreef Duderella het volgende:
Maar ik heb ook geen zin om erover na te denken nu. De juf heeft weekend.
Bij mij wel een beetje, moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En terechtWeekend is weekend! Dan schakelen alle hersenen zich uit
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Bij mij wel een beetje, moet ik zeggen.
Ik kwijl wat langs de mondhoeken en krab in mijn kruis. De rest komt maandag wel weer.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Bij mij wel een beetje, moet ik zeggen.
Ik kwijl wat langs de mondhoeken en krab in mijn kruis. De rest komt maandag wel weer.
Ach joh, ik ben nog steeds als de dood dat collega's hier meelezen en me herkennenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:31 schreef Duderella het volgende:
Oh soms bid ik keihard tot god dat er geen studenten meelezen hier.
Fleet! Dat zijn al weer acht fouten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Hier ook hoor.. in het weekend maak ik taalvouten bij de vleet en een simpel rekensommetje lukt niet meer
Ach er hebben zo veel mensen jullie hond en interieur en wollen jurkjes en muzieksmaak. Geen zorgen!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach joh, ik ben nog steeds als de dood dat collega's hier meelezen en me herkennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |